Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Jun 2011

CARI JANGAN TAK CARI




YANG INI SYAITAN TAK JUMPA




MUKTAMAR TAHUNAN PAS KE 57 : HADI GELAR ULAMA PRO-BN SYAITAN BISU – berita hairan

Perasmian Muktamar Tahunan PAS Ke-57, semalam dijadikan pentas untuk terus mengecam dan menyelar golongan ulama yang menyokong perjuangan UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Malah istilah ‘syaitan bisu’ kembali dilaungkan Presidennya, Abdul Hadi Awang di hadapan pemerhati dan perwakilan yang memenuhi Dewan Dato Fadhil Noor, Kolej Universiti Islam Zuklifli Mohammad (KUIZM), Taman Melewar, Gombak, di sini.

“Anggota Dewan Ulama mesti berdepan ulama yang berdiam diri yang sanggup menjadi syaitan bisu melihat kemungkaran di depan mata, pada hal sekurang-kurangnya mampu mencegah dengan lisan dan tulisan,” katanya dalam ucapan dasar bertemakan Membangun Negara Berkebajikan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… ULAMA GEROMBOLAN KERJANYA CARI AYAT… kah kah kah..

kah kah kah..CARI AYAT YANG BOLEH HALALKAN BUNUH MODEL… kah kah kah..

kah kah kah..CARI AYAT YANG BOLEH HALALKAN KOMISEN KAPAL SELAM… kah kah kah..

kah kah kah..CARI AYAT YANG BOLEH HALALKAN ROGOL AMAH… kah kah kah…

kah kah kah…CARI AYAT YANG BOLEH KERJASAMA DENGAN IMPERIALIS AMERIKA… kah kah kah

kah kah kah…CARI AYAT YANG BOLEH HALALKAN ANTA TENTERA MALAYSIA KE BAHRAIN..kah kah kah..

kah kah kah... CARI AYAT YANG HALALKAN ANTA TENTERA MALAYSIA KE AFGHANISTAN.. kah kah kah

kah kah kah… SESEKALI SESEKALA ...NAK TUNJUK TAK BODEK...kah kah kah..

kah kah kah..LALU KELUARKAN FATWA HARAM KAN YOGA…. kah kah kah



9 JULAI PESTA HUMBANKAN GEROMBOLAN



20 ulasan:

walrus tanpa bulu berkata...

hahahahah lawak lawak....

silakan, pakcik2 gemuk dan busuk, datangla berdiri dan tengok kami buat yoga. nak berdiri depan pintu studio & tangkap prempuan melayu yang buat yoga? TOLONG.... DATANGLA.... bawak kamera sekali yere...

hahhaha bodoh mcm otak penuh selut. dalam kepala tu kosong. kalau bab nak jaga hal peribadi org, dlm kain, luar kain, poco2, yoga, semua nak jaga sangat. CETEK! TOLOL! BODOH macam tu sekali.

HOIT BODOH, BAGILA FATWA BAGI HAL-HAL YANG LAGI PENTING?

* RASUAH?
* BUNUH?
* ROGOL?
* BELANJA DUIT RAKYAT UNTUK BENDA TAK WAJAR?
* MAKAN DUIT HARAM?
* JUDI?
* RAMPAS TANAH RAKYAT
* PAKSA ORANG BELI BRG DGN HARGA TAK PATUT DARI KRONI-KRONI GEMUK

tapi dok sibuk daging dari restoran mana tak halal!!! tak ada cop halal.

Halal haram tak sehitam putih tu.

Amuraria berkata...

SETAN BISU DAN PROFESOR KANGKONG KAHKLAHKAH BANYAK DALAM PARTI PANDI KUTTY !

Abbs berkata...

brader hisham.. gua tengok sikalang, golongan2 muda mudi dah tak sabo2 nak turun demonstrasi 9 JULAI ... apa kata kita buat macam di mesir der ? amacam ?

sampai gua pun ase cem lambat plop nak sampai 9 julai tu, lu rase berapa ramai yg turun ? kalu nak humbankan gerombolan2 umngok apco, kita mesti stay kat sane der kurang2 15 hari.. brader mat sabu buleh buat kew ? kalu buleh buat golongan2 anak2 muda gak bley turut serta,

berapa hari mau buat ? cakap jew der.. kami tunggu.. bila lagi ? tak payah lew tunggu pru 13, gua pun dah menyampah tahap dewataraye dah dgn ini gomen haramjadah mangkuk ayun tingkat puKIMMAk,

kalu golongan2 muda mesir bley buat, takkan golongan2 muda mesia tak bley buat gak der ? kite kerahkan semua golongan2 muda agar turun ke jalanraye, 9 julai der..!!

