Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Jun 2011

KAKI MAKAN FREE - FREE LOADER




LOW CLASS PUNYA MALAON




GUNA WANG RAKYAT RISIK PERKAHWINAN ANAK, KELAKUAN NAJIB JODOH DAN BURUK – suara keadilan

Najib Razak menggunakan wang rakyat untuk tujuan merisik perkahwinan anak perempuannya ketika rombongan lawatan ke Kazakhstan dianggap sebagai kelakuan yang hodoh dan buruk.

Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad berkata, penggunaan wang rakyat bagi tujuan peribadi adalah sangat salah dari segi moral. Katanya lagi, ia bukan pertama kali Najib membazirkan wang rakyat untuk urusan peribadi dan keluarga.

“Semasa anaknya menerima ijazah di Universiti Georgetown, Washington, Amerika dia dan keluarga juga ke sana dengan program rasmi kerajaan.


NAJIB DIKECAM GUNA PROGRAM RASMI UNTUK URUSAN PERIBADI- harakah daily

Najib Razak didakwa menggunakan program pribadi untuk menguruskan perkahwinan anaknya dengan dicampuradukkan dengan program kerajaan semasa ke Kazakhstan sekarang.

Tindakan ini disifatkan AJK PAS Pusat, Dr Dzulkefli Ahmad sebagai langkah yang 'tidak ada kelas langsung'.

Kecaman ini dibuat ekoran tindakan Najib menggunakan segala kemudahan kerajaan dan wang rakyat untuk memenuhi keperluan keluarganya di Kazakhstan sekarang.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH AKH AKH


woit… INI KELUARGA LOW CLASS…. kah kah kah..

kah kah kah…CEKAI PUNYA KELUARGA…. kah kah kah..

kah kah kah… INI KETURUNAN MAKAN FREE…. kah kah kah..

kah kah kah…NAMPAK BANGANG NYA KETURUNAN PENDATANG DARI SULAWESI…. kah kah kah…

kah kah kah…. ROSMAH MANSOR TAK TAHU DARI BUKIT MANA…. kah kah kah..

woit… NO CLASS NO STYLE…. kah kah kah…

kah kah kah….CLASS DAN STYLE ADA DUIT TAPI TAK BOLEH BELI…. kah kah kah…

nota:
najib boleh keluar dari sulawesi
tapi tabiat pendatang haram itu masih ada walau pun sudah tujuh keturunan
kah kah
kah..


24 ulasan:

Sucker berkata...

Kalau nak tau, inilah melayu haprak yg d sebut2 madey kutty 10thn dulu. Haibat sesungguh ramalan melayu mudah lupa ni. Elok sangatlah kalau rosmah mansor di calonkan utk rancangan program realiti tv USTAZAH IMPIAN yg akan diterbitkan.

Anti TELAN berkata...

Keluar rumah pakai tuala,
Jangan sampai kencing berdiri,
Sudah kabur sebelum tua,
Penyangak berehat di luar negeri.

Hidup Mat Sabu......Boooo UMNO...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Salam tt

aku habis baca malaysia today pasal sarbani death part 3. Aduh cilaka punya UMNO, MACC dan sekutu2nya. Celaka mereka semua. Sedih gila tak tau nak habag kat sapa. Kurang hajar punya melayu macc. Bunuh orang macam bunuh nyamuk. Ya ALlah laknat mereka semua.

Tanpa Nama berkata...

Salam tt

aku habis baca malaysia today pasal sarbani death part 3. Aduh cilaka punya UMNO, MACC dan sekutu2nya. Celaka mereka semua. Sedih gila tak tau nak habag kat sapa. Kurang hajar punya melayu macc. Bunuh orang macam bunuh nyamuk. Ya ALlah laknat mereka semua.

Tanpa Nama berkata...

banyak cara nak menumpang neh.. contohnye.. rasa nak main badminton free.. adakan perlawanan persahabatan kementerian peringkat kebangsaan.. paksa pegawai sertai.. juta2 habis sampai setiap pintu stadium buh aircond huhu camna nak slim melim.. peluh pon takut nak keluar huhuhuhu.

