Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Mei 2011

PEMECAH BERITA - AL-FATIHAH !




AL-FATIHAH!






NOTA:

Pemimpin rangkaian Al-Qaeda Osama bin Laden sudah meninggal dunia, demikian disahkan oleh Presiden Barack Obama sebentar tadi.

Jenazah Osama yang menjadi buruan Amerika Syarikat sejak lebih satu dekad lalu ditemui di sebuah rumah besar di Islamabad, Pakistan hari ini.

Obama mengesahkan laporan itu pada sidang media di sini hari ini.

Osama mendahului senarai teratas orang dikehendaki oleh Washington sejak lebih satu dekad lalu.

Dalam pada itu laporan Reuters pula menyebut, menurut pegawai-pegawai Amerika Syarikat hari ini jenazah Osama telah dikesan oleh pihak berkuasa negara itu.

nota:

Osama's body is in possession of the US, having been killed in Pakistan as the result of a US special forces and CIA operation, according to the first leaks of reporting from the US television networks.

President Obama is to make a highly unusual Sunday night live statement to announce the news, around 11pm eastern time.

7 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Osama Bin Laden's real name is Tim Osmond.

He is a CIA agent they created in the 1980's to fight against Russia.

The FBI knows they faked ALL the Bin Laden tapes. This is another diversion from THE BIG ISSUES like the Global Debt Crisis which has been unfolding over a year now and the dollar collapse.

Islam vs. Arab berkata...

Alhamdulillah. Mati jugak pengganas Arab ni.

yb berkata...

Awal tahun ini ada kawan yang mengerjakan umrah. Katanya dia sembahyang di sebelah Osama dan sempat berbual dengannya. Yang pasti Osama bebas dan tidak menyorok.

Mungkin kematian ini untuk bunuh watak. Dalam mainan politik ukuran perut boleh dibalah, paras wajah boleh diubah, identiti diri boleh diganti dan orang mati boleh hidup kembali dan sebaliknya.

Entah betul entah, tuhan saja yang tahu.

Tanpa Nama berkata...

terpaksalah ESKAYLATOR PEGI US AJAR OBAMA camana nak sumpah lahanat..adey anak tamby lu tak sumpah pon muka dah macam lahanat.

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul dia mati, kita tiada disisinya so kita tak tahu dia mati macam mana dan kalau kita ada kat situ pun, kita tak tahu dia mati dalam keadaan macam mana. Kita ni pun tak tentu lagi macam nanti, mati dalam Islam kah atau tidak,minta dijauhkan ALLAH dari terjadi sedemikian. So apa yang gue nak habaq kat sini, eloklah kita bersangka baik kepadanya dan menghadiahkan Al-Fatehah kepada Allahyarham tapi terpulanglah kepada pendirian masing-masing.

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah....semoga roh nya dicucuri rahmat oleh Allah s.n.w

Tanpa Nama berkata...

jika dilihat kpd wajah mayatnya, seolah-olah mcm diedit oleh photoshop je!...