1 jute golongan mude turun cukup.. umngok akan bertepiaran lari tak cukup tanah, kah kah kah, gulingkan ini gerombolan2 lembu2 negara! kah kah kah

misi gulingkan UMNGOK
bagai di bakar di dalam kebuk
golongan mude tidak lagi bongok
sampai mase dah mat mongol tergolek dog

kah kah kah kah kah

Miecyber berkata...

Semuga Allah selamatkan Malaysia...

Messi ditumbuk

Bani Jawi berkata...

AGENDA MELAYU

Agenda Melayu adalah untuk menghumban penyamun UMNO pada PRU-13!!! Jangan khianati perjuangan ini!!!

Nur berkata...

AGENDA MELAYU

AGENDA MELAYU ADALAH UNTUK MENGHUMBANKAN PENYAMUN UMNO PADA PRU 13!!!

JANGAN KHIANAT PERJUANGAN INI!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah
bro tt,

dah baca apa mukhriz kata pasal muktamar kali nih?

Mukhriz: DAP, PKR berjaya pengaruhi PAS tukar prinsip

kah kah kah kah kah

lu memang terer la bro TT

Tanpa Nama berkata...

oi abbs...!!!!

lu mmg buat anak2 muda x sabar nak pancut laaa..hahaa

dari kajang stanby lame dah nak tempur ni....hahaha

kasi penoh satu kl..hahaha tguuu

Tanpa Nama berkata...

bai tt...google buat lawak cemuih kat SPRM...lu try search SPRM kat google...KAHKAHAKHAKHA

did you mean SPERM??

kahkahakhkah

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja ulama ApNO ulama bisu. Tapi juga ulama yang pekak badak macam suami mat monggol. Kah..Kah..Kah. Ulama yang buat menyemak saja kat malaysia ni. Elok di humban ke dalam tangki Najis IWK saja.Kah..Kah..Kah.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Rompakan yang terbaru ialah umno berikan kontrek kepada syarikat Malaicock kepunyaan kroni untuk bekal letrik kepada TNB pada kadar 25 sen kWh.

harga gula anda di selaras kan
harga minyak di selaras kan
harga letrik anda di selaras kan.
Rakyat mampos , Kroni hidup

Mana fartwa fartwa nya?

Tanpa Nama berkata...

pangil la mak rempit join korh julai nti..

sokong la ulamak pas n geng wahabi..yg mebghina rasullullah dan kerabat...

menghalalkan kafirkn orang islam..dan bersatu srta bersaudara dgn kafir harbi//

hati2 kawan... jgn nti kau menangis ditepi jalan2 akhirat...

Tanpa Nama berkata...

Pas tu parti apa ya?
maaf, tak nampak apa2 sumbangan,
jadi kaldai n berfatwa yang tak membawa apa2 ada la.
Islam apa nama pas ni?
mengkafirkan sesama islam adalah
membangun...sendiri pun perlu dipimpin dan dibangunkan oleh lim kit sial n anugerah..
kesian, depa
umno memang tak hebat
manusia mana ada yg hebat
tapi mereka tak kafirkan org lain
tak pecah belahkan melayu
tak sombong dan takbur sesama melayu
Apa yang hebat sangat nik aziz?
ramai lagi insan islam yang tinggi iman n ilmu agama, yang tersenyum bila membetulkan sesama insan, tak takbur menyumpah seranah,
Islam kah nik aziz cara begitu?
TT lagilah tak boleh harap apa2, mengapi2kan n membakar hati rakyat menbenci kerajaan, semua kerajaan buta tak betul, dia tu betul semua ke? dah cukup ke sifat2 keislaman?
esok jangan salahkan org lain hentam u hari2 jadi kaldai anugerah.
Nak buat mcm mesir? buatlah, siapa yang untung?
yang mengong berdemo sampai tak makan hanya melayu, yang lain gelak sakan dapat menang free, dapat halau melayu dari tanah sendiri.
Tak perlu sedar sekarang, tunggu bila DAP dah jadi kerajaan, kau carilah TT,kalau dia ada lagi n tanya mana janji2 untuk melayu?
sedarlah melayu sebelum kena tipu bulat2 oleh DAP yang sejak azali nak memerintah malaysia ikut acuan selatan.
Teruskan apa2 usaha ikut kata TT, lepas tu tengok apa jadi bila PM bukan melayu, memteri2 separuh bukan melayu, apa nak kata masa tu?
Nak tunggu PRU 14 pulak? nasi dah jadi bubur kawan2.
IKUT HATI MATI,IKUT RASA BINASA.
Nasib kita masih baik sebab polis dan soldadu 99% melayu..lain2 akan jadi egenda n perkakas republik DAP.
Tunggu n telan air liur basi sajalah melayu2 yang bakar kelambu marahkan nyamuk.
Mungkin TUHAN nak tunjuk yang mana pilihan terbaik walau akan menggadai negara sendiri. TT..jangan tak siarkan ya.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah
ada jugak pencacai dok masuk sini,
siap komen lak tuu
kah kah kah kah

