Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Jun 2011

SOMBONG YANG BAIK




MUNKEE GEROMBOLAN



TUNTUTAN PENGUSAHA PUKAT TUNDA C2 TIDAK AKAN DILAYAN : ISMAIL SABRI – mStar

Kerajaan tidak akan melayan tuntutan kira-kira 1,000 pengusaha bot pukat tunda C2 di Pahang, Johor dan Perlis yang melancarkan mogok bagi meminta kerajaan menimbang pemberian subsidi super diesel kepada mereka.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) DIsmail Sabri Yaakob berkata perkara itu tidak sepatutnya menjadi isu.

"Kita bukan tarik (terus) subsidi, kerajaan masih beri subsidi kira-kira RM1 untuk satu liter dengan harga diesel biasa, jadi tidak ada sebab mereka ingin ugut kerajaan untuk boikot dan sebagainya.

"Kalau kita betul-betul tak nak beri subsidi, kita samakan mereka dengan harga industri, tetapi ini masih jauh lebih rendah daripada harga industri," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan Umno bahagian Tanjong Karang, Ahad.

Semalam, pengusaha bot pukat tunda berkenaan mengancam untuk mogok selama tiga hari dan akan meneruskannya jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera berhubung perkara itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KENYATAAN MACAM INI LAH YANG KITA MAHU…. kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEEE MUNKEEE PATUT SELALU BUAT UACAPAN MACAM INI… kah kah kah..

kah kah kah…UCAPAN KASAR ..ANGKUH.. DAN SOMBONG….kah kah kah..

kah kah kah… KALAU BANYAK UCAPAN MACAM INI… LAGI BAGUS… kah kah kah..

kah kah kah....

nota:
nelayan ada 1000 orang mogok
nelayan pantai timur mogok

kenyataan ini membuktikan gerombolan menentang orang ramai
ini baik untuk 9 julai
lagi ramai orang akan marah lagi banyak akan turun berdemo


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woii nelayan.. jgn lupa 9 Julai.. jom turun ke laut!! err... silap laaa..jom turun ke jalanraya.

fauzi berkata...

bodoh punye munkee.. kalau camtu jual ikan kat dier harga industri plop.. lipat 4 kali ganda.. mengong..

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni kita humban Sabri Yaakop dalam tong taik, dan biar jadi macam rakyat biasa. Lepas tu kita tengok bila dia tak de kuasa dia boleh hidup tak tanpa subsidi. Masalahnya puak munkee gerombolan ni berlagak sebab semua duit negara dia sapu. Lepas PRU13 ni kita pastikan mamat ni jadi Pariah gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

mcm muka mahathir jer munkee nieee

cicit ngah layor berkata...

Semalam,Noh Umor dah bagi amaran ndak taghik lesen nelayan.Ingat,gerombolan mamang tak suker org bantah cakap demer.Tunggu,tindakan mesti akan sampai.Kalau tak dpt tandok,telinger dipulaih....tindakan akan menyusul.

Md.Sobri pulak ndak impot ikan dr luor.Siap ler ghakyat....makan ikan kotak ler kiter.....ikan yg dah tak ader ghaser ikan lagi.

Ini ler ghoper kerajaan berkebajikan yg dicanangkan olih Najib.Ghakyat ndak tumpor....tumpor ler komer,tak saper ndak laghang.Cakap pemeghentah kener patoh.Ghakyat susah takper...pemimpin tak bulih susah.

kahkahkah...mat bangla/mat nepal yg tak susah hati.Tiap2 haghi makan ikan talapia,lampam,bujok.Kalau ndak makan ayam...mat bangla/mat nepal tak beli ayam dagin....demer beli ayam kampong.Kalau koghang duit... demer beli ayam pencen.kahkahkah... org Batu Gajah,org Tg.Tualang,org Malin Nawor dah lamer dah ngikut gayer makan mat bangla/mat nepal ni.

Kepader nelayan yg mangkah kati pader PRU yg lepaih....tukor ler gambor aper pon,kecuali gambor kati pader PRU yg akan datang ni.Kalau komer tak mangkah kati pon,bot komer tak akan kagham.

Tanpa Nama berkata...

KERAjaan dah besar kepala sekarang ni sebab tempoh untuk pilihan raya kecil ada dah tamat. Sebab tu dia tak heran!! So pa rakyat perlu wat?? KITA TURUN KE JALAN RAYA 9 Julai ini!!!!! MAKKAL SAKHTI!!!