Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Mei 2011

SURAT CINTA TERAKHIR



CINTA TERAKHIR UNTUK ANAK MUDA






NOTA:
hancur
lebur
tersungkur
pecah
berderai derai
angan angan berahi nak jadi tuan diplomat

NOTA:
tak kan tyak ada kerja di tempat lain?

jangan lupa lebih dari 80% tenaga kerja
bersangkutan dengan kerajaan
majikan yang terbesar dalam dunnia ini ialah kerajaan

terperanjat?

sama ada di amerika
sama ada di peranchis
sama ada di mesir
sama ada di china

sama ada kapitalis
sama ada sosialis
majikan terbesar masih kerajaaan

duit belanja kerajaanlah yang mengerak ekonomi

tak percaya?


dalam keadaan ekonomi yang bagini buruk kenapa amerika buat perang?
jawabnya: nak hancurkan semua senjata dan pekakas perang
nak matikan anak muda sebanyak yang mungkin
inilah dikatakan ekonomi perang

jadi?

baca surat chinta ini dulu
dan jangan lupa 9 julai nanti
kah kah kah

6 ulasan:

Hanief berkata...

Saya dah agak dah. Hahaha! Salam dari Singapore

Tanpa Nama berkata...

ala.. kesian la kat kami takleh pi sarapan kul 10 pagi pastu sambung keje sejam kuor makan sampai kul 3 ptg pastu balik kul 4:30 pi main golf adeh kami pon nak juga keje gomen

yusufjalli berkata...

Anak muda hari ini wajib mengubah kerajaan. Pru-13 ni, buatlah dlm masa terdekat. Ramai anak muda yg dah berdaftar cuti semester. Tak sabar dah ni!

Stupid University berkata...

Wooiks brother Hanief pun ada kat sini! kah! Kah! kah! Kah! Amacam Singapore? Kah! kah! kah! Kah! Jawatan FLOM macam mana plak? Ada kosong ke? Tukang maintenance kopek tu ada yang kosong ke? Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

punah ranah ranap harapan..

undilah amno bongok lagi.... pengauditan jawatan konon.. lean services korok mung.... nasib baik aku ni tidak membutuhkan kerja kerajaan.......

Anti JPA berkata...

PEGAWAI JPA YANG TERLIBAT DALAM URUSAN PERKHIDMATAN/PERJAWATAN

Nama: Noryusran Bin Sairan
Jawatan: Ketua Penolong Pengarah
Gelaran: KPP(K)OG2
E-Mel: noryusran.sairan@jpa.gov.my
Telefon: 03 8885 4104
Bahagian: Bahagian Perkhidmatan
Cawangan: Cawangan Pengurusan Perkhidmatan Gunasama
Seksyen: Sektor Perkhidmatan Gunasama
Unit: Unit Ptd 2
Ringkasan Tugas:

Menguruskan hal-hal perkhidmatan PTD Gred M44, M41 dan Pegawai Tadbir (Kontrak) M41.

Nama: Mohd Taqiuddin Bin Zakaria
Jawatan: Penolong Pengarah
Gelaran: PP(K)OG5
E-Mel: taqiuddin.zakaria@jpa.gov.my
Telefon: 03 8885 4280
Bahagian: Bahagian Perkhidmatan
Cawangan: Cawangan Pengurusan Perkhidmatan Gunasama
Seksyen: Sektor Perkhidmatan Gunasama