Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Jun 2011

KALAU HUJAN TURUN 9 JULAI AKAN GAGAL!




JEMPUTAN UNTUK WARGA UTARA
















TURUN BERDEMO ANTI KERETA





BERSIH 2.0: PERKASA LAWAN HABIS-HABISAN - mkini

Kumpulan pendesak Melayu, PERKASA memberi amaran bahawa mereka akan menganjurkan protes bagi menghalang rancangan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) untuk mengadakan perhimpunan aman yang didakwa mereka sebagai “mengacau”.

Ketuanya, Ibrahim Ali berkata PERKASA akan “lawan habis-habisan' bagi menghalang perhimpunan itu jika penganjurnya berkeras untuk turun ke jalanan di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.

"(Jika mereka teruskan) akan ada pertembungan. Jika berlaku, ini demi kebaikan," kata Ibrahim pada sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.

Ibrahim, yang juga ahli parlimen Pasir Mas, berkata kumpulannya itu akan berarak menentang penunjuk perasaan BERSIH 2.0 bagi membuktikan bahawa tidak semua rakyat Malaysia setuju bahawa pilihan raya di negara ini adalah “kotor”.

Beliau yang juga pernah dilucutkan gelaran “Datuk” oleh Sultan Kelantan mendakwa tindakannya itu adalah demi menjamin kepentingan demokrasi.

"Saya tak boleh bayangkan, bila ramai yang berhimpun, mereka akan baling batu, bakar kereta... PERKASA akan turun ke jalannan dan halang mereka (perhimpunan BERSIH),” katanya.

BERSIH 2.0 yang diketuai oleh beberapa pemimpin NGO dijadual mengadakan demonstrasi besar-besaran di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YA AMPOOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah..HABIS HABISAN INI APA MAKNANYA… kah kah kah..

kah kah kah…HABIS HABISAN INI SAMPAI TINGGAL GIGI DAN GUSI SAJE KE?.... kah kah kah

kah kah kah…ATAU SAMPAI TINGGAL SELUAR DALAM SAJE?.... kah kah kah

kah kah kah….KALAU HARI HUJAN MACAM MANA?... kah kah kah…

kah kah kah...NAK MANDI HUJAN ATAU NAK TURUN DEMO?... kah jkah kah..

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Errr, kalau Braheng buat demo tak mengacau ke? Apa yang dia marah sangat2 tu?

mail ronggeng berkata...

katak oh katak!mengapa panggil demo?bagaimana ambo x berdemo?katak braheng suruh aku!hahaha

Chee Kuan Tai berkata...

Dalam orang berdemo secara aman...ada tukang buat huru-hara supaya nampak demo tu tak baik...apa pasal takut dengan demo aman???Jangan jadi dolah polis pencen bt.kikir...buat provokasi masa demo...balik kampung orang tibai dia ramai-ramai...sampai sekarang tak nampak batang hidung dia.

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah......

FRU,PGA,SB duduk dighomah....pelok bini,pelok teman wanita.kahkahkah.. dpt gaji buter....org lain buat keghojer,org lain keluor peloh,org lain kener jemor.Polih dpt relax.

kahkahkah....malaon ni kater pembangkang buat politik kotor. Sebenornyer pemain politik lompat katak yg kotor.Tahun 2004,bertandin pakai teket bebaih..... KALAH TEGHOK.....dgn duit deposit sekali hanguih.

kahkahkah...

Tahun 2008 pemain politik lompat katak tak ndak pakai namer parti bebaih lagi.....takot hilang duit deposit...selontong bwh tapak kaki org tuer Pulau Melaker,cakap ndak numpang sampan org tuer.Biler org tuer tulong...dier menang. Tak sampai sebulan lepaih tu...pemain politik lompat katak bakor pulak sampan org tuer...bercakap membukak dader....konon dier ler org yg kuat tak ader tandingannyer.

Udah ler bercakap besornyer tu.... org kenai saper miker...dibagi betih ndak peher,dibagi peher ndak kepaler.Ha...pegang ler,jadi ler kepaler perkaser tu sampai Solek mintak ampooooooon dgn miker. Chiiiiit.

