Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Mei 2011

BERSIH KAN IMEJ SENDIRI DULU




PULIHKAN IMEJ SUAMI DULU








PM : DAPAT PULIH IMEJ ISLAM - meloya

Najib Razak berharap kematian pengasas al-Qaeda, Osama bin Laden yang terbunuh dalam satu serangan tentera Amerika Syarikat (AS) hari ini akan membuatkan dunia menjadi lebih aman, selamat dan adil.

Najib juga berharap kematian Osama akan dapat memulihkan semula nama baik Islam yang tercalar ekoran imej negatif dibawa oleh pengasas al-Qaeda itu.

Beliau bagaimanapun mengingatkan kepada semua pihak bahawa meskipun kematian Osama memberi tamparan hebat kepada al-Qaeda, namun itu tidak bermakna pergerakan tersebut akan terkubur sama sekali sebaliknya ia tetap boleh disusun serta digerakkan semula.

“Kita tidak boleh anggap segala-galanya telah tamat ekoran kematian Osama tetapi jelas kehilangannya merupakan satu kehilangan bagi pihak al-Qaeda terutama dari segi kekuatan kepada pergerakan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…TAK PAYAH LAH CAKAP HAL IMEJ ISLAM…. kah kah kah..

kah kah kah… BETUL KAN IMEJ SENDIRI DULU…. kah kah kah..

kah kah kah…SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA…. kah kah kah..

kah kah kah…SIAPA AMBIL KOMISEN BELI KAPAL SELAM… kah kah kah..

kah kah kah…TAK PERLULAH BODEK AMERIKA DALAM HAL OSAMA… kah kah kah..

kah kah kah…TAK PERLU NAK BETUL IMEJ ISLAM…. kah kah kah

kah kah kah… IMEJ PANTAI PORT DICKSON BOLEH CERITA…. kah kah kah…


KENYATAAN NAJIB BERHUBUNG DENGAN OSAMA KURANG TEPAT – harakah daily

Persatuan Ulama Malaysia (PUM) menyifatkan kenyataan Najib Razak bahawa kematian Osama Ben Laden akan menjadikan dunia ini lebih selamat dan aman, sebagai kurang tepat.

Keadilan Daily melaporkan Yang Dipertua PUM,Sheikh Abdul Halim Abdul Kadir berkata, ini kerana Amerika Syarikat sendiri dianggap sebuah negara imperialis yang sentiasa berusaha untuk meluaskan pengaruh mereka ke seluruh dunia, khususnya negara Islam dengan menaja keganasan.

“Kenyataan Najib itu mungkin kurang tepat kerana sebenarnya kuasa Amerika sendiri tetap akan meluaskan pengaruh imperialisme mereka ke seluruh dunia yang sebenarnya menggalakkan keganasan itu sendiri,” kata Sheikh Abdul Halim.

Beliau juga percaya bahawa keamanan dunia tidak hanya bergantung dengan kematian seorang Muslim yang sering dilabel pengganas seperti Osama.

“Keamanan ini asasnya adalah keadilan sebagai sebuah idea yang akan menghapuskan penindasan.



SALAHUDIN KESAL KENYATAAN NAJIB EKORAN KEMATIAN OSAMA – harakah daily

Tindakan Najib Razak seolah-olah bersorak gembira bersama dengan Amerika Syarikat ekoran kejayaan membunuh Osama Bin Ladin tidak disenangi oleh Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub.

Bagi beliau, Najib prejudis dan tidak bertanggung jawab ketika membuat kenyataan dunia akan aman selepas kematian Osama tanpa mengambil kira dasar luar Amerika yang berterusan memerangi umat Islam.

"Bagi saya, PAS sama sekali tidak toleransi dengan keganasan di dunia, namun kegembiraan Najib seolah-olah bersorak sorai bersama Amerika dengan kematian Osama satu perkara yang tidak boleh diterima oleh dunia Islam.

