Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Julai 2011

SIAPA JANTAN KE TIGA?



SIAPA GUNDEK ITU





HANTAR PULANG BOURDON BUKTI NAJIB TAKUT RAHSIA SCORPENE – LATHEEFA
– keadilan daily

Tindakan kerajaan Malaysia menghantar semula peguam hak asasi manusia dari Perancis, Wiliam Bourdon tanpa sebarang sebab membuktikan ketaku Najib Razak.

Ini kerana peguam itu dijadualkan berada di Malaysia untuk membongkar skandal komisyen kapal selam membabitkan RM540 juta dan kaitannya dengan misteri pembunuhan wanita warga Mongolia, Altantuya Shaariibu.

Pengarah Biro Guaman KEADILAN, Latheefa Koya berkata, kerajaan Malaysia juga bertindak zalim apabila menghantar Bourdon pulang ke negara asalnya tanpa sebarang sebab munasabah.

“Apakah kerajaan Malaysia tak sedar bahawa tindakan yang dibuat membuktikan sikap zalim mereka? Malaysia tak ubah seperti negara dunia ketiga yang sering guna alasan yang tak masuk akal kerana takut,” katanya kepada Keadilandaily

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
kita rakyat malaysia benasib baik
satu minggu media dunia membincangkanb hal bersih
satu minggu media dunia membincangkan keganasan polis malaysia
satu minggu media dunia tibai mat mongol

tetiba minggu ini peguam hak asasi manusia dari peranchis
telah dihalau keluar
ini berita baik
ini propaganda baik untuk kita

tak pasal pasal
sekali lagi media dunia buat laporan
minggu dulu mereka buat laporan
tapi masih ada yang kureng yakin
bila peguam ini kena halau
semua media barat amat yakin
rosmah dan najib ini mesti pergi

nota:
itu pasal sembab kata pilihanraya
tak lama lagi dalm beberapa bulan
muhyiddin mahu pilihanraya cepat
ini bertjuan agar rosmah dan najib terbarai
kah kah kah

bila rosmah dan najib terbarai
maka sembab aakan naik tahtha
kah kah kah



BEBASKAN TAHANAN POLITIK


10 ulasan:

semerah panddykutty berkata...

ya ampunnnn, janganlah mat sembab jadi pm, bukan setakat tanah, babi pun dia jual.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia jatuh sekelas dgn Burma yg menghalau pulang Michele Yeoh, pelakon watak Aung San Suu Kyi. tapi nak jadi negara maju. Apa nak buat...dapat PM yg kecut dan ponen.

mek berkata...

aik, kenapa pulak sembab yg naik takhta? bukan ke kita nak humbankan gerombolan pilihanraya kali ni?

Abu Amir berkata...

Mat sembab kalau jadi pm habislah negara esok dijualnya macam lelong kat pasar.

Berapa banyak tanah kat johor dah terjual kpd rakyat singapura teutama di kota tinggi dan mersing.

Mesia akan terus ditimpa malang selagi umnapco memerintah.
Tukar kpd PR semasa PRU13......

Tanpa Nama berkata...

tunggu!! akan keluar berita di seantero dunia.

MALAYSIA THIRD WORLD COUNTRY!!
wargh kah kah!!
MALAYSIA THIRD WORLD COUNTRY!!
wargh kah kah!!
MALAYSIA THIRD WORLD COUNTRY!!
wargh kah kah!!
MALAYSIA THIRD WORLD COUNTRY!!
wargh kah kah!!
MALAYSIA THIRD WORLD COUNTRY!!
wargh kah kah!!

Tanpa Nama berkata...

Oohhhh...shiok-nya
Mat Sembab vs Mat Mongol
Mat Sembab ada MamakKutty
Mat Mongol ada Bik Mama

Ooii.....shiok-nya

Next change ?!
"Pilihanraya atau Pilih jalaraya ? "
Is coming soon !!!!!

Kah...kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

aky cuma harap dan berdoa, Mat Sembab cuma naik takhta UMNO je... setakat tu je lah...

serenity9260 berkata...

yakin giler mat sembab ni dapat jadik pm.g lantak la ko,sembab oii!!!

1.Gol Penalti Paling Best Dalam Sejarah(Video)
2.Pendedahan Bagaimana Ahli Yoga Duduk Terapung Di Udara(Video)
3.Air Terjun Mengalir Secara Songsang(Video)

Lang berkata...

kalau TPM boleh tentukan tarikh pilihanraya.... dah lama jawatan TPM dihapuskan...

kah..kah.. keokk..

Tanpa Nama berkata...

Takde pemimpin politik yang betul2 berjiwa rakyat dan berkebajikan masing2 nak jaga kepentingan kroni.l2 berjiwa rakyat dan berkebajikan masing2 nak jaga kepentingan kroni.