Tanpa Nama berkata...

Lor Kazakhstan ke apa kelas Kazakhstan ni? menantu dia ensem/cun ka?

Tanpa Nama berkata...

tuan
saya jadi keliru dan serbasalah tengok gambar bakal menantu najib.orang ke apa tu?.baik punya cilok tu.....

Tanpa Nama berkata...

...masalahnya dia keturunan yg ke-8 kah! kah! kah!

momotarosan berkata...

nanti bik mama ckp:
kami dijemput ke sana.
bukan suka2 nak p.
wahakakakakka

lipan bara berkata...

... teman nak tengok SPRM/PAC berani bersuara ke tak ...? atau kedua-duanya tak de telor ... NGANCOK WAK demer (pinjam dari Felcra Changkat Lada)... kokok berderai-derai ekor bancuh taik sekali lagi NGANCOK WAK demer... teman masih ingat tahun 2009 dulu masa MB NIZAR pegi mekah heboh demer tanya samada MB NIZAR ngan SETPOL Ustaz Misbahul Munir pakai duit Kerajaan Negeri ... sekarang ni teman nak tanya ... ada tak sapa sapa orang gerombolan nak tanya najib pakai duit kerajaan untuk risik kahwin anak dia ... kalau semua orang gerombolan tak de telor nak tanya ... balik main taik, lepas tu sapu kat muka kome ... NGANCOK WAK KOMER ... NGANCOK WAK UNTUK SEMUA ORANG GEROMBOLAN ... teman minta pada Allah , kalau Allah takdirkan teman dihantar ke Neraka (sbb teman sedor teman bukan ahli sufi macam SS Tan Sri Dr. Harussani atau Zahid Hamidi) jangan letak teman satu neraka ngan orang-orang gerombolan ...

isopto berkata...

arghhhhhhhhhh tensennye.........nape ada pemimpin busuk macam ni....arghhh.....bencii..

C++ berkata...

Bhai TT..

Murujib tue buat malu bangsa Bugis jer... hahaha... wei.. walaupun gua berketurunan Bugis... tapi takder la sengkek sangat macam Murujib nih....

Gua kalu ader event sendirik... mesti gua duit poket sendiri.... haram jadah betul la Murujib nih

Tanpa Nama berkata...

pelik, manusia memimpin tanah besar berasalnya dari pulau?.. sepatutnya berasalnya dari tanah besar!

sultan2 lanun jugak banyaknya bugis merampok melanun harta negara orang.. yang masuk buku sejarah, sumer citer muluk2 saja digubal.. yang ada laie cuma yang bagus2.. sultan2 berjaya diubah menjadi baik dengan gelaran2 anak anjing yang pelik..

woit zahid hamidi, umang aii.. jawo ko kue ngomong haha.. patut la rais gatal nak ngentot Indon, dah jumpa gu dia.. kira nak balun saja la..

PM1 Rahman = Siam
PM2 Razak = Bugis
PM3 Husein = Bugis
PM4 CheDet = Mamak Kerala
PM5 Dolah = Bugis
PM6 Najib = Bugis

Mana ada PM sejati Melayu lagi kita ni??? Panggil orang luar, tolong jaga orang Melayu. Pastu gaduh Cina India tak boleh jadi PM! Apa kes brader?

Tanpa Nama berkata...

tiket najib bawak umat sulawesi untuk diberi passport dan IC la ni.. sultan boleh dapat ic, apa salahnya bagi kat kuncu2 dan rakyatnya pulak.. tak membahayakan negara la.. sbb dia dah kenal adik beradik dan suku sakat dia..

Tanpa Nama berkata...

SEJAK BILA UMNO SOKONG NEGARA ISLAM???

KUALA LUMPUR, 7 Jun – Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa pihak menang besar di sebalik pemilihan PAS hujung minggu lalu, dilihat sebagai pertembungan kumpulan ulama dan profesional, adalah tokoh-tokoh yang tidak hadir dan bukan ahli PAS khususnya Karpal Singh.

