Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Julai 2011

YAAAAA AMPOOOOON YAAAA DATUUUUUK



SIAPA JANTAN INI?







nota:

siapa tahu siapa jantan ini?
apakah jamntan i
ni terlibat dalam kes bunuh?
kah kah kah


HANTAR PULANG PEGUAM PERANCHIS TIADA KAITAN POLITIK, KATA HISHAM - minsider

Putrajaya menegaskan keputusan menghantar pulang seorang peguam Perancis William Bourdon sehari selepas dia berucap di Pulau Pinang berhubung kontroversi pembelian kapal selam Scorpene bernilai RM7 bilion bukan satu tindakan berbaur politik.

Hishammuddin Hussein berkata Bourdon yang sedang menguruskan kes berkaitan dengan dakwaan sogokan kepada sebuah syarikat yang dikaitkan dengan Najib Razak, telah dihantar pulang ke Paris kerana melanggar peraturan visa pelancong.

“Dia telah melanggar syarat-syarat visanya. Oleh kerana ia kes berprofil tinggi, orang ramai memilih untuk mengatakan ia berbaur politik. Ramai yang dihantar balik setiap hari,” katanya.

Ketika ditanya dia dihantar pulang kerana ucapannya yang dia sepatutnya bercakap pada dua majlis mengutip dana hujung minggu lalu, Hishammuddin yang juga Naib Presiden Umno berkata, “saya tidak tahu apa itu, tetapi yang pasti dia tidak boleh ucapan.”

Sabtu lalu, pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat menyifatkan tindakan Putrajaya menghantar balik peguam Bourdon sebagai tindakan berkaitan politik.

Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat berkata, tindakan menghantar pulang peguam itu menunjukkan pentadbiran Najib masih mahu menyembunyikan fakta mengenai urusan pembelian kapal selam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



kah kah kah….YA AMPOOOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah….YA AMPOOOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah…YA AMPOONNNNN…..kah kah kah..

woit… DEMI SEKELIAN ALAM…. TOLONG LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…TOLONG LAH MINTA MUNKEEEE NI JANGAN CAKAP APA APA….. kah kah kah..

kah kah kah….NAMPAK SANGAT BODOH ORANG YANG BERNAMA HISHAMUDDIN…. kah kah ka..

kah kah kah…..YA AMPOOOOOON…. kah kah kah..

nota:
kalau nak tukar nama dimana?
mahal atau murah?
kah kah kah


NAMPAK ORANG BODOH KITA NAIK GERAM


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat kelentong biasa la...kencing rakyat jer memanjang...rakyat pun bodoh telan bulat2 taik mat kelentong ! kahkahkah...makan taik...kakkakakakaka

Tanpa Nama berkata...

muka nampak cam kenal je. ini ikan pari ka?

mek berkata...

nota:
kalau nak tukar nama dimana?
mahal atau murah?
kah kah kah

kah kah kah
lawak la tt
hishamuddin hussein tak sama tau dengan hishamuddin rais. jadi tak payah la susah2 tukar nama.

bukan sebab nama la, mungkin sbb lidah dia kontot, itu pasal selalu cakap merapu.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
nak tukar nama?
kat jabatan pendaftaran negara
kalau tak silap aku dlm maju junction ada cawangan

percuma je... (kot)

tapi kau kena hati2
takot2 nanti kau guna nama baru untuk mengundi dlm pilihanraya
masa yg sama ada 1insan lain pun mengundi gak dlm pilihanraya sama guna nama hishamuddin rais

kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

piut ngah layor berkata...

hishamudin + rais yatim = ??? kah kah kah...tp TT is the best,tak baca 1 hari mcm tak dapat rokok 1 minggu!

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U R HISHAMUDDIN RAIS.
OUR COOL, HANDSOME MOTIVATOR.

HE IS HISHAMUDDIN TUN HUSSEIN.
THE STUPID MINISTER.

SIMPLE AS THAT.

Tanpa Nama berkata...

Isham,

You are genius and i love you so much.

So, there is no need to change your name.

Aleesya@Aliff berkata...

Haprak la lu isha, tahun08 ckp berapi siap tujuk keris lancawarna. Tahun09 keris lancawarna bagi kat lu...nangis, terharu, sayu syahdu dll. Kalau bapak lu tak jadi pm dulu, ari ni tentu lu lepak kat chow ki @ jln alor. Ingat lu ada chance jadi pee m ka???

Tanpa Nama berkata...

ada masalah visa?? sejak bilaa pulak nak masuk malaysia ada masalah visa.

kat malaysia senang dapat.. VOA.

apa lancau mat hisham lidah kontot ni merapu??

bengkak berkata...

takde 'soon' nak baca paper..takde 'soon' nk tgk berita..buka TT dah mcm bukak facebook pulak..
'jangan jadi bangang!' kahkahkah!!!
Teruskan TT..kami anak2 muda ni dah sedar..tak sanggup dah kena tipu ngan malaon2 ni..

Tanpa Nama berkata...

Kerismuddin nak perbodohkan orang je. dia ingat semua org dunggu mcm ahli umno?

apa apa pun ok berkata...

piut ngah layor. kah kah kah. nak buat camana bro, nama big bro kita ni ada 2 nama menteri yg kaki bodek. tapi klu combine kan dua2 tu, tu yg jadi kaki kutuk tu. macam -ve x -ve = +ve la. whatever aku sokong tt sbb lu punya versi kutuk gua teringat zaman remaja gua kah kahh kahhh

Tanpa Nama berkata...

tapi bini dia terbaekkk bro..geram aku tengok.

Najib Tun Tuya berkata...

Tetiba aku tergelak bila kau mintak tukar nama.. kah kah kah kah.. dah nasib badaaan, bro.. sabor je laa..

KAmaRUddIN berkata...

jeng jeng jeng...

Hishamuddin nama yang pertama dibenci oleh PDRM kah..kah..kah

mengarah orang untuk diri sendiri dan kroni, konon2 nak jadi peeee eeemm.. pi lah mabuuk kah..kah.. kah

Tanpa Nama berkata...

hishamuddin rais ....hishamuddin hussin + rais yatim
Bro kau wajib tukar nama..kahkahkah