Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Ogos 2011

MARI TANYA LEBAI GOOGLE




INI LEBAI AL-MONGOLI



nota:
jangan tanya lebai ini
lebai al-mongoli ini sedang kureng sikit
kepala lutut lebai ini baru dibedah
otak semua sudah cair
kah kah kah






TERJEMAHAN BARU:

sila terjemahkan perenggan dibawah ini
tanya lebai google
kalau lebai google tak ada dirumah
tanya cucu dia namanya abdul google translate

jamin cucu lebai google ini boleh bantu

awas ini bulan puasa
jangan lihat lama lama gambar terjemahan
nanti terangsang syahwat
batal puasa
kah kah kah


TERJEMAHKAN YANG INI

Do not snatch philippines money The people of bangladesh are angry pakistani people hate national row. The pakistani people live poor life But ministers of bangladesh national row day and night cheat philippines people so now singapore, chinese and india angry


MAT PATRIOT




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha22 heran gak ni
bagi pencerahan ckit... nape jadi cam tu?

Tanpa Nama berkata...

Do not snatch philippines money The people of bangladesh are angry pakistani people hate national row. The pakistani people live poor life But ministers of bangladesh national row day and night cheat philippines people so now singapore, chinese and india angry
Jangan curi wang malaysia orang-malaysia marah orang malaysia benci barisan nasional.Rakyat malaysia hidup miskin Tetapi menteri-menteri malaysia hari berturut-turut kebangsaan dan malam menipu rakyat malaysia kini malay, cina dan india marah
ha..ha...

Tanpa Nama berkata...

Jangan curi wang malaysia orang-malaysia marah orang malaysia benci barisan nasional.Rakyat malaysia hidup miskin Tetapi menteri-menteri malaysia hari berturut-turut kebangsaan dan malam menipu rakyat malaysia kini malay, cina dan india marah

DX berkata...

cet hari ahad puasa ni. leh leka men google translat lak.

BearBoss berkata...

Rate Translation : Helpful

haha~

Kalau tak tipu tak UMNO lah... berkata...

Jangan curi wang malaysia orang-malaysia marah orang malaysia benci barisan nasional.Rakyat malaysia hidup miskin Tetapi menteri-menteri malaysia hari berturut-turut kebangsaan dan malam menipu rakyat malaysia kini malay, cina dan india marah

kah kah kah...Lebai Google yang cakap.

Tanpa Nama berkata...

memang tak ada kerja ya engkau orang...macam pun boleh dikarangkan

Tanpa Nama berkata...

ini yg aku dapat:

Jangan curi wang filipina rakyat Bangladesh adalah orang-orang Pakistan yang marah benci barisan nasional.Orang-orang Pakistan hidup miskin Tetapi menteri-menteri Bangladesh hari berturut-turut kebangsaan dan malam menipu orang filipina singapura, cina dan india marah

Tanpa Nama berkata...

google translate dah ok la haha, depa repair dah la tu haha

Tanpa Nama berkata...

cepat betul repair. org google translate baca blog TT jugak ka??

salut TT!

Tanpa Nama berkata...

kah3..da tak jadi 1 malaysia, bangladesh pun malaysia, pakistan pun malaysia..

Tanpa Nama berkata...

wartawan melaporkan benda yg salah. Najib sebenarnya baru menjalani pembedahan otak, bukan pembedahan lutut, kahkahkah.

Khairil Zahari berkata...

Malangnya Lebai Google dah perbetulkan perkara ini tapi kalau taip "Boobs" kat situ dia masih translate jadi "Melayu". haha

Tanpa Nama berkata...

Khairil Zahari jgn risau. Lebai google baca TT ni..nnti2 diorang perbetul kn la...haha..Salute TT