Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Jun 2011

MENANTU AYAH JADI MARAH




PERSHABATAN BERKEKALAN



HASUTAN : KJ MAHU IBRAHIM ALI DISIASAT - mkini

Amaran yang disuarakan presiden PERKASA, Ibrahim Ali supaya masyarakat Cina menyediakan stok makanan bagi menghadapi perhimpunan BERSIH 2.0 merupakan kenyataan "perkauman, menghasut dan berbahaya," kata ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin.

Khairy juga berkata tindakan perlu dikenakan ke atas Ibrahim kerana amaran tersebut jelas merupakan satu ancaman kepada negara.

Setidak-tidaknya, Ibrahim perlu disiasat di bawah Akta Hasutan 1949 kata Khairy lagi yang turut menyatakan bahawa amaran ahli parlimen Pasir Mas itu tidak mewakili pandangan daripada majoriti masyarakat Melayu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL KE INI SUARA DARI GEROMBOLAN?.... kah ah kah.

woit…NAK SIASAT PASAL APA?.... kah kah kah…

kah kah kah…KALAU NAK SIASAT HANYA SATU PEKARA…. kah kah kah..

kah kah kah… KENAPA BRAHENG AMBIL AGENDA PEMUDA GEROMBOLAN…. kah kah kah…

kah kah kah…SEKARANG BRAHENG LAYAK JADI KETUA PEMUDA GEROMBOLAN…. kah kah kah…

KENTUT DIMULUT


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT kalau dilayan spesis katok dan berok ni kita yang boleh jadi gila.

Tanpa Nama berkata...

Kepada Brahing ini, Jangankan Melayu satu Malaya.Melayu Pasir Mas yang mengundi bewok pun tak setuju.
Orang Cina ialah Ketuanan ekonomi Malaya.Jangan dok suroh Depo stok makanan.Melayu tu yang patut belajar dari orang cina atau orang Yahud sekalipun.
-Haji Salah.

Tanpa Nama berkata...

Kentut di mulut. kah kah kah. Memang sesuai dengan ahli ahli nya.

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah......

wooii TT.......Miker ader sebot pasai pasang lukah.Ini ler sebenor2lukah besor yg demer pasang.Buat kecoh sesamer sendighi....biler BERSIH tumpang sekaki,kecoh besor pon terjadi....habih semuer nyer masok lukah besor demer.Najis akan jumper Agong....istihar darurat.Keghajaan digantong,tubuhkan Mageran...dan yg pengabih sekali semuer negeghi demer balon dibawah pentadbiran demer....lingkop semuer.

Itu ler pasainyer hisamudin tak ndak nangkap Braheng.Dier bukan takut perkaser Braheng...kalau Braheng masok 'gok',saper yg ndak buat keghojer mcm ni...tak ader can ndak ngadap agong utk tubuhkan Mageran,tak ader can pulak ndak tawan negeghi pakatan.

Wayang tongkoi ni,org dah tau saper yg nulih skripnyer.kahkahkah...bak kater TT....ilmu gerak badan...ngeghuit jer bibior,dah tau aper yg ndak dicakap.kahkahkah....munuh...

James Iha berkata...

kahkahakh..binatang yang kentut di mulut tu ada di afrika nun Si Badak Air tapi si rosmah dah pakai sebagai gelaran terhormat dah...

Tanpa Nama berkata...

kemungkinan:
1)al-kataki & al-monyetnantu kedua2nya hanya collateral bagi UMNgOk, kerana mereka berdua memang tidak akan disenarai sebagai calon pilihan al-najibabi, sebaliknya diberi pampasan wang/projek yg besar, dgn syarat membuat perangkap utk ketua2 pakatan - jika ada pemimpin pakatan yg melatah lalu menghambur ayat2 balas yg juga berbau ancaman atau perkauman, maka dgn superpantas tahap kapalterbang concorde menteri dlm negeri al-lidahi-kontoti serta balaci2nya polis raja di malaysia akan menangkap pemimpin pakatan itu BERSAMA2 dgn si katak sekali, sumbat dlm dubur isa. UMNgOk-BoNgok tidak rugi apa2 jika si katak tak dapat bertanding dlm pru13 kerana dia mmg bukan dicalonkan pun; sebaliknya pakatan yg kerugian pemimpin berkalibernya (mungkin lebih dari sorang) dah tak dapat bertanding...

2)mcm sesetengah kata, mungkin juga kera tunggu jawapbalas dari pemimpin pakatan/ngo yg juga keras & berbaur ancaman/perkauman lalu kera terus menjilat dubur, eh duli agung seterusnya isytihar darurat lalu mengambilalih kesemua tampuk pimpinan termasuk negeri - nah, berkuasa lagi tanpa perlu pilihanraya! (mungkin juga, jika kajiselidik bukit aman mendapati kera UMNgOk-BoNgok bakal tumbang dlm pru13 nanti)

jadi:
janganlah ada mana2 pemimpin pakatan dan juga ngo, yang terlalu naive dan tidak matang dengan pengelentongan & permainan kotor kera UMNgOk ini, lalu cepat sangat melompat dan mahu tunjuk hero sama naik macam si katak pulak!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY