Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 April 2011

JANGAN TIPU ORANG RAMAI

EKOSISTEM - EKOR GAPO?


nota:
ni mak tak faham
eko eko ni
ekoloji ekosistem
ni semua ekor gapo?
kah kah kah




PM UMUM 23 EKOSISTEM & INISIATIF INOVATIF DI BAWAH UNIK
– mstar

Mohd Najib Razak pada Selasa mengumumkan 23 ekosistem dan inisiatif pewujudan kekayaan yang akan menarik berbilion ringgit dalam pelaburan serta mengetengahkan lebih banyak kekayaan intelektual negara.

Najib berkata, kesemua inisiatif itu yang merupakan sebahagian daripada "pelancaran inovasi", merupakan arah tuju baharu yang akan memberi impak positif dalam pewujudan kekayaan.

"Kesan limpahan itu mempunyai kesan besar dan akan meningkatkan kemahiran perniagaan dan teknikal keseluruhan rangkaian bekalan. Tidak seperti inisiatif penyelidikan dan pembangunan, projek berinovasi ini berjaya menarik pelanggan antarabangsa sebelum pelancarannya lagi," kata Najib semasa melancarkan inisiatif itu hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


nota:
peluang kondusif lagi efektif
untuk mulatif dan inisiatif abdul latif
dunia kreatif intelektualitif segala thiefs

ini berinovasi ber ino basi ber basi basi
basi untuk basi kal

eko sistem sup eko warung tom yam
yang aktif dalamn kreatif berintif

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SEMUA NAK SUSAH KAN MAK CIK FELDA…. kah kah kah..

woit… DEWAN BAHASA DAN PETAKA… APA JADI?.... kah kah kah…

kah kah kah… DAH ILANG INSIATIF YAAAA LATEEEF?.... kah kah kah

17 ulasan:

Libang Libu berkata...

Tuan TT,

teruskan dgn perjangan anti-puKIMMAk.
kita buat sungguh-sungguh.

nescaya gelabah puKIMMAk Lembah Kelang ini, walaupun belum seluruh negara lagi.

kita buat sungguh-sungguh tuan.
pengikut tuan kan ramai berjuta2?

Lang berkata...

memang menyusahkan nenek2 datok2 makcik2 pakcik2... apa yg tif tif, tem tem, eko eko... apa smua ni.... harga barang makin naik... tarif melonjak... kata ekonomi pulih, pelaburan luar meningkat... inikah yg di sebut kahkahkah...

abusahlan berkata...

apetif yangif diaif cakapif sikitif p0ntif akuif takif fahamif(dah boleh register kat dbp perkataan melayu baru)

Tanpa Nama berkata...

tak faham la bro!..ini mesti nak tipu makcik dan pokcik felda..kah!kah!kah..

Tanpa Nama berkata...

Semua duit swasta? doh duit kerajan watpe? buat belanja bik mama shoping ka? Baik hati la benor syarikat2 swasta neh membodek kerajaan depa taknak nama ke? apasal tak umum? kenapa kena nego ngan gomen? duh..

Menara warisan pon katanya pakai duit swasta (PNB).. memang kerajaan takdak duit dah ke alahai menteri kewangan ku..

Tanpa Nama berkata...

Biarlah mat monggol nak umum beberapa projek lagi sebab selepas PRU13 ni dia boleh umum lagi beberapa projek lebih besar sebab masa tu dia dah masuk Tanjung Rambutan.PR dah tawan Putrajaya dia masih dok umum lagi projek2 parti Porno tu tapi tak sedar Anwar dah hantar dia ke Tanjung Rambutan sebelum ke Sg. Buloh. Kah.. Kah.. Kah.

V for gunpowder berkata...

KAH...KAH...KAH.... YA RIBA......PUTUS USUS AKU GELAK HARI NI KAT OPIS......KAH...KAH...KAH......NASIB BAIK BOS SPORTING......DIA TUMPANG GELAK JUGAK...KAH...KAH...KAH......



http://ataabastille.blogspot.com/2011/04/lelaki-dalam-video-seks-sah-anwar.html

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..siapa yang tipu siapa ni..dia dah agak kalah beso terus dia cabut..tinggallah totok2 bodoh tolol menanti penuh harapan..yang kelakornya puak cina apek pun berduyun2lah mengundi parti rasis DAP dengan harapan team-mate dia menang beso..tup..tup..3 kerusi aje..nak u-turn tak boleh dah..undi dah bagi..la ni malu alah la..silap strategi la beb..inilah yang dinamakan senjata makan tuan..kah..kah..kah..woitt cina..lepas ini lu olang pi mintak tolong sama DAP punnn...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah… DAH ILANG INSIATIF YAAAA LATEEEF?.... kah kah kah

tergolek punya statement..........

Tanpa Nama berkata...

cheko cheko ah
cheko cheko ih

eko eko ah
eko eko ih


ha ha ha
hi hi hi

hilang gigi tinggal gusi
puhhhhhhh

al-fatihah to the late P. Ramlee. such a genius. This entry really reminds me to this "Ragam P Ramlee" scene.

Amuraria berkata...

SUP EKO LAGO SODAP !

Tanpa Nama berkata...

satu malaysia atau dua malaysia
dasar bee end tak akan ubah
nak kaya sendiri
nak kaya keluarga
nak kaya kroni
semua cukup hebat
melayu hebat
pakai gagah perkara
kena cari ubat kuat
tak tahan lama
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Harap-harap bukan satu lagi "INITIATE THIEF"

Tanpa Nama berkata...

sensitif... negatif... produktif...subjektif...objektif... ejakulatif....hahahahaha!

PPSMI dah tak jadi bro!

meleleh nak mi spik inglis...

transformasi tu kan perubahan!!!

bahasa mudah utk org melayu felda faham!!!

ngada2 betul lah!!! hahahha

hsn berkata...

belalang o belalang....

Tanpa Nama berkata...

arwah bapa ku mmg kreatif menamakn ku abd latif cuma beliau tidak rasuatif,songlatif,kronitif,rogotif,liwatif,raba bontotif n kayatif

fadzli berkata...

kahkahkahkahkahkah.....

lawak gilerrrr.... sakit perut aku...