Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 April 2011

DINDRAF - DAYAK INTERNATIONAL ACTION FRONT-




DAYAK BANGUN MELAWAN


nota:
dindraf:
dayak international action front
lebih gempaq dari hindraf



GELARAN DATUK PEK KHIIING DIBATAL- meloya

Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah telah menarik balik dan membatalkan Darjah Kebesaran Datuk Paduka Mahkota Selangor (D.P.M.S) yang membawa gelaran Datuk yang diterima pada 1996 oleh bekas Pengerusi Eksekutif Ekran Bhd., Tan Sri Dr. Ting Pek Khiing berkuat kuasa 24 Mac lalu.

Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Datuk Mohammed Khusrin Munawi berkata, darjah kebesaran D.P.M.S kepada bekas Menteri Pengangkutan, Tan Sri Chan Kong Choy pada 2003 pula telah digantung sehingga ia disemak semula bergantung kepada keputusan kes mahkamah yang dihadapinya pada masa ini.

Beliau berkata, Sultan Selangor memperkenankan keputusan tersebut setelah berunding dengan Dewan Diraja Selangor.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI TAK ADA MAKNA...kah kah kah...

kah kah kah ….HUTAN SARAWAK DAH ABIS....kah kah kah...

kah kah kah... DUIT 12 BILION DAH LESAP... kah kah kah..

kah kah kah...INGAT DAYAK AMBIL POT?.... kah kah kah..

nota:
dayak sudah bangun melawan
dayak sedang memberontak
ini dindraf sedabg bergerak


10 ulasan:

Mufti Internet Tan Sri Raja Gopal berkata...

Gelaran Tan Sri dan Dato Seri patut diharamkan sebab ia berasal daripada agama Hindu.

Tan Sri berasal dari perkataan Sanskrit yang bermakna Besar (Tan) Tuhan (Sri/Shree) - Tuhan Besar. Contoh Dewi Shri / Sri Dewi, dewa agama Hindu.

Para Sami Hindu patut mengeluarkan fatwa melarang umat Islam dinegara ini daripada menggunakan nama tuhan hindu, sama seperti mufti UMNO melarang orang Kristian daripada menggunakan kalimah "Allah."

Manakala Mufti Perak Tan Shri Harussani pula patut mengharamkan gelaran Tan Sri kerana ia adalah haram. Jika "poco-poco" yang tiada mengena dengan agama Kristian boleh diharamkan, mengapa gelaran "Tan Sri" yang jelas berasal dari agama Hindu tidak diharamkan?

Maka jelaslah & terbuktilah Tan Sri Harussani adalah mufti bengong dan gilakan pangkat dan menyembah wang dan bernabikan pemimpin UMNO.

Lain-lain kalimah yang patut diharamkan ialah:

(1) YANG MAHA MULIA
(2) SERI PADUKA BAGINDA (juga perkataan berasal daripada bahasa Sanskrit)
(3) Adat istiadat Melayu yang MEMPERAGUNGKAN cucu-cicit Raja Gopal. Bukankah hanya Allah Yang Maha Agung? Mengapa orang Islam harus memperagungkan seorang manusia jika kita benar benar berilmu Tauhid? Kita ketawa bila orang Kristian mempertuhankan Nabi Isa, tetapi sedarkah kita semua bahawa kita adalah penyembah Raja Gopal? Mana lebih bagus sembah Nabi atau sembah cucu-cicit Raja Gopal? Dua-dua tidak bagus tetapi mengapa harus pilih Raja Gopal dan menolak Nabi?
(4) Raja - ialah nama Hindu. Mengapa tidak diharamkan?
(5) Mahadheer (juga dieja Mahathir) ialah nama Hindu & bukan nama Islam

Tanpa Nama berkata...

boleh buat lagi satu ...BONTRAF ...Bontot Action Front ....untuk kelab yg suka tunjuk bontot ...hisham sesuai sangat jadi presiden ...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Assalam:

Guru agama saya yang telah meninggal dunia pernah berkata, semulia-mulia nama ialah Abdullah atau mana-mana nama yang ada hamba di depan dan diikuti nama Allah yang lain. Nama lain yang mulia ialah Muhammad atau Muhammad yang diikuti dengan nama lain yang baik maknanya.

Namun begitu, jika nama seseorang itu baik sedangkan perangainya mengalahkan setan atau kaki zzzz, maka namanya tidak memberi apa-apa makna kepadanya.

Adapun yang bergelar Tan Seri itu, jika benarlah bermaksud Tuhan Besar, eloklah dihapuskan sahaja seandainya telah diketahui maknanya.

