Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Julai 2011

BINCAT SIAPA INI?



BINCAT SIAPA?




nota:
bincat siapa ini?
dari mana bincat ini datang?
siapa pakai bincat ini?

apa dia bincat?

tak tahu apa dia bincat?
nak tahu apa bincat?


sila tanya orang n9
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

nota:
kalau dah tahu apa itu bincat
bayangkan betapa bernasib baiknya
orang yang dapat mencium bincat ini
kah kah kah


14 ulasan:

hati berkata...

bincat tu sebutannya bincet kut... ustazah rosmah al-mansuri al-badakiah cambabi punya la ni...
besaq betui kahh kahh kahh...
letih nak gentel kahh kahh kahh...
tapi cuba renungkan frasa ini "bincet kat POEN bik mama"... kahh kahh kahh
sapa nak tau makna POEN tanya org kedah... kahh kahh kahh

Tanpa Nama berkata...

bincat tu bincek kolon

Tanpa Nama berkata...

bincek boto..

Tanpa Nama berkata...

bincat? apa bincat? nanemu aku??? -apai sarawak

Tanpa Nama berkata...

bincat 24juta....

Hazwan Mohd Nor berkata...

jalan2 smpai kuwait,

b'borak dgn org buta,

najib tukang bg duit,

rosmah enjoy beli permata..

kolontitpanjang berkata...

kalau bosar ni bincek anak badak

mau bedarah mulut mat monggol

bilo menjilat bincek ni...

untung la mat monggol dapek jilat

bincek bosar penumbuk..

patut la mat monggol cakap tak serupa

bikin....

mek berkata...

tt, bincat tu gapo?
ambo ore kelate
tok pehe bahaso n9

inspirasicyber berkata...

banyak giler duit ..

Tanpa Nama berkata...

poen itu adalah apom balik

hafszach berkata...

Entah 2 Kelentit Rosmah pun dan bersalut dgn berkian

Tanpa Nama berkata...

cilako ko sham....terbarai kentut aku....khakah

cheguBard berkata...

mengenai cincin jemput tengok http://chegubard.blogspot.com

Lovelygirl berkata...

Masyaallah...!!! besaqnya berlian ni... klu taraf kita ni nak ambil yg sudut pun pikiaq 10x inikan pula sebesar itu... trimakasih k.Ros, dapat gak tengok cincin ni walau hanya tengok gambaq saja...