Dengan nada menyindir, bekas perdana menteri berkata, syabas dan tahniah kepada Karpal kerana “akhirnya perjuangan mu menentang negara Islam PAS sudah berjaya.”

Kata Dr Mahathir (gambar), yang kalah ialah puak ulama manakala yang menang ialah puak kopiah hitam, penyokong Anwar.

Sehubungan itu, kata Dr Mahathir, perjuangan Karpal, selaku Pengerusi DAP kebangsaan, supaya PAS menggugurkan matlamat mendirikan negara Islam, yang akan menguatkuasakan hukum hudud sudah pun tercapai.

“Karpal tidak perlu mati untuk PAS langkah mayatnya.

“Belum pun dia mati, PAS sekarang sudah menjadikan perjuangan untuk negara Islam dan hukum hudud tidak lagi perkara utama,” kata beliau dengan merujuk kepada ucapan dasar Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang Jumaat lalu, menekankan bahawa PAS akan berjuang untuk negara berkebajikan.

Ucapan Hadi bertemakan “Membangun Negara Berkebajikan”.

James Iha berkata...

Pagi tadi tayar motor kena paku besar.Tukar tayar dan tiub sekali.Melayang dekat Rm50. Menengung aku atas motor sat. Aku mula terpikir, Si Najib Borat tak akan pikir hal-hal macam-macam ni sebab dia pemegang tampuk kuasa. Dia ada banyak hal-hal yang lebih besar untuk dipikir. Hal seperti apa yang aku alami tadi tidak wujud dalam kepala botak beliau. Bayar bil,belanja dapur,selenggara rumah,petrol,belanja anak bini sebab semuanya adalah FREE. Beliau pening kepala perah otak siang malam macam mana nak jatuhkan DSAI,ancaman PR nak rampas Putrajaya,kes komisen kapal selam,minah model,sokongan Cina makin susut,nak rembat harta rakyat,nak tambah projek kroni utk cari duit PRU13,nak buat kenduri anak menantu kat mana dan guna duit sapa (mungkin boleh dilangsungkan serentak dengan Tahun Melawat Malaysia) dan akhir sekali, macam mana nak slimkan seekor Badak...kahkahkah(terubat hati aku kerana RM50)

yes berkata...

PM adalah keturunan orang kaya kaya tetapi berkelakuan seperti orang bangsat. Adakah PM cuti apabila membuat hal hal peribadi, jika tidak, ini adalah salah guna kuasa.
Jangan sampai Rosmah merancang majlis penikahan menggunakan wang negara.

penagih dada berkata...

malaysia / mongolia / kazakhstan
3 negara / 3 parody /
2 maharaja lawak yg sama

Non-Governmental Individual berkata...

najib cucu raja goa...

Tanpa Nama berkata...

kurg ajr punya pm...sume nak free ker?mintak rkyt jimt cermt...dia lak gunakan duit rakyt...pkaila duit sendr yg bebilion tue...biler mti nak bw ke mane...sedekh kat ank jer...memng kurg ajr....

Tanpa Nama berkata...

dah sah ke najib guna duit rakyat?
xtaw plak aku TT pun dah pndai reka cerita....

peasant moderno berkata...

ibarat pariah jadi raja.ibarat kaduk naik junjung.keturunan merempat berlagak bangsawan.

DX berkata...

bila dengar World Islamic Economic Forum ni. aku search la nak tengok. sekali tengok site dia de senarai sponsor ngan ahli. haha! syarikat Malaysia je banyaknya!

http://www.wief.org/sponsors-and-partners.html

http://www.wief.org/members/directory-of-members.html

kiranya memang x susah la Rosmah nak aturkan program ni serentak ngan rombongan meminang ke Khazakstan.

Awza Jay berkata...

oh rupenye ke sini lah duit subsidi 'yg dijimatkan' tu