bro anon 1:17am,

sumbangan pas sekarang ni mungkin tak lah besar sebesar menara klcc yang bro nampak tu,
tapi cukup untuk menyedarkan banyak pihak terutama kami yang golongan atas pagar ni nampak siapa yang lebih ikhlas dalam memperjuangkan nasib rakyat marhaen ni, berbanding dengan puak umno yang terlalu bongkak dengan kuasa yang diberi rakyat..

bro anon 1:17am,

negara kita kan demokrasi,
jadi apa nak takut pon kalao dap memerintah, kalao tak bagus kita vote lain on pru 14....
begitu juga pas dan pkr, kalao tak bagus bye bye lah next ge

bodohnye anon

dap ke pkr ke pas ke, kita semua rakyat malaysia, dan semua kita rakyat malaysia mahu lihat malaysia dalam keadaan terbaik sosio-ekonomi nya agar kita semua dapat nikmati hasil nya, dan bukan hanya untuk golongan2 kroni dan cukong sahaja...

jadi, kita semua, umno, pas, pkr, dap, mic, mca, gerakan semua nya berhak memerintah malaysia,

asalkan bersihhhh

bersih 2.0 9 julai ini, jangan lupa ya

Tanpa Nama berkata...

Mat ustaz mana buat komen? Tungging terbalik. Buang masa je. Asah sikit minda tu.....

Kah.kah.kah.kah

Tanpa Nama berkata...

haha..belum pancut lagi dah menggelupor...kahkaha pegi mamposs la same kau punye ayat,alangkan kitab quran ramai manusia langgar walaupun ahli kitab sendiri inikan pula ayat kau..kahakhakha lantak kau lah wahai tanpa nama 5 Jun 2011 1:17 AM

Tanpa Nama berkata...

mmg boleh tukar kerajaan selepas 5 tahun

nah nti cam indon...masalah hutang negare saper yg buat??? pemimpin sekarang atau yg dulu kaler?

sah2 diwarisi dri pemimpin dulu...takper22 dah tegadai tah tercabul negara melatu kiter bie...nti tgok saper yg nak tgung jwap..

jgn jadi pencacai di bumi sendiri sudah....n meminta di negeri jjiran

diamlah Mat Lebong!! berkata...

hah,aku tau,pencacai kat sini mesti jeneral puak2 gerombolan..nak momok2kan rakyat..dey sudahlah!!igt Umno bagus sangat ka??macam dap boleh buat macam2..lu ingat melayu dalam PR bodo macam melayu gerombolan ka??ini mesti kau da cuak,makan komisen melambak2..takut gerombolan jatuh,komisen hilang,kah3..kalau ko nak terus dibodohkan,pegi la sorang2,kami nak jadi pndai xmau kena tipu macam kau yang bongok,kah3!!

Tanpa Nama berkata...

dari ANON 5 Jun 2011 1:17 AM,

Salam bang Isham, tq karena menyiarkan catatan saya.
saya hanya mahu negara Malaysia yang aman damai n makmur.
saya tak kata pun siapa yang patut perintah...so pilihlah pemimpin yang rakyat suka n boileh harap.
Cuma saya rasa buat apa nak jadikan negara kita macam mesir? apa kita dapat? u pun tahu jawabnya.

PRU tetap akan datang, 13,14,15 dll

buat apa nak sumpah seranah org lain yang buat silap?

undi saja, kalau salah undi ada PRU 14 dan 15 sampai ke anak cucu kita.

Janji kita berlandaskan ISLAM dan berteknologi maju, baru tak kena pijak oleh yahudi n kawan2nya.

tq kpd kawan2 yang merespon..
saya hanya kerani pejabat saja.

ketuanan panddy kutty berkata...

gua pun kerani pejabat dan gua x sokong united malay national organization sebab diorg gerombiolan yang belandaskan kroni dan cukong2 sahaja,tengok nama parti pun dah tahu ahli nya x senonoh semuanya..

kah kah kah.

kalau nk cakap pasal ketuanan melayu x payah kot kt sini, org yg lyn tt sume ada jati diri rakyat marhaen..