Isnin, 11 April 2011

MAT MONGOL SESAK NAFAS





NAJIB: KEMPEN ENAM HARI SAYA BUKAN MAKNA BN SARAWAK TERTEKAN
- minsider

Datuk Seri Najib Razak menolak andaian langkah beliau meluangkan enam hari berturut-turut mulai petang ini untuk berkempen bagi Barisan Nasional (BN) Sarawak bukan petanda mereka makin tertekan dan terdesak dalam mempertahankan negeri itu.

Sebaliknya, Perdana Menteri (gambar) berkata, beliau selaku Pengerusi BN hanya menjalankan tugas membantu siri kempen menjelang hari pengundian Sabtu ini.

“Saya rasakan ia menjadi tanggungjawab saya untuk pergi menemui akar umbi apabila ada pilihan raya kecil atau pilihan raya negeri. Jadi, apa yang saya lakukan ini bukan sesuatu luar biasa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MAT MONGOL BUKAN TERDESAK..kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL BUKAN TERTEKAN...kah kah kah...

kah kah kah...MAT MONGOL SESAK NAFAS... kah kah kah..

kah kah kah...SESAK NAFAS BUKAN KERANA TENGOK BINI TAIB CUN....kah kah kah...

kah kah kah...SESAK NAFAS KERANA DIHIMPAP OLEH SUSU BIK MAMA...kah kah kah...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol ni kalau nengok bini muda Mat Taik bukan nafas dia yang sesak bro, tapi yang sesak konek dia tu.. tak percaya tanya Ziana.. kah.. kah.. kah

Tanpa Nama berkata...

Ooooo! Dia kata dia ke sana,

"selaku Pengerusi BN hanya menjalankan tugas membantu siri kempen menjelang hari pengundian"

Jadi maknanya dia tidak layak menggunakan duit rakyat dan jentera kerajaan untuk pergi ke sana, sebab dia berkempen untuk bEnd. Tapi tak salah jika dia gunakan duit umngook atau duit bEnd sendiri.

Kalau dia guna jugak wang rakyat, maknanya dia menyalahgunakan kepercayaan rakyat untuk kepentingan lain selain kepentingan rakyat!!

(SILA RUJUK GAP KAT SELANGOR!)