Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Mei 2011

TER NOW !!!




LEBAI OBAMA BERSUMPAH LAKNAT




DARI FACEBOOK ZUNAR

TERKINI: Presiden Obama dijangka akan lakukan 'Sumpah Laknat' di sebuah masjid di Washington bagi bukti dakwaan tentang kematian Osama Ben Laden!
Obama akan diiringi Ketua Pengarah Jawi, FRU, Perkasa dan Jaket Kalis Peluru


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini klas satu punya news..

cicit ngah layor berkata...

Banyak kali dah berite Osama ni mati,alih-alih timboi Video dier tengah bercakap.Entah2 jadi mcm Sosai.Zaman moden ni mcm2 bulih dijadikan ceghiter.BismillahNIramanirohim pon ader.Itu pon jangan........ Lambat siang nak bersumpah.

Tanpa Nama berkata...

Sama ada AS bunuh atau tidak, OSAMA BIN LADEN tetap akan mati kerana beliau menghadapi masalah buah pinggang sejak 2005 lagi.

Kebetulan dia mati pada Hari Buruh.

Amuraria berkata...

Depa ni sama tumbas nak bersumpah !Betoi betoi lambat siang sampai al Quran pun terbalik dan bismillah pun apa tah sebut !

Monkey Shooter berkata...

Sejarah sebenarnya untuk dijadikan panduan dan teladan bagi generasi terkini, bukannya sebagai suatu catitan yang hanya boleh membanggakan sesuatu organisasi. Baguslah kalau Osama mati di dalam syahid. Ribuan pejuang muda yang telah dilatih beliau supaya mati syahid dan jauh lebih agresif dari beliau sudah bersedia menaiki takhta bagi menggantikan perjuangan beliau (CNN). Sesungguhnya US tidak pernah belajar dari sejarah, baik di Vietnam maupun di Iraq. Sama juga lu orang UMNO, tak pernah pun nak belajar dari sejarah. Lu orang hanya mahu belajar dari towkeh-towkeh judi dan kepala-kepala kapitalis sahaja bagi membesarkan perut dan tembolok kamu.

Tanpa Nama berkata...

1 Osama mati, muncul 10 Osama lagi. Nak harap Arab lain? Mimpilaaa......

Tanpa Nama berkata...

3 jenis Syirik, melalui percakapan, perbuatan dan kalbi. Tiga2 kita tak mahu, so berhati-hati dan fikir dulu sebelum buat apa2 kenyataan.

AiMaN berkata...

betul ke osama dah mati?? berdasarkan berita lepas..dah 3 kali osama mati...

baca selanjutnya disini : http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/05/osama-masih-hidup.html

Cicit Osama berkata...

td najib keluar tv..cite pasal osama..

dia boleh sebut osma..ini mcm rosma pun dah boleh jadi ROSAMA

kalau osama mati..mati la..kalau tk mati..tunggu je video terbaru dia..

Tanpa Nama berkata...

TAK ADA PUN GAMBAR MAYAT OSAMA...GAMBAR BANGUNAN KENA BOM ADA LA...

maahad berkata...

bro... untuk makluman... dah semakin susah nak masuk blog ni... carian di google kerap menyimpang ke lain...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kita nanti apa reaksi atau jakim, jawi, mawi, pukida dan mat mongol punya 'action"
Mayat Osama dibuat makanan ikan.
Mayat Osama dichampak dalam laut untuk hidangan ikan Jaws.


Inilah cara terbaik Amerika kata " Adious FcukFace"

Tanpa Nama berkata...

muka xde seri langsung.....

yes berkata...

Alfatihah buat Osama.

Hairan, tiada lansung gambar mayat Osama. Tiba tiba kata dah kebumikan di laut kerana tiada negara yang sanggup menerima mayat Osama.Kemudian kata dah buat DNA untuk pengesahan. Sama sama kita tunggu seterusnya. Kalau ini betul,semua pemerentah negara Islam menanggung dosa kerana tidak menjalankan fardu kifayah termasuk Malaysia.

TIADA KUASA YANG LEBIH BESAR SELAIN DARI KUASA ALLAH.