Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 April 2011

DAYAK SEDANG MEMBERONTAK





NAJIB MULA KEMPEN ENAM HARI, JAMIN TAIB AKAN UNDUR SEGERA
-minsider

Dilihat sebagai sudah merasai rasa tidak puas hati di kalangan penduduk Sarawak terhadap Tain mahmud, Najib Razak dalam mesej pertama sempena kempen enam hari menjelang hari penentuan Sabtu ini menegaskan perubahan kepimpinan akan dilaksanakan secepat mungkin selepas pilihan raya.

Berucap pada perhimpunan di stadium tertutup Majlis Bandaraya Kuching Selatan di sini malam ini, Najib menggesa orang ramai tidak risau mengenai kedudukan Taib yang telah pun bersetuju untuk meletakkan jawatan apabila tiba masa yang sesuai.

“Percayalah saya, percayalah saya, apabila tiba masa yang sesuai, kami akan laksanakan yang ini (peralihan kepimpinan). Jangan cepat dan percaya dengan pembohongan pembangkang,” kata Najib.

Najib berjanji bahawa perubahan dalam kepimpinan tertinggi sudah pun disusun dan “perubahan secara tiba-tiba” akan menyebabkan ketidaktentuan di negeri bumi Kenyalang itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PERANGKAP KITA KENA... TAIB TAK UNDUR.... kah kah kah..

kah kah kah.. TAIB TOLONG JANGAN UNDUR... AUDA PEMBERI UNDI UNTUK PAKATAN... kah kah kah...

kah kah kah.... GEROMBOLAN SEDANG GELABAH....kah kah kah..

kah kah kah...DAYAK SUDAH BANGUN MEMBERONTAK... kah kah kah...

nota:
kalau taib undur jamin
sprm akn buka fail
jangan undur taib jangan undur
terus kan jadi kepala lanun di sarawak

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro isham... kalau jumpa mat mongol.. tolong elak ketepi..nanti gajah dia mau lalu.... hahahahahaha..

Anti TELAN berkata...

DAYAK sedang memberontak.

IBAN sedang menyumpah.

CINA sedang berdendam.

DEPA kata 'Taik & Najis' itu 2x5, serupa sama-sama kotor.

Jika Sarawak LINGKUP...BN RANAP!

Tanpa Nama berkata...

tolong belikan gambir sarawak...

Tanpa Nama berkata...

memang taik ni cari nahas la kalo letak jawatan atau tak nak jadi KM..

SPRM macam biasa la bukak fail.. siasat punyer siasat sampat tak tahu mana kepala mana ekor, tak ada kes.. aku berani bunuh diri kalo SPRM check kendian lekat kes!!!

apa? biasalah jabatan2 kerajaan.. kesian penjawat2 awam di peringkat rendah.. mereka bekarja siang malam, ada sebilangannya ikhlas kerana Allah Taala.. tapi sampai sekarang, yang berada di jabatan mufti pun rakyat tak respek.. apatah lagi yang di jabatan2 yang banyak menimbulkan syak orang ramai..

Tanpa Nama berkata...

Lagu : Cayalah
Penyanyi : CT Nohahiha

Bayangan Ziana didalam hati
Bik Mama mungkin sedari
Lanchow ku kini menagih kasih
Nafsu gelora sudah merintih
Sengsara lanchowku dicicih
Digoncang tangan berhati-hati
Dan kini diriku sudah mengerti
Pegi mampos rakyat aku tak simpati
Korus
Percayalah
Nafsu dah lama terpendam
Di dalam seluar dalam
Scorpene pulak tak leh nyelam
Ku akui
Dugaan PRU ke-13 nanti
Tak rela ku hadapi
Tanpa SPR disisi
Doa Guru Ji
Masih
Usaha tak berhasil Mahathir
Gelombang biru terpukul ke sisir
Barisan Najis akan diusir
Di Putrajaya pasti akan lahir
Darah reformasi terus mengalir
PM Najib mungkin yang terakhir
Oh oh...
Percayalah..

cicit ngah layor berkata...

Najib yg berulang alik dr Semenanjung ke Sarawak ni ataih kapisiti aper? Ader ker kapisiti sebagai PM atau kapisiti sebagai pengerusi BN? Sebagai PM,disebut lawatan kerje.Olih itu semuer perbelanjaan ditanggung olih ghakyat yg bayor cukai atau bayor saman.Tapi lawatan kerjenyer hanyer berkempen sughoh ghakyat Sarawak undi BN.Ader ker itu ghoper peghangai mengikut peraturan yg dilaung2kan selamer haghi ni? Kalau dier datang Sarawak kapisitinyer sebagai pengerusi BN pulak,ngaper gunerkan segaler kemudahan kerajaan? Ini yg buat teman ghaser pelik ni.Persidangan Parlimen akan datang,YB YB kener tanyer bender ni.Sperm tak bulih haghapppppppp.

shahmetal berkata...

