Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Jun 2011

EEE KECIL BUAT LAWAK SERAM




YB MUKHRIZ







PEMIMPIN BARU PAS : UMNO TAK RASA TERGUGAT – MUKHRIZ :
tiewnama

UMNO sama sekali tidak merasa tergugat dengan barisan kepimpinan baru Pas, kata Mukhriz Mahathir.

Mukhriz, bagaimanapun berkata, parti itu mempunyai pelbagai reaksi berhubung keputusan pemilihan pucuk pimpinan Pas itu.

"Tidak... tidak sama sekali (tergugat)... kenapa kami rasa gembira kerana kami rasa kami mempunyai peluang yang lebih baik dengan barisan baru itu... dan kenapa kami tidak rasa gembira kerana jika kami bercakap tentang perpaduan, pimpinan baru itu tidak akan membantu kami,” katanya kepada pemberita apabila ditanya adakah UMNO merasa terancam dengan pimpinan baru Pas. – Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… APA HAL DENGAN EEEE INI…. kah kah kah…

kah kah kah… TETIBA SAJE CAKAP TERGUGAT…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK ADA PUN ORANG TANYA…. PERSAAAN SENDIRI…. kah kah kah

woit… TAPI INGAT MACAM MANA BACA AKHBAR GEROMBOLAN…. kah kah kah…

kah kah kah…KALAU DI NAFIKAN… ERTINYA ADA…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU KATA TAK TERGUGAT…. ERTINYA TERBERAK BERAK TAKUT…. kah kah kah


9 JULAI RAKYAT MENGUGAT


6 ulasan:

berita sengsasi berkata...

cuba mengawal keadaan apabila terasa tergugat!!khakhakhakhakh

anti melayu yang suka ditipu berkata...

firaun kecik ngancok wak ni ingat orang ambik pot ke bila dia wat statement tu ... dulu masa PRU 12 dulu ini lah malaun yang menyembah minta orang -orang PAS bagi kemenangan kat dia untuk imbangi kebangkitan KJ ... semua orang tau ... tapi ye le kata cina kedai basikal kat pekan aku dulu selalu cakap, and I qoute (lupa sapa punya tagline ) " suma olang kepala botak punya ah, lu jangan picaya ooo, dia olang mulut cakap maanyak baik tapi hati maanyak jahat ooo..." ternyata cakap apek yang makan babi ngan tak basuh berak tu betul dan terbukti benar

Putra IJ80 berkata...

Nak tergugat mcm mne, bila terdesak guna POLIS,

Bila rasa x puas hati guna ISA

Porrrrrrrah!!!!!

apek tak suka tipu berkata...

Woiitt..anti melayu...lu cakap kasi baik skit ah..ah..ah...itu kepala botak suma olang jantan ada oooo...Apa, lu punya kepala tala botak ka. Kalu tala botak aa..itumacam lu misti mau sunat satu kali lagi maaaa.. Haiyya, wa tala taikong. Tapi kalau kepala atas yg botak, itu baru butut cakap manyak baik, tp ati manyak jahat ooo..wa cayaa sama luk.

Tanpa Nama berkata...

eee kecik anak mamak madey panddykutty mahafiraun akan memperbodohkan keturunan orang Melayu selamanya kerana mamak adalah keturunan orang India.

Tanpa Nama berkata...

BABY PANDDY KUTTY ....
SUDAH MELALOT....