Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Mei 2011

HIDUP MAT MONGOL TERSEKSA




iPAD YANG SLIM DAN CUN














ANAK BADAK YANG MEMBADAK





nota:
ipad ini slim macam altantuya
ipad ini slim macam ziana zain

itu pasal tak tengok muka bik mama
potong stim kah kah kah







NAJIB TAK PANDANG MUKA ROSMAH TIAP MALAM
- star

(The Star) - KUALA TERENGGANU: Najib Razak updates his own tweets late at night, much to the chagrin of his wife.

Answering questions in a meeting with over 100 of his Facebook friends here, Najib said he often tweeted at night due to his busy schedule.

“My wife will be angry with me as I look at my iPad to update my status rather than look at her,” he quipped.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…BETUL TAK… HIDUP MAT MONGOL TERSEKSA…. kah kah kah..

kah kah kah…TIAP MALAM HIDUP MERANA… kah kah kah..

kah kah kah..INI PENGAKUAN MAT MONGOL SENDIRI….kah kah kah...

kah kah kah...BUKAN FITNAH MAT BOROI…. kah kah kah..

kah kah kah… DARI MEMANDANG MUKA BADAK…. MAT MONGOL LEBIH BERAHI MEMANDANG MUKA iPAD…. kah kah kah…

woit… BAYANG KAN iPAD LEBIH MENARIK DARI MUKA ANAK BADAK…. kah kah kah

NOTA:
ketika mat mongol memandang ipod
apa yang dikhayalkan?
kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia bayangkan kavitha kaur.

Tanpa Nama berkata...

kahhh...kahhh...kahhhh....1 monggol 1 badak..nengok muke anak badak potong setim, yg setim anya parpukari sbb masa tu dia setim toddy...makin lama makin terdesak dahlah kene asak ngan geng 1 sembab, nak jawap ngan gng PR...bela blogger pula kaki setim buat abis boreh jo!

Tanpa Nama berkata...

MADEY BABI

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah
pandai2 tupai mengelentong
tergelecek jugak lidah
kahkahkahkah
jawapan kantoiiiiiii!!!

Tanpa Nama berkata...

EnChe Guevara
kah kah kah TerBaeeeeekkkkk dari lu Isham!!
Akhirnye najib respon jgk lu punya artikel selama ni!!

Tanpa Nama berkata...

Sebab apa Najib suka guna iPad malam-malam?

1. Dapat buka google dan tengok pic altantuya.. ex gf la katakan.. rindu gila wooo.. sedih pun ada,

2. Buka google image juga tengok pic Ziana Zain.. kasi steam keras sikit malam2,

3. Tengok playboy mags online.. lagi bagus drp tengok Rosmah.. 50-50-50 .. apa ke jadah steam kalau badan macam kotak fridge,

4. Tengok logo 1Malaysia.. cantin tak idea dia,

5. Layan fb, kot2 tersangkut sama aweks muda2,

6. Tengok pic dalam Gadis Melayu Boleh .. lepas tu masuk toilet .. kasi...PACNALEM (SILA MENGEJA TERBALIK!!!).

7. Last but not least... buka blog Tukar Tiub...hehehehehehe...

AlorSetar FM

bikir perak007 berkata...

Anak badak ni dulu -dulu berkerja dengan BANK PERTANIAN la ni dah di tukar kepada AGRO BANK Jika nak tahu lebih hebat di zaman saiz belum mengembong macam la ni..pie tanya pada akak-akak yang masih berkerja kat sana..