Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 Ogos 2011

INI SUARA POKO POKO




INI ROSMAH BERENDAM









nota:

yang mana satu yang ori?
kah kah kah








MELAYU TERUS PECAH SEBAB NAJIB LEMAH DAKWA MUFTI PERAK - malaysian insider

Harussani Zakaria buat pertama kali mendedahkan beliau pernah menegur Najib Razak berkaitan tiga perkara menyentuh perpecahan orang Melayu yang berterusan - banyak diperkatakan sejak pilihan raya umum 2008.

Tanpa menyebut bila pertemuan dengan Najib diadakan, Mufti Perak ini berkata, perpecahan Melayu yang berlaku disebabkan pentadbiran negara yang cukup lemah, rasuah dan tidak amanah.

“Saya kata (kepada Najib) perpecahan Melayu yang berlaku ini disebabkan kerajaan yang cukup lemah, rasuah dan tidak amanah,” katanya pada pada Wacana Ulama Politik Untuk Dakwah Atau Parti anjuran Sinar Harian hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit... POKO POKO PUN SUDAH MULA BERSUARA...kah kah kah...

kah kah kah...JELAS BAHAWA MAT MONGOL INI TAK POPULAR...kah kah kah...

kah kah kah...POKO POKO CAKAP MAT MONGOL LEMBIK... kah kah kah...

kah kah kah...MENGAMAL RASUAH.... kah kah kah..

kah kah kah.. HANYA SATU PEKARA POKO POKO TAK CAKAP.... kah kah kah...

kah kah kah... TAK CAKAP ADA BADAK DALAM KERAJAAN... kah kah kah...

10 ulasan:

madie berkata...

Mufti poko-poko pun takut kena sumpah dgn Badak Beremdam tu kot..
Badak ajaib tu kalau sumpah nanti mufti poko-poko tu jadi batu cincin harga juta-juta plak nanti...
keh keh keh keh keh..

Tanpa Nama berkata...

aku langsung tak boleh percaya bahawa poko poko berani tegur najib macam yang dia kata tu, kalau setakat tegur " selamat pagi, apa khabar, dah makan ke belum?" itu aku percaya la.... kat negeri sendiri, mb perangai macam keling mabokpon tak berani tegur!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kesian badak tu, disamakan dgn Rosmah Puaka..

mosabit berkata...

apasal mat poko poko ni baru sekarang berani cakap...??

jeng jeng jeng.....

mat poko poko ni sudah ada tuan yg baruuuuuuu..

mat poko poko ini ada 4 perkara penting dlm perinsip hidup dia bro....

yg pertama penting dlm hidup ni ialah duit..
yg ke-2 penting dlm hidup ni pun duit..
yg ke-3 penting dlm hidup ni pun masih duit..
yg ke-4 penting dlm hidup ni barulah ...duuuiiit..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Aduyai TT, tengok post ko ni terus terliur aku nak makan rosmah berendam Mak Cik Bedah kat Bazaar Ramadhan rumah aku.. sedap giler rosmah berendam dia.. tak sabar nak tunggu bebuka..

Tanpa Nama berkata...

Ini cerita ustat mufti ni memang tak bole pakai la... Dia cerita dia penah nasihatkan Mahathir dulu2... Dia cerita dia tengah nasihatkan Najib la ni... Dasat tuu. Yang pastinya, semua yg dia cerita tu adalah CERITA DAH BASI!!!! Woit!!! Tak payah bazir air liur laaa... Orang Melayu dah lama berpecah belah daa, bermula sejak 30 tahun dulu lagi. Hang tak cerita pon orang ramai dah laaaama tahu daaaaah...

Tanpa Nama berkata...

alah biasa tu poko poko nak benrgantung dahan dgn mat sembab pulok......biasa tu dah janka kui kui

Tanpa Nama berkata...

kau ni tt
sudah2 la mgelar org badak tu...dah nasib badan tak mau kurus nak buat mcm mana
ktluar sana pun ramai org gemuk...terasa taww
nasib baik i slim

Tanpa Nama berkata...

mat poko2 menyerang atas arahan siapa?

gengjahat berkata...

kah kah kah..aduh sakit perut aku tgk gambar tu...kah kah kah...kalo betul2 rosmah yg dalam air tu tak tau la aku...senak perut aku gelak...