Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Jun 2011

TER KINI TEERNOW !!!



MIMPI NGERI JADI KENYATAAN



Pengumuman Timb Presiden....Mat Sabu 424, Nasharuddin 224 dan Tn Ibrahim 398..
Naib Presiden..Husam Musa dan Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub.


NOTA:

kita tunngu apa meloya akan tulis
sila ikuti ramalan tt
yang telah muncul awal
pagi tadi!




KITA RAYAKAN PADA 9 JULAI



nota:
anak anak muda
mari kita sama sama rayakan
politik baru yang sedang bersinar
di tanah air kita!

anak muda akhirnya dunia ini
adalah milik kamu !




15 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Pada 9 Jul nanti, semua yang turun diminta pakai TOPENG berwajah MAT SABU

Biar rakyat semua kaum menaruh harapan pada MAT SABU untuk menjatuhkan UMNO.

Hanya Mat Sabu yang boleh mengajar UMNO & BN.

bakal menteri berkata...

aduyaii...ado ko laie tawaran mentori...jgn2 tambah laie tigo..

Tanpa Nama berkata...

NI BARU PANGLIMA PERANG SEBENAR..KELUAR MASUK ISA DOK MCM TU GAK..BRAINWASH PUN DH XLEH BT PA DAH..TETAP DIATAS JALAN PERJUANGAN.TAHNIAH ATAS KEMENANGAN BANG MAT SABU KITA..BARU GANAS SKIT..PANGLIMA YG BERADA DI SAFF HDAPAN..BUKAN DOK NYOROK DLM RUMAH TGK TV..TAU2 DGR NAK PERPADUANG JA..KAH..KAH..KAH

Tanpa Nama berkata...

Memang puaka la TT nih...KAH...KAH...KAH...

Mohd Najib berkata...

den suko, Mat Sabu, Gayo Pejuang!

Tanpa Nama berkata...

Tepat sekali pemilihan kali ini. Ranapkan gerombolan. Tersungkur kerajaan perpaduang.

Masa masih ada utk Nasarudin. Lompat sekarang baru boleh kaya. lompat jgn tak lompat...Jadi katak macam Zul bisul.....kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

TT's proposition is to take the street. History recognized that. The question is how much agreed. As seen TT's idealism is well-spread but not well-read because we still have yoked-donkeys walled-up by the likes of panndikutty. Millions of them have been backed-up by the compulsive parasite-pendatangs (social facts) posed as true m'sians who together fought for independence that'd promised them more than mere cukong...To side on TT, DSAI or Mat Sabu we've unrefined youth chasing for an undefined agenda of more 50 years ahead...Just reflect the heave and anger of TT's youth sulking at the boundary over this land and his 'children', that is YOU! Now when he is back and alive, you all should bleed with tears... Allow me:"Wahai Anakmuda, jika berani merempit beranilah juga meratah erti kebejatan yg telah membaham minda kamu selama ini.Jika hancusss, jgn salahkan sesiapa. Salahkan diri kamu!" TT has done his part as a good strong old boy with the same old ardour in a classic humour of a bleeding heart. Ayuh!

Tanpa Nama berkata...

Pada pemilihan UMNGOK nanati jgn lupa akhbar front page GANDINGAN MUHYIDDING - RAIS - THAMBI - ESKAY MANTOP!!!!

Tanpa Nama berkata...

"Gambaran kedua bagaimana kedua calon al ulama itu akan hanyut ialah apabila Utusan Malaysia berkempen bermati-matian mahukan kepada ulama. Setengah pihak merasa seronok bila Utusan mengangkat martabat ulama dan membelanya. Secara zahir tindakan Utusan itu semacam ianya mahukan kepada tokoh ulama yang berada di nombor dua. Paling jelasnya Nasharudin.

Tetapi itu adalah strategi dan tektik Utusan saja. Di sini berlaku tindakan reverse psykologi. Apa sebenarnya yang dikehendaki Utusan ialah supaya tokoh ulama tidak berada di situ. Utusan khasnya dan tuan mereka lebih senang kepada Mohamad Sabu, atas beberapa sebab dan faktor.

Apabila Utusan...menyokong ulama menyebabkan perwakilan akan marah kepada tokoh ulama yang mendapat sokongan Utusan dan Umno. Di sinilah perwakilan membuat tindak balas dengan mengambil Mat Sabu. Jadi berjayalah Utusan memerangkap perwakilan dengan mengikuti jarum yang dikehendakinya.

Kenapa Umno sukakan kepada Mat Sabu? Jawabnya tidak ada sebab lain melainkan kerana Umno mengira mereka ada modal besar bila Mat Sabu duduk di nombor dua. Mereka akan menggunakan isu peribadi Mat Sabu unuk bahan kempen pilihan raya. Isu moral yang mereka gunakan untuk melemahkan PKR dengan isu Anwar akan dipolitikan kepada Pas dengan menggunakan isu peribadi lapok Mat Sabu.

Mungkin perwakilan sedar atau tidak. Kalau perwakilan sedar hal ini tetapi mereka tetap mahukan kepada Mat Sabu sudah tentu mereka mengira isu peribadi lapok itu tidak memberi bekas. Jadi walaupun Umno akan tayangkan peribadi Mat Sabu khususnya mengenai kelancangannya berucap ia tidak menjadi bekas." - MSO

Tanpa Nama berkata...

tahniah....
ilang satu benda dok ghisau atas batu jemala ni...

lagi satu... yg lagi dok ghisau..
pasal DSAI....

Tanpa Nama berkata...

aku rasa abang mat ni patut jadi presiden PAS sama, baru cool..

antara mamat yang TT tak boleh cipta karekter baru ialah abang mat! kalo buat pun, sumpah nori takkan beli punyer sbb abang mat memang cool!

kalo anwar meninggal, abang mat boleh ganti! tu pasal UMNO/BN cukup kacau tu.. isu betina, seks hanya untuk abang mat ngan anwar..

Tanpa Nama berkata...

gilalah TT,semua ramalan tepat tu.

Tanpa Nama berkata...

Mimpi ngeri untuk Datuk T,khususnya untuk Rahim Thamby pelir kecil. Teringat pada mat sabu, Rahim ni pandai dengan wawasan 1515 saja. Iaitu berkawan dengan budak sekolah pompuan bawah umur 15 tahun, lepas tu apa yang dia buat kat budak-budak tu hanya Tuhan saja yang tahu. Ini bukan fitnah. Masakan Guan Eng boleh masuk lokap gara-gara gerombolan peminat budak sekolah tu bersekongkol dengan Madey dan mahkamah kanggaro Madey firaun.

Tanpa Nama berkata...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0604&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_41.htm

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0604&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_35.htm

dah keluar dah... anak mamak berlumba dengan ali rustam... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Esok UTUSEX muka depan "PAS TOLAK ULAMA",DAP/PKR PENGARUHI PAS"