"Imej sebegini sangat buruk di kalangan umat Islam dunia," kata Salahudin.

Presiden Amerika, Barack Obama mengumumkan kematian Osama dalam satu serangan tentera Amerika di bandar Obbottabat, 100 km ke utara Islamabad.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
najib nak bodek amerika
tapi kena tibai dirumah sendiri
ini belum kena tibai oleh
malikul sembab al- haj lagi
kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rase nyer zulkifli nordin dh mengaku yg dia disuruh utk memfitnah najib dgn attantuya..????

Tanpa Nama berkata...

Najib terhapus selepas PRU13 ni, Malaysia lagi selamat. Tidak banyak lagi yang terbunuh, Altantuya, Teoh BEng Hock, Sarbani, Kugan dan sebutkan lagi... begitu ramai segali. Osama tiada bukti terlibat dalam 9/11. Tetapi Amerika dan Yahudi sendiri adalah berkonspirasi untuk menyerang Irag, Afganistan, Pakistan dan di negara2 islam. Taktik yang sama digunakan Najib gila babi ni bershubahat dengan Yahudi Apco untuk membunuh karektor ahli politik pembangkang demi menyelamatkan parti UMporNO yang sudah nak mampuih.Rakyat Malaysia Sejahtera TANPA NAJIB TANTUYA MONGGOL. Selamatkan Malaysia!!!!!!!!

Kampong Kelawar berkata...

Sepatutnya kematian seorang Islam dilafazkan Innalillah......Bukan bergembira sepertimana terdapat pada perasaan mereka yang mendewakan kuasa manusia.Bagaimana kalau ibuayah dan keluarga sendiri yang mati ada kedengaran orang suka akan kematian tersebut.
Inilah dasar orang cintakan dunia hingga sanggup bergembira apabila orang kafir membunuh orang Islam.Belum tentu aseratus peratus Osma ben Ladin seorang pengganas,ini propoganda imperialis barat saja kerana mereka ada agenda untuk memjajah kembali dunia seperti mana di abad ke 19 dan awal abad ke 20.Ini pemimpin menganggap mereka mewakili Islam (rakyat belum tentu lagi)tidak dan belum menyedari hakikat sebenar.Masih lagi beretorik.

zane berkata...

Dulu papan tanda "makcik Gemok" tu dieja "mak cik Gemak", maklum org pantai tranung...

Selalu gelak kalau lalu jln nih..pandai kau Isham, sempat juga mencari modal utk kenakan "makcik" tu..

Tanpa Nama berkata...

bila le si najib ni nk blah...

nyampah tul aku ngan orang yg suka bodek2 ni..

najib = obama...terserlah kebodohan.

faezal berkata...

Kenyataan yg keluar dari mulut najib ni ada 3 kategori:

1. Kenyataan yang keluar dari kepala otak dia sendiri
- selalunya simple dan straight forward
- menggambarkan tahap pemikiran sebenar dia?
- contoh terkini - "i'll help you, you help me", "PAS tinggalkan DAP"; bila MCA melawan, terus terkedu

2. kenyataan yg dirangka terlebih dahulu (oleh APCO?), dia cuma menyebut je
- kebanyakannya memberi keuntungan/ menaikkan imej sendiri
- selalunya padat, susah nak tangkis
- kenyataan keluar 3-4 hari selepas sesuatu isu (sebab tunggu APCO rangka statement?)
- sori tak buleh teringat contoh terkini

3. kenyataan yg dia ingatkan akan seperti mana yg dirangka APCO
- nampak macam bagus
- keluar segera untuk mengulas sesuatu isu
- tapi tak cukup bernas, menyebabkan orang senang pertikai balik
- contoh kenyataan pasal osama ni ler

Tanpa Nama berkata...

suami najibpun bg statement bangang masa Tsunami di Jepun dulu,elok lah "bini-laki" sama2 bangang,