Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Jun 2011

GEROMBOLAN DI KELANTAN BETOI BUNGKUS BEWOK




JANGAN LUPA 9 JULAI



BARISAN BEBAS BERSATU DIWUJUD - meloya

Ibrahim Ali (gambar) tidak menolak kemungkinan untuk menubuhkan satu gabungan calon-calon Bebas yang dinamakan Barisan Bebas Bersatu bagi menyertai Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

Beliau yang juga Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) berkata, banyak pihak menemuinya dan meminta supaya menubuhkan barisan tersebut kerana sudah muak dengan kerajaan Pas Kelantan yang tidak membuat sebarang perubahan biarpun telah diberi peluang untuk mentadbir negeri selama 20 tahun.

Katanya, biarpun menolak kepimpinan Pas, kumpulan itu tidak yakin dengan kemampuan pemimpin UMNO Kelantan untuk memenangi pilihan raya kerana parti itu pasif dan tidak menunjukkan mereka mampu untuk membawa perubahan.

“Saya didatangi oleh banyak kumpulan anak Kelantan dari semua golongan tidak kira peniaga, profesional, pemimpin politik UMNO dan Pas sejak enam bulan dahulu yang meminta saya wujudkan Barisan Bebas Bersatu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KITA DAH ADA PERTUBUHAN 4B…. kah kah kah..

kah kah kah…BODOH BANGANG BAHLOL BENGONG… kah kah kah..

kah kah kah…INI KUMPULAN 3B PULAK….. kah kah kah…

kah kah kah…BEWOK BENGONG BUNGKUS …. kah kah kah…

nota:
braheng pun tak caya dengan kekuatan
gerombolan di kelantan
nampaknya bungkus lagiiii gerombolan
kah kah kah


KAH KAH KAH

12 ulasan:

Anti Telan berkata...

3B pulak BRAHENG ni...

'BRAHENG...BERANAK...BUDU'...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Berapa banyak Barisan nak buat nih
elok masuk je bulatan kakaka..

amirul berkata...

HAHAHAHAHA 3B TUH
BREHENG BENGONG BETUL
BREHENG BODO BETUL
BREHENG BIAR BETUL?????

Tanpa Nama berkata...

BARISAN BEBAS BERSATU(BABI)
UNDILAH PARTI BABI

BAJINGAN
BUTOH
BAHALOL
BARUA
BABI
BANCI
BAPOK
BEROK
BINATANG
BENGONG
BULLSHIT
BODOH
BANGANG
BINAWE
BIOL
BINGAI
BANGSAT
BURIT
BRAHENG
BRANCHOK(HAHAHAHA)

SUMBER:KAMUS MAKI DAN MENCARUT EDISI JAWI_CETAKAN KETIGA

Tanpa Nama berkata...

secara jujur..Ibrahim Ali, Zulkifli Noordin..dan lain2 sudah cuak...penggal mereka sudah hampir...pastinya..mereka tidak akan dicalonkan oleH PR.....dan UMNO tidak mahu mengamil risiko mencalonkan mereka..jadi...jalan terbaik..kekunun..tubuh ler 3B nih...padahal...kehulu salah..kehilir pon salah...nampak gaya..Brahing Ali..Zul nordin..bahrin dan lellain...ini adalah penggal terakhir mereka..sebab tuh Brahing tubuh perkasa..kerana bila dah tak jadi MP..perkasa akan jadi platform tuk bercakap..KESIANNNN

Tanpa Nama berkata...

Babi Beruk Buxxt

Tanpa Nama berkata...

Braheng Katak menyedari UMNO dan PAS tidak akan menerima nya kembali terpaksa bertanding atas tiket bebas.
Nak berhenti jadi wakil rakyat tak mungkin buat Braheng Katak tapi rakyat mana yang hendak di wakili nya.
Kenapa tak bertanding di Pasir Mas sekali lagi supaya senang rakyat sana tendang katak keluar buat kali terakhir.

cicit ngah layor berkata...

KAHAHKAH......Ndak pakai awalan BARISAN juger.Kalau tak gunerkan perkataan 'barisan',tak bulih hidup ker?

wooii Brahim....tak takut ker nanti Muhidin cakap komer ciplak demer pulak? PAS dah kener dgn perkataan 'kebajikan'nyer.

kahkahkah...kalau dah ader kumpulan,senang ler sikit....tak payah ler pinjam duit org utk bayor deposit....duit kumpulan banyak.Kalah menang lain ceghiter...janji tak ader utang,mcm yg soghang tu.Pergi USA,Turki boleh...hutang tak ndak bayor.Walau kasta dato' pon,hutang kener bayor.Lepaih diMalaysia ni,tp dlm kubor kener bayor.Undang2 Allah tak peduli kamu saper....dier tak peduli kamu pakai songkok atau ketayap.Kalau hutang tak bayor.....SIAP KAMU.

Tanpa Nama berkata...

aku tak percaya yang ramai anak2 muda pergi jumpa natang bewok ni..aku dok di pasir mas, apa yang bewok ni dah buat? sori ler aku nak mangkah bewok ni dalm pru nanti. aku cuma nak pergi katok nate bewok ni jah

Tanpa Nama berkata...

Ular oh ular kenapa engkau menangis?

Macam mana aku tak menangis, katak tak mahu timbul, katak tak mahu timbul.

Oit ular, bukan katak tak mahu timbul tapi katak semua pergi KL. Katak bertukar habitat kejap.

Tanpa Nama berkata...

Berahing ni tau dia tak akan menang bila bertanding untuk PRU13, jadi bair dia bersuara sekarang, manalah tau lepas PRU13 ditakdirkan BN menang kemungkinan besar boleh dilantik jadi senator.

aku berkata...

kalau berahim katak nak perjuangkan Melayu, baiklah dia tukar nama perkasa dulu.. xsesuai nak namakan peribumi sbb katok nih KONONNYA perjuangkan melayu saja.. kaum peribumi org asal xdak pun dalam perjuangan dia.. ape le bodo punya katak!ctere