Sabtu, 13 Ogos 2011

PENDATANG HARAM DARI PANDANGAN PEMBACA




BAKAL PENGUNDI



nota:
pendatang haram ini
adalah modal pengundi untuk gerombolan
gerombolan akan diselamatkan


SURAT DARI PEMBACA


Disekitar Gombak lagi teruk.UIA sudah dijadikan "paspot" untuk Mat Gagak bermaharajalela.Depa bawa kereta macam jalan tu bapak mereka punya.No entry pun depa masuk,tak tau dimana depa dapat lesen memandu.Nampaknya polis tak buat apa-apa munkin masuuuuk lebih.Yang belajar diUIA seorang tapi dirumah ada ibu bapa,datok nenek,adik beradik dan ipar duai.Keluarga lanun Somali pun ramai - hingga kecucu cicit.

By Anonymous on TERUSAKN KEMPEN ANTI- PENDATANG HARAM on 8/13/11

ini berdasarkan kisah benar isteri aku yang pernah bekerja sebagai HR officer di sebuah kilang di johor. mana2 mat n minah indon yang dah dinyah keluar atau lari daripada kontrak mereka kat siti akan disenarai hitamkan oleh imigresen.tapi ada satu sindekit akan tukar nama mereka dan menggunakan paspot baru untuk masuk balik ke negara kita.

sebab itu kita akan lihat muka yang sama keluar masuk ke negara kita walaupun kita tahu dia dah dihantar balik dan disenarai hitamkan. satu lagi minah2 indon ni masa masuk kat malaysia alim gila. semua tutup. selepas satu bulan kau akan tengok perubahan mendadak diorang. pakaian mengalahkan gaya orang sini. mereka akan mencari jantan jongos kat sini yang boleh sara hidup mereka.

sebab itu kalau kau perasan minah indon yang datang kat sini akan pakai seksi, rambut rebonding dan buah dadanya besar walaupun muka hancus. semua tu aset nak pikat jantan2 kat sini. sebab tu kita sering dengar minah2 indon ni akan bawak lari laki2 orang kat malaysia tak kira melayu ke, cina ke, india ke. so, kena berhati2 bila berurusan dengan dioranbg sebab diorang ni kaki kencing kuat. kalau tak berhati2 memang kene belit. lagi kuat belit daripada mamak mahathir dan ee. anak johor

By Anonymous on TERUSAKN KEMPEN ANTI- PENDATANG HARAM on 8/12/11

Ini berita hanya untuk warganegara sahaja bukan untuk pendatang haram. Pendatang haram diharamkan dari menyertai pertandingan ini.

Bersih 2.0: Merakam Semangat Zaman/Capturing The Spirit Of The Times – Pertandingan Menulis Esei dan Cereka di dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.

Lebih daripada RM6,000.00 untuk dimenangi + buku-buku + tshirt diskopi-bersih 2.0 yang super kool “melawan atas jalan bukan hanya atas talian” + peluang untuk karya anda diterbitkan di dalam bentuk buku!

Kalau korang berminat untuk terlibat di dalam usaha bersama merakam semangat zaman dan memenangi hadiah-hadiah tersebut, check it out butiran, syarat dan peraturan pertandingan ini kat: http://diskopi.wordpress.com Korang boleh juga download poster pertandingan menulis esei dan cereka ini dalam jpeg file dan meletakkannya kat blog, website atau facebook. Tolong war-warkan tentang pertandingan ini kepada jaringan dan kawan-kawan korang yang kat online mahu pun offline!

By diskopi on MULA KAN KEMPEN ANTI PENDATANG HARAM on 8/11/11

Salam nak share story sikit. Semalam bersembang dgn kawan orang Iran. Dia ni boleh dipercayai dan okla so far. Dah duduk Malaysia 4 tahun. tapi dia cerita pasal orang Iran yg datang ke Malaysia banyak drug dealers dia kata. Depa ni duduk kat kondo-kondo.

Dia kata semalam dia pi tukar duit kat money changers. Dia nampak satu couple dari iran ni tukar duit satu beg (luggage). Mesti drug punya. pasal dia profesional pun duit ciput je. Dia cerita ada satu drug dealer ni campur drug dgn air teh dalam flask lepas tu pergi tuang kat tepi-tepi kereta (ni kat Iran).

Bila polis bawa anjing, anjing pun menyalak kat semua kereta tu. Polis check satu pun tak dak drug. polis buat kesimpulan anjing tu yang tak betul. lagi satu member ni, profesor kat universiti, cerita pergi hantar duit kat keluarga dia lebih kurang 300rm je. tapi budak nigeria kat depan dia, duit setimbun, Dia cakap dan heran mana depa dapat duit, kerja apa? Kesimpulannya.

DAH TAK SANGGUP TENGOK BN MENJUAL NEGARA NI KAT NIGERIA , IRAN,INDON, BANGLA, MYNAMAR, NEPAL, FILIPINES...DAN SEGALA LAGI. SEMPENA RAMADHAN YANG BERKAT INI, MARILAH KITA BERDOA SEMOGA ALLAH MENJATUHKAN KERAJAAN YANG KORUP...KORUP DAN KORUP INI. AMIN
.

By Anonymous on BANGLA YANG LEGAM TELAH DI PUTEHKAN on 8/8/11

6 ulasan:

Awan Network berkata...

kalau betullah ini berlaku, nampak sangat UMNO tue sebenarnya xdak org support pun...syok sendiri ja tue...tengok perhimpunan dorang berapa org join sudah la..

Entri Terhangat!! :
Muka Baby Masa Pertama Kali Makan Lemon!!
Video Kenakan Kawan..LAWAK GILER!!

Tanpa Nama berkata...

korang menyalahkan pendatang haram. siapa sesungguhnya yang haram adalah pihak kerajaan Malaysia yang memberikan janji-janji manis pada para pendatang. takkan itupun tak paham. takde semut kalau tak de gula. pendatang haram digunakan oleh cukong untuk menjimat wang mereka sebab bila guna org tempatan leceh, mesti bayar insuran, cuti lebih dan gaji tinggi. pendatang haram takde semua itu. so lu pikir lah sendiri beeb

Tanpa Nama berkata...

Melayu,china,india..Umno(B),MCA,MIC @BN yang menjadi barua.
Lebih teruk lagi kakitangan kerajaan sendiri jadi barua dan perkakas BN.
Sudah menjadi barah......Mamak haram jadah Mahathir yang sepatutnya dibenam kepala sampai mampus...!!!!
Manusia haram jadah Mahathir nilah punca segala angkara.....

aidono berkata...

sepatutnya pendatang haram yang dah dijadikan warnganegara oleh amneo tidak diberikan hak keistimewaan spt yang dimiliki warganegara asal terutama dalam bab mengundi.

serenity9260 berkata...

sape yg sanggop tgk negara ni kena jual,die kantoi dari umngok!!\


1.Pejuang Syria Menggunakan Bateri Dan Air Untuk Mengecas Handset
2.Pelajar Britain Melakukan Pembedahan Lidah Mahu Fasih Bahasa Korea
3.2 Galaksi Akan Berlanggar, Atau Sudah Berlanggar?

pendatang asing tanpa lesen berkata...

baru aku dapat tangkap...pe kehal dia sibuk bagi PATI daftar biometrik ni...nape tk dihantonye je balik ke kampung memasing..putiuh memutih ni mcm masalah keputihan rosmah ni...

kurang pahala pose aku..hakhakhak