Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Jun 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




SEMAK JANGAN TAK SEMAK




nota:
gambar taib mahmud
sedang menyemak tetek
isteri barunya
kah kah kah





HARGA BARANG DISEMAK MENERUSI PORTAL – berita hairan

Pengguna kini boleh mendapatkan maklumat tentang harga barangan yang dijual di 1,255 premis perniagaan melalui portal Malaysia Pengguna Bijak yang akan mengemas kini sebarang perubahan harga secara harian.

Portal itu akan juga dipantau 1,200 pegawai pemantau harga (PPH) dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) bagi memastikan peniaga yang mengambil bahagian menjual barangan mereka pada harga yang berpatutan.

Ismail Sabri Yaakob, berkata premis yang mengambil bahagian membabitkan 110 pasar raya besar, 404 pasar raya, 360 pasar basah dan 381 Kedai Serbaneka 24 Jam.
Sejumlah 355 jenis barangan di pasar raya besar akan dipantau melalui portal berkenaan, 100 jenis di pasar raya, pasar basah (50 jenis) dan kedai serbaneka (100 jenis), katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MACAM MACAM CARA DIBUAT UNTUK TIPU RAKYAT… kah kah kah…

woit… BUKA KOMPUTER PERGI SEMAK…. kah kah kah…

kah kah kah ... IKAN KEMBONG 7 RINGGIT SEKILO…. kah kah kah..

woit… HARGA AYAM 8 RINGGIT SATU KILO…. kah kah kah…

kah kah kah… PERGI PASAR ... HARGA AYAM SEKILO 8 RINGGIT… kah kah kah…

kah kah kah… PERGI PASAR ... IKAN KEMBONG SEKILO 7 RINGGIT…. kah kah kah..

kah kah kah… APA DAPAT… SESUDAH DI SEMAK…. kah kah kah..

woit… KEPALA BANA … INI PROJEK MENIPU MAK CIK FELDA…. kah kah kah…

woit…. RAKYAT BUKAN NAK SEMAK SEMAK HARGA…. kah kah kah..

kah kah kah.. RAKYAT BUKAN SHOPPING CARI KASUT PRADA... kah kah kah..

kah kah kah… RAKYAT NAK HARGA BARANG MAKANAN MURAH…. kah kah kah..

kah kah kah…RAKYAT NAK GAJI DAN UPAH BEKERJA TINGGI…. kah kah kah..

woit… HENTIKAN LAAA PROJEK MEMBODOHKAN ORANG MELAYU… kah kah kah..

KITA SEMAK 9 JULAI NANTI


8 ulasan:

Jebat2 berkata...

Kaninama,dia pantau, kita santau. Dia semak, kita sepak.nak beri, BRI ajelah, takyah sub SAB lagi.Nak menipu, tipulah dengan adab sopan....
BOLEH SAYA TIPU AWAK? Dan rakyat menjawab KEPALA BUTOH LA, ITU 1200 PEGAWAI PEMANTAU BUAT KERJA SUKARELA KA, TAKYAH BYR GAJI KA? PAKAI DUIT SAPA UNTUK BYR GAJI? Spent pound to save penny.

Tanpa Nama berkata...

Pantau mantau ini cara nak tipu melayu jangan tak perasan barang2 memang dah naik harga.. ikan dan barang2 di pasar naik ..trik ni ramai melayu dah tau dah..

rakyat jelata berkata...

kah..kah..kah...dah lama di perbodohkan pun masih nak undi jgk UMPORNO tuh...

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak silap, semalam saya dengar dalam TV, harga to develop the portal pun main juta-juta...
masyuk....

Tanpa Nama berkata...

apa yang penting, kroni yang dapat projek nilai jutaan ringgit untuk bangunkan portal tu.

James Iha berkata...

Kahkahkah..melayu bangsat saja yang sokong puak penjarah nie. Ironinya,puak2 pandiey kutty yg mengaku melayu lah yg melingkupkan harta negara dan bersekongkol dgn cukong sapu bersih keringat bangsa melayu. Bangang betul punya idea. hangpa bagi internet line laju,stabil dan murah dulu baru nak cakap portal. Mak aku nak pi beli sayur & ikan budget tak sampai Rm10 pon nk kena masuk portal dulu ka, barua oi..Mampus terketaq2 dia nak dia nak tekan keyboard. Pundek la..

Tanpa Nama berkata...

aku pernah tengok iklan kedai kain JAKEL kat tv hari tu...... nak abih iklan tu siap ada bagitau.. JAKEL, 100% milikan Bumiputera.....

kah kah kah... ceit pandy kutty..., hiyarkh.... ptuiiiii.
inilah suku sakat pandi kuti mengaku melayu..... memang bumiputera la.., tapi bumiputera chennnai... kah kah kah....

Non-Governmental Individual berkata...

nak bagi sedap hati rakyat...

kerajaan haram jadah!