Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Jun 2011

DUIT BUKAN UNTUK ROGOL AMAH




JAKIM SILA PANTAU INI




HARI SENIMAN : BAJET ½ TAHUN DIHABISKAN 1 HARI - mkini

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mengecam Datuk Rais Yatim kerana menghabiskan RM100 juta, atau separuh bajet tahunan untuk projek kreatif untuk acara sehari sambutan Hari Seniman 2011 yang disifatkan oleh penggiat seni tempatan sebagai "projek mee segera".

Lim berkata, secebis daripada jumlah itu, atau RM2 juta, boleh digunakan untuk membiayai festival warisan George Town selama sebulan di Pulau Pinang yang diiktiraf di peringkat antarabangsa.

“Menteri Penerangan, Kebudayaan dan Komunikasi, Rais Yatim
mesti menjelaskan rasional pembaziran RM100 juta untuk Hari Seniman 2011 pada 29 Mei yang mendapat sambutan hambar penggiat seni.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit…. LIM GUAN ENG INI TERSILAP…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK BACA BUJET BETUL BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah…SILA BACA INI…. kah kah kah..



CADANGAN CONTOH BUJET UNTUK BAKAL PEROGOL

1 – cari amah gempal dari indon - 40 juta
2 – tambang bawa amah – 20 juta
3 - bra dan coli amah - 10 juta
4 - duit saman janda dino - 20 juta
5 - tongkat ali dan viagra - 10 juta

nota :
semua jual beli ini dalam rupiah
yang ringgitnya habis di songlap anak beranak
kah kah kah


NOTA:
rais yatim TIDAK gunakan duit
rakyat untuk rogol amah


TURUN BERSETIAKAWAN DENGAN MAGSA ROGOL

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menteri kreatif macam ini laaa yg kaki bodek suka aparah

Tanpa Nama berkata...

Cilakak nye Anak Yatim, dah sedap-sedap berjubor ngan Robengah. Duit tutup mulut, duit nak pujuk bini pun bayar guna dana awam.. woit Rais malu lah ckit dgn keling mabuk tepi jalan tu.. at least dia tongggang ari-2 minum Maharaja dia guna duit sendri.. malu lah ckit dengan Mat Pet macam Abg Jamal, Radhi OAG dan yang seangkatan dengan mereka.. beli barang guna duit sendri.. Woi Anak Tatim dh brape lama tak menjubor amah.. mesti kontol kau dah gatal gila panddy kan? Woi Anak Yatim.. kau ni stim degan amah jer ker?

Tanpa Nama berkata...

memang cilakak betol gerombolan ni tak sabar turun kl ni
semoga yg makan duit rakyat tu kena azab ALLAH

Tanpa Nama berkata...

memang tak guna gerombolan...lim guan eng dok sembah tuhan buncit masih tahu halaal haram memang dasar perogol rakyat

Bini Rais berkata...

TT, tolong jgn siar gambar amah boleh tak? Akak minta tolong sesangat ni. Bukan aper nye, laki Akak ni lain macam naik syeikh nafsu dia kalau nengok amah. please, please

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah kono suey betino nogori, gitu la. Elok jadi jantan jadi pembodek. Konon nak ikut amalan Tok Nik tak nak pakai duit gomen tapi...patut pun tak layak jadi montori udg-udg. Buek abih boeh yo. Dio lupo org kpg terus menderito. Hal seniman ni buleh ko isi porut kito? Tak den sangko dio duduk dlm kementerian sundal-menyundal siang-malam dikutuk ustaz tentang mak bapak ahli nerako dek jilbab sianak cilako.Tapi apo kiro jiko fatwa rogol pun takdo. Your department is the first rule to represent the moslem society, the prominent role model. Take care to defend or to challenge your rationality.Artists have justification to their pretence, you?