Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Jun 2011

PESTA KEMARAHAN RAKYAT




BERSEDIA




SEKATAN TERHADAP BERSIH BUKTI UMNO TIPU DALAM PILIHANRAYA
– keasilan daily

BRICKFIELDS: Umno Barisan Nasional (BN) sentiasa cuba menipu dalam pilihan raya lanataran mereka tidak membenarkan sebarang pemantauan dibuat baik pihak luar mahupun badan bukan kerajaan (NGO) tempatan, kata Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim.

Berucap pada forum ‘Ke Arah Perubahan’ bertempat di Wisma Pandu Puteri Wilayah Persekutuan di sini, beliau berkata, ia berbeza dengan negara lain yang membawa pemerhati luar untuk memantau pilihan raya – merujuk kerajaan Turki yang mengundang wakil dari KEADILAN untuk memantau pilihan raya mereka yang berlangsung hari ini.

“Bayangkan Perdana Menteri (Turki, Recep Toyyip Endorgen) jemput orang luar untuk pantau pilihan raya. Dia yakin pilihan raya negaranya mampu dipantau kerana dia jalankan pilihan raya yang bebas dan adil. Kita di sini, jangankan orang luar, Pengerusi Bersih 2.0 (Ambiga Sreenevasan) nak pergi pantau pilihan raya Sarawak pun tak boleh.

“Maknanya, Umno ada sesuatu yang ingin disembunyikan. Mereka mahu tipu dalam pilihan raya,” kata Anwar disambut tepukan gemuruh hampir 2,000 hadirin yang bersesak-sesak mendengar ceramahnya di dewan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BUKTI LAGI… kah kah kah..


NOTA:

jawabnya jangan lupa 9 julai

NOTA:
sila tempah tiket bas dari sekarang
sila tempah tiket air kapal terbang dari sekarang
sila tempah tiket keretapi dari sekarang

kalau nak datang naik motor pastikan semua siaga
kalau nak datang naik basikal pastikan tayar ok

siapa nak datang jalan kaki besenam dari sekarang
kah kah kah


nota:
datang awal ke kuala lumpur
ada modal duduk di hilton
kurang modal duduk di sharaton
kongsi-kongsi duduk di meridian
kurang modal duduk hotel chow kit
tak ada modal tidor masjid


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak tido bsama China Doll di Chow kit..

Anti Telan berkata...

Rumah Tumpangan TONG NAM AH masih banyak kosong...kah kah kah

Anti Telan berkata...

Biasanya sesebuah Kerajaan akan tumbang bila rakyat bersedia untuk MATI.

Tetapi Kerajaan BN boleh tumbang sekiranya rakyat Malaysia bersatu untuk BERANI tanpa perlu mati.

Untuk menjatuhkan UMNO/BN hanya memerlukan KEBERANIAN, tidak perlu kematian.

Jom turun ramai-ramai jangan takut !

Tanpa Nama berkata...

Tidur kat surau pun boleh. marilah tidur di surau hartamas, always open to all Muslim brothers.

Tanpa Nama berkata...

SPR kau kerja makan gaji bagi makan anak bini duit cukai aku bayar tuntutan bersih bukan payah kenapa berdolak dalih sementara masih berkuasa buat baik contoh yg menjadi teladan didunia tp apa boleh buat UPCO dah set semua

Tanpa Nama berkata...

Takde tempat tido, kita lepak kedai mamak pukima sampai pagi.Kasi dia orang tension sikit. Order air suam lepak sampai pagi kasi kedai mamak bersih macam Bersih 2.0.Kah..Kah..Kah..