Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 April 2011

RAIS YATIM BUKAN PEROGOL AMAH






SAMAN JANGAN TAK SAMAN



nota:
bila agaknya nak saman budak kecik ini
lihat keberanian anak kecil ini
jamin sampai kiamat anak kecil ini
apabila membesar tidak akan menyokong
gerombolan kah kah kah




RAIS YATIM SAMAN BLOGGER SABAHKINI.NET
– meloya

Rais Yatim telah menfailkan satu lagi saman fitnah terhadap penulis blogger Sabahkini.net, Abdul Mutalib Mohamed Daud untuk menuntut ganti rugi dan injunksi setelah mendakwa difitnah dalam beberapa siri artikel antara 1 dan 7 Januari lalu.

Writ saman tersebut difailkan melalui firma guaman Tetuan Shahabudin dan Rozima di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 10 Februari lalu.

Dalam pernyataan tuntutan, Rais berkata, defendan pada 1 Januari lalu telah menerbitkan artikel berunsur fitnah bertajuk 'Pak Lah halalkan rogol, UMNO halalkan zina?' dan 'PKR cabar Rais sumpah laknat' dipaparkan pada 3 Januari lalu.

Sementara pada 5 dan 7 Januari berjudul 'Rais Yatim seperti belut' dan ‘Video pengakuan rakan Robe Ngah' di http://sabahkini.net/v1 bersama gambar plaintif. Peguam Norhani Nordin mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Mei ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… BERAPA KALI DAH CAKAP … JANGAN BUAT FITNAH…. kah kah kah…

kah kah kah… JANGAN BUAT TOHMAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. AYAH DINO TIDAK ROGOL AMAH…. kah kah kah..

kah kah kah… AMAH TU ROGOL DIRI DIA SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK CAYA TANYA MADEY…. kah kah kah…

nota:
hairan yang memulakan kesah
rais yatim rogol amah ini
ialah rocky bru
hairan kenapa puncanya
tidak berani di saman

hairan juga kenapa blooger
sabah yang disaman
tak pernah dengar pun blogger ini

kenapa tidak malaysia kini
atau malaysia today
atau malaysian insider
semua bujat laporan menterui rogol amah

nota:
kenapa tak saman ngo MIGRANT CARE
yang telah menemu bual amah yang
kena rogol


DISINI PUNCANYA


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oit isham..

ko bila plak nak kawen???

rugi wooo..

nikmat dunia tu..

kah kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah

orang lama berkata...

bro isham, kalao bro amizudin sharshooter atau sesiapa pun kalau boleh dapatkan keterangan dlm bentuk video dari migrant care atau dari Robengah, lepas tu uploadkan kat mana2 channel video internet ex youtube, sebarkan ke handphone blogger pro pakatan, boleh serang balas rais pervert nie..biar dia tahu langit tinggi rendah macammaner

Tanpa Nama berkata...

hoi sedara....TT dah puas kawin!!!

cuma blom nikah! kahkahkah

anak TT bermacam2 bangsa....kahkahkah

TT, tolong rekemen anak yg kat sweden....kahkahkah

TT, langkau dah abis ke belom?....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bro,
Tetuan Shahabudin dan Rozima tu satu lagi geng Kimma
kah kah kah kah
Kimma=UMNO

Tanpa Nama berkata...

Tak main la manipulate budak2..macam budak sekolah tadika la lu punya mentaliti..oooo..belajar tak habis..patutlah..tapi dapat peluang entot-entot dengan minah saleh..berapa jug palat lu dah dapat kumpul?..kah..kah..kah