Sedangkan nabi-nabi dan Rasul-rasul Allah pun tidak pernah bergelar dengan gelaran tersebut, inikan pula manusia. Jika benarlah maksud tersebut seperti yang diceritakan oleh Mufti Internet Tan Sri Raja Gopal at 3:05.

Wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Baguslah....
Dayak sekarang sudah ada telor!!!

Melayu bila nak ada telor?
Atau memang dah tak boleh bertelor?

Monster Globalisasi berkata...

orang dayok ni kalu x maroh xpe boh.. kalu dan set2 dia ngamok tau ah.. set2 dia rebel.. mari ah bomoh taib tu stare mana pon.. memang x makan ah sihir dia or..

Tanpa Nama berkata...

Raja Gopal hidup seharian ditanggung oleh rakyat dari wang cukai rakyst,naikan darjat seseorang dari kasta bawah keatas bagi nampak darjat seseorang dipandang tinggi ,lepas tu kena sembah Raja Gopal macam sembah batu berhala..Dalam Islam adakah ajaran tersebut.
Minta tansriharussani jawab.

Tuanku Ialah Allah Bukannya Raja Gopal berkata...

Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang tolak gelaran Datuk dan Tan Sri.

Kalau macam itu orang kafir yang makan babi lebih "Tauhid" dan "Muslim" daripada orang Melayu yang gilakan pangkat & kebesaran yang diberi oleh Raja Gopal.

Malu aku jadi orang Melayu sebab orang kafir yang makan babi lebih alim daripada orang Islam di Malaysia.

Ya Ampun Patek Menyembah kebawah Duli Yang Maha Mulia Raja Gopal. Ampun beribu ampun tuanku. Ampunkanlah patek hambamu yang hina ini.

Tanpa Nama berkata...

lol...kit siang n guan eng bukan tolak tapi tak layak daapat sebab tak habis2 muslihat nak hapuskan negara islam malaysia, dan melayu.

itupun korang tak sedar2
bacalah sejarah PAP singaapura 1965
tauke DAP sepupu PAP?

KALAU nak kit sial jadi presiden negara, masa tu dah jadi bubur melayu nak menyesal

baru pegang selangor, judi, arak hassan ali pun takda suara..

tah apa jadi bila pegang semua..

inilah melayu...emosi tah apa2 sampai nak jual negara sebab benci sama2 melayu

teruslah mamai ikut guan eng, kit sial n anugerah yang mulia...

Mamat bin Tambi berkata...

Saya mengucap banyak terima kasih kepada Tukar Tiub kerana menyedarkan umat Islam tentang kesalahan umat Islam di negara ini yang sudah lama menjadi penyembah Raja Gopal dan cucu-cicitnya sebagai tuhan dan dewa. Memang betul kata Mufti Internet itu. Hanya Allah sahaja yang Maha Mulia dan teragung. Adalah amat angkuh bagi manusia biasa untuk menggelarkan dirinya Agung.

Apakah kelebihan Raja Gopal sehinggakan dia boleh bunuh orang tanpa menerima sebarang hukuman?

Mengapa ada dua undang-undang di negara ini? Satu untuk rakyat biasa dan satu lagi untuk Raja Gopal? Mengapa Raja Gopal lebih tinggi daripada undang-undang dinegara ini? Mengapa Raja Gopal boleh buat suka hati mereka tanpa ditangkap?

Mengapa Raja Gopal yang telah kaya raya tidak perlu bayar cukai manakala rakyat yang miskin kena bayar cukai? Ini tidak adil!

Orang Melayu telah diperbodohkan oleh mufti UMNO yang menyesatkan umat Islam dinegara ini demi wang, pangkat dan darjat yang diberi oleh Raja Gopal. Mufti-mufti UMNO ini adalah penyembah wang. Sebab itu wang dicetak dengan muka Raja Gopal.

Rakyat miskin kerana Raja Gopal dan sekutunya UMNO menghisap darah.

Jadi bertaubatlah umat Islam terutama orang Melayu yang bodoh & sedang diperbodohkan oleh UMNO dan Raja Gopal.

Kembalilah kepada jalan yang benar. Jangan gilakan darjat yang diberi (atau dibeli daripada) oleh Raja Gopal.

Daulat Tuanku Allah! Hanya Allah tuanku. Aku manusia yang berhamba kepada Allah sahaja bukannya Raja Gopal. Hanya Allah Yang Maha Mulia.

islam tulen berkata...

raja sri gopal ditabal oleh british......sbb tu mcm kimak....elok la mansuhkan aje gopal shri tuh so tauhid org melayu pun selamat.mufti tuh mmg nak buat kita sesat.