Isnin, 15 Ogos 2011

POLITIK TANAH MELAYU BERUBAH LAGI!





SILA TANYA DIA INI



nota:
apakah pandangan
sami velu dalam hal ini
apakah sami veloo setuju
kah kah kah






PERKASA AMBIL ALIH TUGAS PAS - meloya

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) hari ini secara rasmi mengumumkan mengambil alih tugas Pas untuk menjadi benteng mempertahankan kesucian agama Islam.

Ibrahim Ali berkata, keputusan tersebut terpaksa dibuat walaupun badan itu bukan pertubuhan politik kerana Pas yang selama ini mendakwa parti Islam dan pernah bercita-cita mahu menubuhkan negara Islam, gagal berbuat demikian.

Menurut Ibrahim, sejak bekerjasama dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Pas tidak lagi mementingkan soal agama, sebaliknya apa yang dikejar oleh parti itu adalah undi, sehingga sanggup membisu dan menghalalkan apa sahaja perbuatan yang dilakukan oleh musuh Islam.

‘‘Perkasa dengan rasminya mulai hari ini akan mengambil alih tugas Pas dalam membela dan mempertahankan agama Islam. Ini kerana Pas sekarang bukan lagi sebuah parti yang berteraskan Islam. Ia sanggup menghalalkan apa sahaja demi undi.

“Walaupun Perkasa bukan sebuah parti tetapi kami memutuskan untuk mengambil tanggungjawab tersebut kerana dewasa ini kesucian agama Islam sedang diancam dari pelbagai sudut oleh musuh-musuh agama,” katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....INI HEBAT... kah kah kah...

kah kah kah... PEKASAM AKAN MEMPERTAHANKAN AGAMA ISLAM..... kah kah kah..

kah kah kah...DARI HARI INI PEKASAM AKAN BERJAHAT...OPPPS... BERJIHAD.... kah kah kah..

kah kah kah...KESIAN NIK AZIZ.... kah kah kah..

kah kah kah...KESIAN HADI AWANG.... kah kah kah...

kah kah kah...TERPAKSA TANAM ANGGUR.... kah kah kah...

kah kah kah... SEBELUM BUKA CERITA NAK MEMPERTAHANKAN ISLAM...kah kah ka..

kah kah kah... BOLEH CERITA SIKIT TENTANG KAPAL SELAM?..... kah kah kah...

kah kah kah...APA HUKUMNYA KAPAL SELAM YANG TAK BOLEH MENYELAM....kah kah kah


APA PANDANGAN KNG KONG INI

14 ulasan:

opisboi berkata...

mat kotak dah mula menyalak, mat katak perkasa dah mula berbunyi, ini bermakna mat monggol dalam bahaya...kene keluar lebih nak kasih makan mat2 ekor ini..abislah badjet laki najib nak beli rantai berok!

Tanpa Nama berkata...

Ini Katak Ali betul betul tak malu !

Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......

Masih ingat?
"Isteri Katak Ali tidak benarkan dia keluar, tapi duduk diam-diam di rumah pada hari 9th Julai lepas"

Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......

Ooii.... Malu-nya
Ooii.... Malu-nya
Ooii.... Malu-nya

Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......
Kah.kah....kah......

Tanpa Nama berkata...

Lancaulah Ibrahim Ali...

WTF...
pembela Islam?! Kau pun sibuk mencarik2 tempat nak bertanding next pru..

manusia sampah mcm kau ni sape nak caya oooiiii....politikus hiporkit! setahap dengan radovan karadzic & slobodan milosevic...

cicit ngah layor berkata...

Ndak tulung ingatkan kepaler perkoser ni...
Tang maner istimewernyer melayu perkoser ni disisi ugamer Islam.Sedangkan Nabi s.a.w pon tak nyebot namer Melayu dallam percakapannyer,aper ker lagi melayu perkoser.Yg keluor dr molot Baginder,dier sughuh sahabatnyer nuntut ilmu walau pon sampai kenegeghi Chiner.Negeghi musuh nombor wahid kepaler perkoser.

kah kah kah....Kalau Nabi s.a.w hidup lagi,mesti puak2 perkoser buat rusuhan depan Nabi sbb Nabi tak ndak nyebot namer demer.

Haghu.....memang haghu....munuh dibuat dek oghang perkoser nih.

mek berkata...

woit pok hing perkasam,
cuba cerita pasal kapal selam
yang tak boleh menyelam.
cerita jugak apa jadi kat minah monggolia yg jadi org tengah.
cerita lagi pasal enjin jet yg hilang.
ada berani ke pok hing?

kah kah kah
takat cakap je nak perabih air liur di bulan puasa boleh la pok hing weh...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau beroheng ni jadi pejuang Islam maka boleh lah kita join vincent tan buka kedai judi HALAL..

Tanpa Nama berkata...

Brahing Katok, kalau ko nak menyalak pasal Islam,ko jangan libatkan PAS sebab ko spesis katok tak layak cakap pasal Islam

Tanpa Nama berkata...

