Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Mei 2011

BERITA DARI TIEWNAMA



TIPU TIPU TIPU



nota:
semua kerja menipu

tak caya?

cuba lihat gambar ini betul betul
ini gambar mayat teoh yang dijumpai
telah mati pada pgi itu
mayat ini belum diusik

soalan: kalau teoh jatuh dari bangunan
macam mana seluar dia koyak?

kenapa tak ada pun soalan ini timbul

darisegi lojik mestilah teoh telah
ditarik kemudian di buangkan
ke bawah kalau tidak macam mana]
seluar teoh boleh koyak

kenapa tak ada sesiapa pun menimbulkan
hal ini - buktinya cukup terang
tak perlu saintis - dan pegawai sprm
ini memang ada rekpd panas baran dan suka
tarik perut - semua orang tahu - yang
tak tahu hanya suruhanjaya kah kah kah



ANIMASI SAINTIFIK TUNJUK TEOH MATI KERANA TERJUN SAKSI
– berita hairan

Seorang pensyarah hari ini memberitahu Suruhanjaya Siasatan kematian Teoh Beng Hock bahawa berdasarkan animasi saintifik yang dilakukannya, ada kemungkinan Teoh mati kerana terjun dari tempat tinggi.

Profesor Sallehuddin Muhamad dari Bahagian Kejuruteraan Mekanikal Universiti Teknologi Malaysia (UTM) berkata, beliau diminta oleh penyiasat pensendirian suruhanjaya itu, Michael Leslie Squires, untuk membuat analisis terhadap kematian Teoh dengan menggunakan animasi saintifik berkaitan pergerakan Teoh jatuh di Plaza Masalam di Shah Alam.

Katanya, berdasarkan analisis itu berkemungkinan bahawa Teoh jatuh dari tempat tinggi selepas keputusan menunjukkan tiada sebarang kesan halangan udara yang berlaku kerana tolakan secara melintang dan tolakan ke bawah dari ketinggian tiga meter.


HASIL ANIMASI : BENG HOCK TERJUN DARI TEMPAT TINGGI : SAKSI - meloya

KUALA LUMPUR 3 Mei — Seorang pensyarah hari ini memberitahu Suruhanjaya Siasatan kematian Teoh Beng Hock bahawa berdasarkan animasi saintifik yang dilakukannya, ada kemungkinan pemuda itu mati kerana terjun dari tempat tinggi.

Profesor Sallehuddin Muhamad dari Bahagian Kejuruteraan Mekanikal Universiti Teknologi Malaysia (UTM) berkata, beliau diminta oleh penyiasat pensendirian suruhanjaya itu, Michael Leslie Squires, untuk membuat analisis terhadap kematian Beng Hock dengan menggunakan animasi saintifik berkaitan pergerakannya jatuh di Plaza Masalam di Shah Alam.

Katanya, berdasarkan analisis itu berkemungkinan bahawa Beng Hock jatuh dari tempat tinggi selepas keputusan menunjukkan tiada sebarang kesan halangan udara yang berlaku kerana tolakan secara melintang dan tolakan ke bawah dari ketinggian tiga meter.
Beliau berkata, kejadian itu juga berkemungkinan Beng Hock yang duduk di birai tingkap dan berkemungkinan jatuh dengan jatuhan bebas dari sudut 4.75 darjah.

"Sekiranya Beng Hock dalam keadaan itu, mustahil Teoh boleh terjun dengan laju berdasarkan bukaan tingkap yang kecil dan menyebabkan kepalanya terhantuk dengan kuat pada panel tingkap” katanya ketika disoal oleh Pegawai Pengendali, Amarjeet Singh. — Bernama

nota:
lihat bagaimana meloya dan berita hairan tipu orang melayu
dua dua berita datangnya dari tiewnama
besar kemungkinan tidak ada wakil meloya dan berita hairan di sidang suruhanjaya
kalau ada pun mereka mungkin tak bagitu cekap dalam bahasa inggeris
kerana itu adalah lebih senag putar dengan berita tiewnama

ini betul betul putar alam
terjun dari tempat tinggi kah kah kah
ada ke orang terjun dari tempat rendah? kah kah kah

lihat apa yang dilapor oleh malaysiakini
laman ini telah menghantar wartawan
untuk melapor kan apa yang sedang berlaku
disidang suruhanjaya kematian teoh beng hock

jika dibandingkan berita berita ini
mungkin kita berpendapat ini laporan dari malaysiakini ini
dari tempat yang berasingan
atau laporan dari dua pekara yang berasingan

inilah namanya projek tipu melayu kah kah kah

nota:
itu pasal china marah para gerombolan

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau pandai sgt pegi la wt repot kate sprm xpandai menyiasat..jgn melalak dlm ni je boleh...??

Tanpa Nama berkata...

Takpahlah kalau Teoh jatuh, tapi pasal apa melayu pun boleh mampuih macam tu juga. Betul2 mat monggol ni nak tipu melayu lagi. Bubarkan SPRM sebab banyak malaun gerombolan dalam SPRM. Tak perlu ada SPRM. Cuma perlu undang2 islam. Kalau gerombolan mencuri kita potong tangan dia. Takdalah lagi undang2 dunia yang boleh merosakkn manusia dan alam ini. Baru senang hidup kita semua.

Tanpa Nama berkata...

Woit TT, aku dah abis baca buku ko "Tertangkapnya sa-ekor Toyo - Surat dari Teoh Beng Hock"... ulasan aku... terbaek, terganas, terbaek, terganas, terbaek, terganas, terbaek, terganas... TERBAEKKKKK... buku baru biler lagi.. dah siap jgn lupa kasi tau...

Tanpa Nama berkata...

kahhh...kahhh...kahhh 3 boroi 1 sesumpah..padeelah mu ESKAYlator.

Tanpa Nama berkata...

woit tt, awat aku tak jumpa cari buku hang pasai tertangkapnya seekor toyo di mph/border kat mid valley?

aku terbang berkata...

mari undi di sini

http://mari-mengundi.blogspot.com

Non-Governmental Individual berkata...

TIEW NAMA... KAH KAH KAH!