TT.. boleh aku tanya?

Kenapa walaupun ko petik artikel dari berita lain, ko byk typo? Ko taip sendiri balik ke? Ko tak copy paste ke..

Dah lama aku pendam pertanyaan ni. Tapi malu nak tanya...

Tanpa Nama berkata...

anak DAYAK MODEN
Mengamuklah hai kaum Dayak kerana grombolan tidak ikhlas dalam perjuangannya. Bangun dan kalahkan mereka kerana mereka mempeperbodoh kamu. Di Putra Jaya UMNO kata kamu fixed Deposit ( ertinya kamu boleh ditipu selama-lamanya ) ikutlah kami rakyat kelantan, kedah, selangor, pulau pinang,perak dan wilayah persekutuan KL semuanya benci UMNOBNAPCO yang selalu menipu. mudah je habis duit naik minyak.biar rakyat susah.. tunjukkan kebencian kamu di peti undi nanti.

Gila Kopek berkata...

shahmetal,

kau takut org kata kau bodoh ke?

Tanpa Nama berkata...

Shah..

Apa salahnya Kalau TT tulis balik, baru autentik..ha ha ha..tak gitu..kalau stakat cut n Paste tu plagiat namanye ..ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

bukak kopek nampak mat monggol
bukak gambir nampak rajah berooke
bukak taik nampak shah mental

shahmetal berkata...

@Gila Kopek:

Er, terbalik kot?

Tanpa Nama berkata...

shah...

TT tak tau camne copy & paste...wakakakakaka

shahmetal berkata...

@ Tanpa Nama 11 April 2011 4:32 PM:

Hai tin kosong, result SPM macamane? Lulus?

Tanpa Nama berkata...

Dilihat sebagai sudah merasai rasa tidak puas hati di kalangan penduduk Sarawak terhadap Taib mahmud, Najib Razak dalam mesej pertama sempena kempen enam hari menjelang hari penentuan Sabtu ini menegaskan perubahan kepimpinan akan terlaksana semasa pilihan raya ini.

Berucap pada perhimpunan di stadium tertutup Majlis Bandaraya Kuching Selatan di sini malam ini, Najib menggesa orang ramai supaya tidak risau mengenai kedudukan Taib oleh kerana beliau akan tersungkur pada pilihanraya kali ini.

“Percayalah saya, percayalah saya, masanya telah tiba, kami akan mempastikankan yang ini (kekalahan Taib). Jangan cepat dan percaya dengan pembohongan pembangkang sebab masalah Taib masih berkuasa selepas pilihanraya tidak akan timbul langsung,” kata Najib.

Najib berjanji bahawa perubahan dalam kepimpinan tertinggi sudah pun disusun dan perubahan "tiba-tiba” ini akan menyebabkan Taib dengan sendirinya tersingkir dari tampuk kepimpinan negeri bumi Kenyalang itu.

Silap Kona berkata...

shametal,

TT yang tulis, org lain copy-paste. hah ha ha eh kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

waoooooit cicit ngah layer,

ha ha nanti bila anu atau kit sial jagi boss republik, gi sabah sarawak naik feri je, jimat duit rakyat. lepas tu gi kempen naik bas ramai2 dan naik bot kayuh..lagi jimat.

tidur pun pakai kemah..nyaman tepi sungai rejang.

sewa basikal pun murah, maklumlah mana boleh bazir duit rakyat.

putrajaya boleh sewa pada korporat, anu dan kit sial sewa ofis lorong chow kit je..murah dan center kl.
naik lrt atau bas
kalau nak kereta..myvi atau kancil pun dah kira mewah, drebar tak perlu..mahal pakai duit rakyat
kena jadi betul2 hamba rakyat
jamuan,rakyat bawa bekal sendiri sbb tak ada peruntukan, jgn pakai duit rakyat
nak gi overseae..naik flt paling murah 3rd clas kostovan airways,kalau feri murah lagi bagus, lambat takpa boleh sembang lama2 dlm kapal.
elaun adun dan mp tak perlu sbb buat apa bayar diaorang sebab kan jadi hamba rakyat
kalau lawat kampung tidur kat surau, free dan boleh jemaah 5 waktu. tapi service pd rakyat kena world standard sbb dah terpilih oleh rakyat
mesti diaorang setuju dan tak kisah sebab dah janji mcm2 utk rakyat
baru rasa mcm rakyat....betu tak?