Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Julai 2011

BUAT JANGAN CAKAP - BUAT SEKARANG!




DUA DUA TELOO NAJIB





SAYA BOLEH BUKA AKAUN FB SOKONG PM: ADNAN
- tiewnama

RAUB 14 Julai - Adnan Yaakob berkata, beliau juga boleh membuka akaun di laman sosial Facebook bagi mengumpul berjuta-juta penyokong untuk mempertahankan kepimpin Najib Tun Razak.

Katanya, dakwaan pihak-pihak tertentu yang kononnya berjaya mengumpul 100,000 penyokong di laman sosial Facebook bagi menuntut Najib berundur bukanlah memberi gambaran sebenar majoriti rakyat negara ini.

"Saya juga boleh buat tindakan yang sama dengan mengumpul lebih tiga juta penyokong meminta supaya Perdana Menteri jangan letak jawatan...," katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas pihak tertentu yang kononnya berjaya mengumpul beratus ribu suara rakyat yang mendesak Perdana Menteri berundur di laman sosial berkenaan pada Sabtu lepas iaitu pada hari perhimpunan haram Bersih di Kuala Lumpur.

Menurutnya, kewujudan laman sosial itu boleh dipertikai dari segi kesahihan jumlah sebenar rakyat yang didakwa meminta Perdana Menteri supaya berundur. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH AKH KAH
KAH KAH KAH


woit… KALAU BOLEH NAPA TAK BUAT…. kah kah kah..

kah kah kah…INI MESTI NAK TUNGGU BUJET…. kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN SENANG NAK BUKA LAMAN FB…. kah kah kah..

kah kah kah… DULU ADA MUNKEEE KENA BAYAR 1.3 JUTA RINGGIT… jag jah jkah

kah kah kah…BARU BUAT FB TENTANG PELANCUNGAN….. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU NAK SOKONG BINI ROSMAH MESTI LAGI MAHAL…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK TAHU PASAL APA MAHAL?.... kah kah kah..

kah kah kah…PASAL BINI ROSMAH TAK ADA TELOOOO…. kah kah kah




NOTA:

jangan cakap saje
buat lah sekrang
tengok boleh sampai 13 orang penyokong
atau tidak?

jamin yang like hanyalah:

adnan yacob
adnan tengku fraud
adnan satim
rais yatim
ezam mat nor
reezal
azeez
rtc

tak sampai 10 orang

kah kah kah
kah kah kah


yang tak akan like:

muhyiddin
bini muhyiddin
anak muhyiddin
janda muhyiddin
abang tiri muhyiddin
adik tiri muhyiddin
kj
menatu kj
bini kj
ayah kj
zaid hamidi
ibrahim ali
madey
bini madey
anak madey
cucu madey
janda madey
besan madey
gundek madey
barua madey
kroni madey
kah kah kah

yang menentang dah lebih
dari yang menyokong
kah kah kah


NOT
A:
lokman adam nak sokong
tapi kena beri bujet dulu
kah kah kah


15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah jadi sewel pulak aku tengok menteri menteri UMNOGOK lepas kena BERSIH

pRiNCe berkata...

adeh...tlur tu perlu ke ? haha

[ Info IT ] Hati-hati Jika Guna PC Di Cyber Cafe

Belalang Tempur berkata...

adnan..adnan..brp kali koi nak cakap kat awok ni,biar la muka buruk je,kepala otak aok jgn ikut buruk sekali,malu betul koi sbg org phg kat awok ni,cemoih koi nengoknye

Tanpa Nama berkata...

Dasyhat ya penangan Bersih 2.0, bikin kaki bodek najis melenting tapi kita tunggu kerana mereka pandai buang bom aje lepas tu hangat-hangat tahi katak, lepas tu semua kerja Bersih 2.0 ni adalah kerja Anuar Ibrahim, kerja orang Yahudi, kerja orang Cina, kerja orang kafir, kerja orang Hindu.
Kita sudah bau yang UMNO akan tersungkur atau akan dilengserkan!

Tanpa Nama berkata...

lu siot la isyam, lawak petang kamis nih.. kah kah kah....

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

berjuta-juta ... hargh hargh hargh kah kah kah kwang kwang kwang ... yang pasti berapa juta duit Adnan Yaakop yang kena larikan dari rumah dia suatu ketika dulu ... rakyat nak tahu mana datang duit dia yang sebanyak itu .... dier langsung tak berani nak wat laporan polis selepas kehilangan duit tu ... kah kah kah ... mana ade telor ... kah kah kah ... budget negeri pahang tahun 2009/2010 dulu ada berapa baki dalam perbendaharaan ...? tolong bagi tau kat kami ... kah kah kah ... kepalo abah kau ... lancus heh ...

Tanpa Nama berkata...

DAH KETINGGALAN MAMAT INI ....DAH BUKA PUN LA....TAPI TA DE RESPON....BUUUUUUUU

matstimketum berkata...

kah,kah,kah...............nak bukak facebook pun tak tahu!

Cob Nobbler berkata...

dah ada orang buat - tak sampai 200 lagi la.dorang buat serentak dengan yang suruh letak jawatan tu.

Tanpa Nama berkata...

hampeh btul la isam ni...aduhai kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

lokman adam yang mahai tu.kehkeh

Bigfish berkata...

lawak malam jumaat yang paling stim la, brade isham TT. page fb tu mesti letak profil tok nan tu, baru boleh tarik org utk like

Tanpa Nama berkata...

cara nok bukak ekaun fb sokong pakjib. bukak seberape banyok email yg ntahapa2 name sampey nok termuntoh. larat ke menteri besor koi ni???

bunbinban berkata...

aku sokong Adnan Yaakob sbb dia MB aku tapi aku sokong bawa rebah....hahaha..

Tanpa Nama berkata...

hahah..entah2 nak register FB pun tak reti nak buat lagikk..