Tanpa Nama berkata...

Brahim Ali: proksi gerombolan membuat kacau bilau. Aku rasa tak sedap hati la, mungkin gerombolan ada rancangan unggul untuk mencetuskan pergaduhan besar semasa demo BERSIH 2.0 supaya para pemimpin PR boleh diISAkan.

Pilihanraya umum tak lama lagi.

Brahim pendek berkata...

suruh braheng rogol katak jer.

sheikhalfarisi berkata...

as salam, pru 13 nanti brahing katak dah x da tempat bergantung, dia ni harap umno ambik dia sbg calon atau sokong dia. kalau harapkan PAS minta maaflah pi mamposlah dia sorang2

Wake UP! berkata...

Bukanlah bro. Habis-habisan macam Menteri Amaran yang pondan tu. kakaka

Tanpa Nama berkata...

Orang berdemo dia nak berdemo dan orang turun ke jalan raya dia pun nak turun.
Orang turun dengan 100,000 orang dia hanya datang dengan 1000 orang dan itu pun di paksa orang Myanmar,Kemboja,Filipina dll.
Braheng oh Braheng....Tuhan dah panjang kan umor ubah lah perangai dan cukup lah dengan hal dunia ni

Tanpa Nama berkata...

kenapa braheng n d gang sonyap je bila pendatang di beri kad pengenalan...tak caya gi kota tinggi...gi langkawi..gi pekan..gi sabah...kat kelantan n selangor pun dah ramai...

kalbunUMNO berkata...

nah untuk kau tt :

Dengan pandi kutty katak berguru,
Melompat hidup seperti kera,
Apa ditakut suara si katak puru,
Ringgit datang senyaplah suara.

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah! katak...

ingat kan penguin...

hati berkata...

alaaaaaaaaaaaaa................
pas aje dah 300,000. belum lain2 lagi..... campur pkr campur dap campur atas pagar, manyak wooooooo...
geng perkasa ini ada 300 org x? camana ye nak lawan.......... tp puak2 ni hancai, main kotor, curi ayam guna polis lanxxx la...........

dukun melayu berkata...

woi TT

http://3.bp.blogspot.com/-wgyJ8WUTEPs/TfX15ndtELI/AAAAAAAAMPs/kNjj-KRcYdo/s1600/capitalism.jpg


pyramid of capitalist

Tanpa Nama berkata...

Jangan takut! Bila tiba 9 Julai ini Brahim Bewok Katak ni akan sakit jantung dan terus mapoih. Bersih akan lagi bersih sebab bewok ni dah jadi arwah.Kah..Kah..Kah..

sharouk berkata...

Dia ugut macam tu sebab dia anggap orang macam dia penakut ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

pukimak kau la tua kutuk sial.agak2 bape konek yang kau nk isap mase ari demo tu nnti.kau tunggu la tua kutuk.aku nk sangat jumpe kau mase ari tu nnti.mmg nak sangat.saat yang aku tunggu2 akan tiba.babi kau tua kutuk sial.mmg dapat kau nnti tua kutuk sial.babi betul...kuar kan la cmmnt aku ni anjing tua sial babi.

yes berkata...

Menyampah sungguh orang kat Brahim ni, bila pergi masjid kat Melawati pun dia duduk sorang sorang macam kera sumbang tak siapa yg mahu dekat.Bukan apa , tak tahan nak degar bila dia buka mulut kataknya yg lebar tu, lebih baik ahli kareah jauhkan diri kalau tak bila telinga dah berdesing takut takut tak sabar keluar penampar.
Ya Allah, kau sedarkanlah dia tentang apa yg dilakukan nya dan engkau berilah kesabaran kepada yg lain lain yg terpaksa bersamanya di masjid.

IbnAbdHalim berkata...

Kalu hujan tu Brahenglah yang panggil.

Tanpa Nama berkata...

Dia Musti bawak polis FRU la BRO..
dia berani la cakap huhu.. dok belakang FRU and Polis..