Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Julai 2011

MEMASANG LUKAH DI TEPI JALAN




NASIB KITA BAIK



UMNO PAHANG TUBUH BADAN KHAS TANGKIS TOHMAHAN PEMBANGKANG - meloya

KUANTAN 12 Julai - UMNO Negeri Pahang menubuhkan satu badan khas yang berperanan untuk menangkis segala tohmahan dan dakwaan tidak berasas yang dibuat pakatan pembangkang di setiap pelusuk negeri itu.

Adnan Yaakob berkata, badan khas itu akan dianggotai oleh ahli-ahli UMNO Pahang akan bergerak ke setiap lokasi di mana pihak pembangkang akan turun untuk berceramah atau berkempen kepada rakyat.

"Badan khas ini akan menangkis apa saja bentuk penipuan atau tohmahan yang dibuat oleh mereka di mana kita akan perbetulkan balik apa yang mereka dakwa tidak betul itu kerana kita sedia maklum mereka pandai putar belit fakta dan sebagainya," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Seminar Inovasi Wacana Pahang Siri 2011 di sini hari ini yang dihadiri barisan exco kerajaan negeri, ketua-ketua jabatan kerajaan dan agensi dan pakar-pakar industri.

Adnan berkata, badan khas itu akan mula bergerak pada September dan penubuhan badan itu amat penting bagi memastikan rakyat tidak tertipu dengan muslihat pembangkang. – Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… APA SUDAH JADI DENGAN MELOYA… RTM … TV3…..... kah kah kah…

kah kah kah…. KENAPA TAK BOLEH LAWAN PROPGANDA PAKATAN?.... kah kah kah..

woit…APA MAKNANYA BERITA INI?..... kah kah kah..

kah kah kah… INI BERITA NAK CARI PROJEK NAMA NYA…kah kah kah…

kah kah kah….MESTI ADA MALOAN YANG BERI CADANGAN BUAT LAMAN….BUAT BLOG… kah kah kah…

kah kah kah…. SATU FACE BOOK BOLEH DIBAYAR BERJUTA JUTA RINGGIT… kah kah kah

kah kah kah…. NAK LAWAN PAKATAN…. SEMUA PASANG LUKAH UNTUK MASYUUUK…. kah kah kah…

nota:
malaysia bernasib baik
kerana orang ramai tidak lagi
percaya kepada media gerombolan
bayangkan kalau orang ramai percaya kepada media gerombolan
pasti susah nak buat propaganda

nota:
mari kita nasehatkan media gerombolan
teruskan lagi
tibai pakatan lagi
kah kah kah

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setiap perbuatan UMNO pasti berkehendakkan masyukk.

mek berkata...

tt, memang media gerombolan macam sampah. ambo dah tak boleh tengok dan baca berita dari media gerombolan tanpa rasa nak termuntah.wekkk....

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

This is a good news which means the opposition is getting stronger in Pahang.

arrasyyid berkata...

Sume cari jalan lobang duit..

arrasyyid berkata...

Sume cari lobang buat duit..

Tanpa Nama berkata...

tanah 10 ribu ekar yg umno pahang dapat tu..cam ne..dah gadai ke...hehheeheh

Kamal Sanusi berkata...

Sebenarnya mereka ni akan pergi ke setiap lokasi untuk membuat kacau di dalam setiap ceramah yg dibuat oleh PR.

Tapi percayalah, puak yg menganggotainya musti ada geng mat bangla patriot sbb geng muda depa pun semakin terbuka minda dan pemikiran.

TV3suku, RTM, Utuseks Meloya, Berita Hairan dan yg sekasta dengannya dah disahkan menyiarkan berita yg tiada kualiti.

Tanpa Nama berkata...

ini la memasang lukah dalam kolam ikan... sure dapat ikan nya... makan tak abih...

Tanpa Nama berkata...

lubang kubur bila nak korek..ke ke ke

Tanpa Nama berkata...

Woi Nan Yakoob! Berani ke UMNO korang nak berhujah dengan PR? Tahi sembelit korang pun orang sudah kenal. Kalau nak kejar projek, aku percaya UMNO Pahang No. 1, paling "hyper active", tapi kalau nak berhujah bab fakta dan perlembagaan negara rasanya semua duduk berlindung di belakang MB Samseng Kg Dusun tu... Poorah! Kalau nak berebut gelaran, korang lah yang di atas sekali, habuk pun tarak projek juga mau!

Abu Safwan berkata...

Halo Pak Nan, projek Tanjung Agas yg hangpa rembat dari Allahyarham Capt. Zakaria Zainul Abidin & partnernya camna? Berapa juta istana dah rembat? Penyamun Faizal & Penyamun Badarudin Masodi sihat?

opisboi berkata...

satu lagi projek! sapalah yg bertuah dapat projek ini..paling kurang juta2...dah kawtim ngan lynas kot?

Tanpa Nama berkata...

kalau media berat sebelah suka fitnah inilah akibatnya rakyat akan tolak kedalam tong sampah rakyat sudah muntah mongek dengan media2 ini..

Anak Jati Kelate berkata...

Aku tiap kali tgk brita TV3suku confem aku hantar email kat diorg condem berita politik low class xde quality..

Bukan nak smpaikan berita yg benar tapi nampak sgt membodek Mat Mongol,memperbodoh rakyat..!!

Woi rakyat jelata..!!

Mai pakat ramai2 hantar email kat news@tv3.com.my..kita kutuk berita bohong gerombolan..!!kita kutuk berita putar belit diorg!!..kita kutuk sampai diorg sedar rakyat malaysia bukan bodoh!!

Tanpa Nama berkata...

semoga pejuang2 semua akan terus tabah dalam dalam menghadpi fitnah dunia.. najib jgn pandai kumpul org suruh dengar dia merepek.. tapi bila rakyat punya buat meroyan pulak..banyak7 istigfar.