Mat Katak nak ambil alih peranan PAS yang akan membela perjuangan PAS. PAS kini lebih terbuka seperti yang disarankan oleh Ustaz Fazil Noor atau Dr. Burhanudin el-Helmi. Kedua mereka memperjuangkan isu besar seperti korapsi yang sedang menggeroti tubuh masyarakat dan negara, contoh kes beratus-ratus skandal dari BMF hingga ke skandal Port Kelan sepanjang beberapa dekad, kapal selam yang tak boleh selam,RM52bilion yang lesap yang diperuntukkan bagi ekuiti orang Melayu. Duit ni dah melayang ke segelitir elit pemerintah.Duit yang lesap itu telah memiskinkan dan membawa rendahnya kualiti kehidupan rakyat Malaysia.
PAS tidak lagi memfokus berat memberi kesedaran tentang isu remeh-temeh tapi kononnya dikatakan akan meruntuh aqidah Islam dan martabat/daulat/syiar orang Melayu Islam seperti isu jualan arak, babi, bang, judi, liwat,khalwat, aurat, murtad, dadah, dan banyak lagi yang berkisar pada golongan kecil Melayu. Ini semua jika dibandingkan dengan rasuah mega adalah terlalu kecil tapi dibuat seakan-akan itulah sebenarnya tuntutan Islam.Tindasan ke atas rakyat oleh rejim penindas tidak lagi dilihat maha penting dan dengan itu PAS dikira gagal. Sebenarnya UMNO semakin gerun kerana PAS dah membicara isu sosioekonomi yang akan menelanjangkan kehiprokrasian pemimpin Melayu Islam UMNO yang kerjanya tidak lain asyik nak menipu orang Melayu sambil UMNO sebat harta negara. PAS dah mendekati perjuangan 'untuk rakyat, oleh rakyat dan kerana rakyat' daripada pegangan UMNO' untuk bangsa, agama dan negara'. Perjuangan untukrakyat/oleh rakyat dan bagi rakyat lebih mencelikkan mata orang Melayu daripada tenggelam dalam isu moral seperti liwat dan murtad.

Tanpa Nama berkata...

Berita paling geli hari ini..
kah...kah...kah

serenity9260 berkata...

ong ong,tu je aku dengar bile mulut die ni terbukak.aku tak paham ayat die yang laen.ade sape2 nk translatekan??

Hidupan Paling Pantas Di Atas Bumi=10000 Kali Kelajuan Bunyi

Tanpa Nama berkata...

makalihamput !! dia nie buat pulakkkk si BUTAK ni..nampak gaya Butak tukaq chanel, dok menyanyi 'ketuanan melayuu' tak bulih cari makan dah, dia menyanyi lagu 'mempertahan islam' pulak.

hampa perasan dak ?
perasan ka dak ?

"Perkasa dengan rasminya mulai hari ini akan mengambil alih tugas Pas dalam membela dan mempertahankan agama Islam"

perkasa mengaku selama nih PAS sering membela dan pertahankan Islam...abih umno buat tahan apa ? pakat2 takan bik mama, anak badak tuh jatuh kalu, tak bole mangkit dah.

-kirtkashax-

Tanpa Nama berkata...

The BN is right, there is no such thing as electoral fraud in M'sia!
Written by Iskandar Dzulkarnain, Malaysia Chronicle

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=17616:electoral-fraud-should-malaysians-trust-the-ec-and-najib?&Itemid=2


"...............Even another Bersih 3.0 will not make them change their minds..........blah...blah....blah..."

Bersih 3.0 ?
WHY NOT ?!
So "Bersih 3.0" should carry out as soon as possible

People's power

Tanpa Nama berkata...

Mat Katak... terjun lombong lagi baik....

PERKASA ISLAM HAK-LARI MASA 9 JULAI berkata...

PERKASA PERTUBUHAN ORANG2 KURANG KASIH SAYANG...NAK AMBIK ISLAM DR PAS! BOLEH JER... TAPI PASTIKAN CIRI2 IKUT NABI TU ADA KAT AHLI2 PERKASA...
1.KENA TUKARLAH BAGI IMEJ ISLAM SIKIT, TUKAR SONGKOK TINGGI DENGAN SERBAN MCM TGNA, LEPAS TU BOLEHLAH LETAK MURSYIDUL AAM PERKASA UNTUK MADEY @ IBRAHIM ALI, LEPAS TU 2. ADAKAN SATU SAYAP ULAMAMAK OPS ULAMA DALAM PERKASA, YANG NI BOLEH BERI KAT LOKMAN ADAM KOT... 3. SAYAP KETUA PEMUDA KAT ARMAN ADZHA, 4. KELAB PERHIMPUNAN PENYOKONG ADA MASALAH SIKIT... NAK BAGI SAPA YER, OH MUNGKIN LEH BAGI KAT KOH TSU KOON PASAL UMNO DAH TAK NAK BUAH SUKUN NI...