Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Julai 2011

BERDULAK DALIK




MISTER FLIP BIN FLOP




HIMPUNAN BERSIH:PAKATAN GESA NAJIB PATUHI JANJI
- mkini

Pakatan Rakyat menggesa Najib Razak supaya "mematuhi janji" dengan menyediakan stadium kepada Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) dengan menyediakan sebuah stadium untuk perhimpunan Sabtu ini.

Sehubungan itu, Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim berkata Pakatan Rakyat juga berdiri teguh dengan BERSIH 2.0 yang mahu mengadakan perhimpunan di Stadium Merdeka.
"Maklumat akhir, perdana menteri dan Kementerian Dalam Negeri sengaja memberi pelbagai alasan untuk tidak membenarkan stadium digunakan.

"Saya difahamkan BERSIH masih lagi merujuk kepada Najib supaya (beliau) mematuhi janji (dan) jaminan beliau untuk menyediakan stadium supaya BERSIH dapat menganjurkan majlis dengan teratur dan aman sepertimana semangat (ketika mengadap) dengan Yang di-Pertuan Agong.

"(Sebab itu) Kita menyokong tindakan keputusan BERSIH untuk meneruskan perhimpunan itu di Stadium Merdeka," kata Anwar yang juga ketua umum PKR.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…DULU KATA PAK LAH FLIP FLOP…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI LEBIH FLIP DARI FLOP….. kah kah kah…

kah kah kah… BETUL BETUL SELIPAR JEPUN….. kah kah kah

nota:
apa dia flip flop ini?
flip flop ialah bunyi selipar jepun yang basah
kalau cakap melayu flip flop ialah dulak dalik
bukan tarik sorong tarik sorong
kah kah kah


10 ulasan:

pelacur warga asing berkata...

Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Bahawasanya saya tidak terlibat dan mengenali wanita Mongolia yang dikaitkan dengan diri saya.

‘‘Biarlah Allah menjadi saksi di dalam Masjid Guar Perahu yang mulia ini. Saya tidak mahu kata ini sumpah rasmi atau tidak, tapi ini urusan saya dengan Allah. Apa pun tohmahan, saya percaya saya berdiri di atas prinsip yang benar,” kata Najib Razak

Tanpa Nama berkata...

bro flip flop ni bunyi apabila taik murujib jatuh dalam mangkuk tandas kah!kah!kah! sebab tu cakap pun flip flop

Tanpa Nama berkata...

daripada nak berhimpun bersih ni baik duduk rumah pikir macamana nak cari jalan nak mengenal Allah.
Kalau dapat kenal Allah bolehlah Allah bersihkan hati perut kita yang macam-macam kekotoran kita buat sejak dulu lagi.
Inlah sepatutnya dicari olah setiap orang yang mengaku Islam. Ni tak pegi lak bersengkongkol dengan bangsa-bangsa yang tak percaya Allah dan Rasulnya. Lagi jauhlah sesat.

Tanpa Nama berkata...

Bini Rosmah tidak Flip Flop hanya dengan Suami nya sahaja dan yang lain2 You Hep me I Hep you.
Apa yang boleh di harap kan dari cucu bekas Pengerusi Syarikat Judi....

itam berkata...

OIIITT!!!!
gua dengar mat monggol botak nk gi oversea ngn laki dia..so mat monggol xde kat dlm negara laa masa 9 Julai ni..Mat Monggol adalah PM yang paling low class dlm sejarah dunia sbb TAKUBIN..

Tanpa Nama berkata...

bangang,suruh polis tangkap orang ada kuasa.suruh polis bagi permit takde kuasa pulak.ko semak balik buku undang2 sape yang ada kuasa penuh pada polis??ngko tak layak najibun,sebab ko bukan AGONG!!

1.Takyah Bukak Pintu,Buang Air Dekat Pintu Aje
2.Terrafugia,Kereta Terbang Pertama Dipasarkan Pada 2012
3.Bila Beruk Indonesia Pegang Kamera

altantunya sharibu berkata...

takkan umno takut kot...ari tu kata bleh buat kt stadium...ape kepala bana najib gila nie cakap nie...nampak sgt takutnya..potong lancau bg anjing makan lah woi...bangang punya najib nie

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik tak ce-plop ce-plop,bunyi org berancuk.

when a blind man cries berkata...

Flip flop flip flop flip flop

bunyi najip bila atas perot anak badak.....

dah sezen,ghahai,lunyai

pada anon 10:04

lu p sekolahkan pm yang lu agongkan tu.

bila bercakap dia berbohong
bila berjanji dia mungkiri
dia musang tapi berbulu ayam
cakap tak serupa bikin
muka baik tapi hati kawdu..yahudi pun serender

kapir yang makan babi lagi bagus pekertinya..
perot sapa yang kotor

jangan jadi MUNAFIK la bro

anti meLAYU BODOH.... berkata...

pd anon 10:04....jgn jd bodoh laa..nk kenal Allah konon..tnggungjawab yg Allah suruh buat nape tk buat, nape nk dok umah plak...
nabi dlu turun berperang dgn golongan zalim, jahilliah..abis tu hang nk umah goyang kaki..dayus,..guna nama Allah tp bengong..negara dh tergadai kt PATI, bangla, india n mcm lg dh,hang masih nk dok umah lg..nti ank cucu hang jd merempat laa mangkuk..bodh punya melayu, negara dh tergadai masih nk dok goyang kaki..bangangg