Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Ogos 2011

SEMUA MENTERI KENA NASI KANG KANG



LIHAT DAN SAKSIKAN



nota:
lihat gambar ini
ini adalah gambar terbaik
posing untuk menunjukkan gelang
cara untuk menunjukkan cincin
cara untuk menunjukkan anting anting

kalau ini orane melayu tak faham
memanglah dah kena nasi kang kang
kah kah kah


PELIHARA KEAMANAN NEGARA : ROSMAH - meloya

Usaha memelihara keamanan negara tidak harus disandarkan kepada anggota keselamatan semata-mata kerana ia amanah yang perlu digalas dengan jiwa yang kental dan semangat tinggi oleh seluruh rakyat.

Rosmah Mansor berkata, keamanan adalah ‘kemewahan’ yang harus dipelihara dengan apa cara sekalipun kerana setiap pergolakan akan menyebabkan kemerosotan ekonomi dan ketidakstabilan politik yang akhirnya membawa kesengsaraan kepada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MULA MULA GANTIKAN ANAK MAMI.... kah kah kah..

kah kah kah...SHARIZAT JADI MENTERI PENGIRING.... kah kah kah..

kah kah kah.... LEPAS TU AMBIL TEMPAT MALIKUL MASA LAWAT SAUDI.... kah kah kah..

kah kah kah...MUHYIDDIN ...HILANG KUASA.... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG AMBIL ALIH MENTERI PERTAHAHAN.... kah kah kah..

kah kah kah...ZAHID HAMIDI ANGGUK SAJE..... kah kah kah...

woit... NAJIB DAH LAMA JADI TUKANG SAPU.... kah kah kah..

NOTA:
baca sekali lagi berita ini
baca sekali lagi

nampak?
nampak tak?

utusan telah menggunakan perkataan
KEMEWAHAN

faham tak?

ini tandanya bahawa
utusan memberi singnal
bahawa kemewahan itu
ialah kemewahan rosmah mansor
kerana itu perkatan kemewahan
di bubuh '.......' ka kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

WOW!!!!!

U can be a great teacher.

We are so lucky to have u to teach us.

I really want to meet u in person.

Tanpa Nama berkata...

rosmah gantikan isterinya, najib ke majlis berbuka puasa bersama agong sebab najib sakit lutut.

Tanpa Nama berkata...

Maka dengan penuh semangat Laki Najib pun cepat2 bagi ulasan, lebih kurang mcm ni..."Saya berpendapat, insiden Gajah mengamuk tu adalah kerana ada yg tak kena dengan pemerintahan di Kelantan..Akibat pembangunan yang tidak dirancang dengan betul, tidak dikaji dengan mendalam sebelum sesuatu projek itu dilaksanakan, sudah pasti lambat laun akan terjadi insiden2 seperti Tsunami dan Gempa bumi macam yang berlaku di Jepun baru2 ni...Jadi, nasib baik gajah tu yang mengamuk, kalau saya yang mengamuk, macamana? Ada sesiapa nak bayangkan...???"

Kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kesian Abang Jib.
Sahabat semakin kurang:Musuh semakin berlipat2 ganda.
Mana pergi mamakdir?
-Haji Salah.

Tanpa Nama berkata...

baca dan faham betul2..

tak faham lagi?

pegi mampoooos la...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT,
Bukan sahaja Pak-Pak Menteri, seluruh ahli UMNO pun sudah kena nasi kangkang.Negara sudah "bolos" dengan 2 juta PATI jadi warganegara pun depa tak sadar dan tak buat apa-apa.Nak raya asyik sibuk tempah songkok tinggi sejenkal,negara sudah kena gadai.

Tanpa Nama berkata...

'kemewahan' yg perlu dipelihara.. klau ade pergolakan, rakyat akan sengsara kerana SAYA akan menghentak2 kaki.. biar gempa bumi terus satu malaysia!! gertak bik mama dgn linangan air mata penuh keikhlasan.. kah3..

Lang berkata...

salam tt

semasa kecil aku sering didengarkan dengan kata seperti ini "anak kapal akan mengikut apa nakhoda buat", "bapa borek anak rintik"

aku sangkakan dulu kata2 itu hanyalah kata2 bidalan yg tak membawa suatu bencana. Dan sekarang, dizaman ini aku melihat sesuatu yg lebih hebat dari kata2 itu. Apabila seseorang yang tidak punyai kuasa boleh berkuasa sehingga yang pegang kuasa hanya angguk2 saja. Teringat pula kata2 yang satu lagi... lebih sudu dari kuah.

Malangnya kita bila yang memimpin rakyat adalah seorang yg tidak ikhlas pada dirinya, maka para gurkha yang menjalankan tugas untuk dia juga sudah lenyap keikhlasannya.

Dari itu janganlah dihairankan bila sempadan negara dapat diceroboh dengan sesuka hati, malah diakui ada pula pegawai yang memang suka perkara itu berlaku. bukan kerana apa, laba sedang menanti, dan jika difikirkan, kerja 10 tahun pon tak kan dapat laba sebanyak itu.

Kalau dulu aku hairan juga mengapa warga asing ini bebas dan bersenang lenang bebas kemana2 untuk bekerja mau pon membuat jenayah... kini aku sudah teramat faham akibat dari kerakusan manusia memenuhi tuntutan nafsunya terhadap kekayaan dan hidup senang lenang.

Negara ini telah dijual sejak dulu lagi... sejak warga asing menjejaki bumi ini dengan alasan mencari rezeki.

Tanpa Nama berkata...

rosmah anak babi baru kluar dari hutan simpan mmg eksyen bila dpt cincin

tok jenggot berkata...

ada satu tertinggal puak2 bani hutan yang paling mewah.. si anak badak..