Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Mei 2011

MAIN SANDIWARA PULAK!




BANGUN DAN LAWAN !




WASPADA KEMUNGKINAN BANJIR
- meloya

Penduduk negeri ini diingatkan mengambil langkah berjaga-jaga terhadap kemungkinan banjir berikutan cuaca yang tidak menentu akhir-akhir ini.

Menteri Besar, Seri Adnan Yaakob berkata, penduduk perlu berpindah ke tempat lebih selamat termasuk ke pusat pemindahan banjir yang disediakan jika diarah berbuat demikian oleh pihak berkuasa.

"Jangan tunggu banjir menjadi serius baru hendak berpindah kerana tindakan yang lewat boleh mengundang padah dan kehilangan nyawa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TENTANG BANJIR MALAON INI TAHU PULAK BERI INGATAN…. kah kah kah…

kah kah kah… TENTANG LOJI LYAKNAT ITU… BUAT BUAT DONNO…. kah kah kah..

kah kah kah…NAMPAK MACAM ADA HATI PERUT…. kah kah kah..

kah kah kah….NI KERANA MESTI KERANA PILIHANRAYA NAK DATANG… kah kah kah..

kah kah kah…NI MESTI KERNA MALAON INI DAH TAHU…AKAN KENA TENDANG OLEH BIK MAMA… kah kah kah

woit…LOJI GI GEBENG INI LEBIH BAHAYA DARI BANJIR… kah kah kah

TANAMKAN DI GEBENG


4 ulasan:

mek berkata...

denan yaakob ni aku pun tak tau nak cakap apa. dah la muka pecah rumah, perangai jahat pulak.

kah kah kah...elok jugak cadangan tt tua kutuk tu tanam di gebeng.

Tanpa Nama berkata...

sandiwara bersambung sambung
tak pernah habis
sampai pilihanraya
satu kemestian untuk rakyat

kah kah kah

musang pulut berkata...

kalau muka buruk aku boleh terima lg,tp kalau dtg pakej dgn perangai buruk tu yg aku rasa sesak nafas aku ni,(4B)

ouk ouk berkata...

belum ada lynas lagi dah tak boleh kawal air hujan kalau dah ada lynas kena banjir pulak habis la ikan kembung dlm laut kena racun nuklear.tak dpt vietnam nak tangkap ikan.tiada kopok ganu lg.