Jumaat, 29 Julai 2011

MALIKUL BERFATWA LAGI!





THE GOOD THE BAD AND THE STUPID







MUHYIDDIN JUMPA 100 MP, TANDA NAJIB BAKAL DISINGKIR: CHEGUBARD – keadilan daily

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin mendakwa Datuk Seri Najib Razak bakal menerima nasib sama dengan Abdullah Ahmad Badawi yang disingkirkan sebagai Perdana Menteri.

Ia berikutan pertemuan Timbalan Perdana Menteri bersama 100 ahli parlimen BN semalam yang dilihat sebagai langkah awal Muhyiddin Yassin meluaskan pengaruhnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BIAR BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah…NAMPAK NYA KITA AKAN ADA PM BARU… kah kah kah..

kah kah kah..APA AKAN JADI KEPADA FAT LADY OF MALAYSIA?.... kah kah kah..

kah kah kah… BAYANGKAN KALAU MALIKUL JADI PM MACAM MANA AGAKNYA?... kah jkah kah…

kah kah kah…KALAU MALIKUL BIJAK… DIA AKAN TANGAKAP NAJIB DAN ROSMAH… kah kah kah..’

kah kah kah..DENGAN SERTA MERTA RAKYAT AKAN SOKONG…. kah kah kah…

NOTA:
rakyat sedang menunggu pm baru
rakyat dah bosan dengan rosmah dan isterinya
kah kah kah

10 ulasan:

anak lakum gen-2 berkata...

kalau mayaudin jadi PM dan tangkap rossie dan jibbie, tenggelam laa pengaruh PR. melopeh laa putrajaya jang oiii!!

TT, kau rasa berani ke mayaudin nak tangkap rossie dan jibbie??

kalau dia beranipun dia kena pakai interpol sebab rossie dan jibbie akan mintak suaka dari kazakhstan!! kah kah kah.

1Melayu berkata...

Diperlukan segera Saifool II untuk tuduhan liwat terhadap Mat Sembab...Ganjaran lumayan leh jumpa direct dengan isteri Rosmah. leh dapat biasiswa khas....biasiswa lubang jubor.....Mat Monggol akan cari jalan untuk pecat Mat Monggol....Mat monggol akan buat apa saja demi untuk suaminya , Rosmah...

Tanpa Nama berkata...

Kalu Malikul jadi PM baharu Malaysia, kehidupan politik menjadi lebih BORING! Dia buka ada wawasan dan tambah lagi dikawal jauh oleh Madey, sedangkan Madey mempunyai wawasan sebelum keok dia mahu anaknya sebagai pengganti Malikul dan hidupkan semula jembatan BENKOK di Johor tu! Apa punya nasib Malaysia beb, melainkan tumbangkan juga Malikul dan PR ambil alih, naikkan Ku Li jadi PM untuk satu penggal dan lepas itu serah semula kepada AI, dan PR kena 'groom' Nurul mengambil alih selepas Azmin atau wakil dari PAS dan DAP. BN dah tak boleh pakai lagi kerana ia sama dengan kualiti Malikul

Tanpa Nama berkata...

Tapi Mahyiddin beberapa minggu sebelum jumpa 100MP tu nampak keluar besama2 Najib di kahayalak!

RDA

Citrawan berkata...

Dahulu Muhyiddin yang tekan Pak Lah untuk letakkan jawatan setelah dapat petunjuk dari Mahathir. Pasal tu Pak Lah bengang dengan Mahathir. Terus Pak Lah bagi jawatan PM kepada Najib. Biar semua tak dapat. Tengok-tengok Najib lagi teruk.

Beruk Ketawa berkata...

Aku rasa selepas ini akan berlaku pertempuran antara Bini Rosmah dengan Muhidin.

Bila berlaku pertempuran ia berita baik untuk anti2 gerombolan.

Bila bertempur mesti pecah berselerak. Bangang dah tak ada ubat. Pecah tak ada GAM...kah kah kah..kah kah

HALIMI MN berkata...

PM baru pastikan bukan dari PEKEMBAR kalau kita harap SEMBAB jadi PM seolah-olah kita masih lagi sokong PEKEMBAR. Bersihkan kekotoran yang ada pada PEKEMBAR dan Bee End.

Tanpa Nama berkata...

Salam bro TT...Sejak tercetusnya tuduhan liwat DSAI dan beliau dipecat, bermula dari tarikh itu, setiap kali khatib berhenti diantara khutbah pertama dan kedua Jumaat, inilah doa aku..:

Ya Allah Ya Tuhanku...Engkau berilah kesedaran kepada saudara2 seagamaku, palingkanlah hati mereka, bukakan minda mereka, sedarkanlah mereka supaya bangun dan kuatkan hati mereka untuk berubah...berubah kepada menyokong pihak yang cenderung untuk memerintah negara ini berpandukan syariat Islam....

Syukur....rupa2nya doa hamba yang hina ini dimakbulkan Allah...sedikit demi sedikit cahaya perubahan itu semakin terang dan bersinar....

Tanpa Nama berkata...

Bila Mat Mongol nak ditabalkan jadi PM dulu,ramai yang tak setuju sebab dia ada banyak "baggage".Diantara bagasi yang paling berat ialah Big Mama.Tapi pengampu-pengampu dalam UMNO tak percaya,masih hendakkan anak Tun Razak konon.Nah! sekarang rasakanlah.Lapangan terbang TUDM sudah dijual murah pada cukon,lagi lama Mat Mongol berkuasa,Stadium Merdeka dan Tanah Kementerian Pertahanan diRiffle Range tu akan turut dijual pada cukon,sebab Big Mama nak beli cincin berlian harga RM100 juta.

Tanpa Nama berkata...

....PM setrusnya..yang bakal mengantikan Najib...ialah saudara Mat Sabu..kahkahkah..