Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Ogos 2011

SURAT DARI PEMBACA



NOTA:

rakyat semakin marah
kalau dulu gerombolan
memberikan jus soli untuk kerakyataan
kini lebih senang dari jus soli

kalau dinegara lain dalam dunia ini sebelum mendapat
kerakyataan wajib tahu sejarah negara bangsa
wajib tahu bahasa dan budaya negara
wajib tahu undang undang dan hukum
ada perasmian angkat sumpah
bukan jadi rakyat dengah bayar duit kopi

di malaysia TIDAK boleh ada dua kerakyatan

apa yang berlaku sekarang
ialah united malays national organisation
sedang menjualkan negara ini kepada mat indon
kepada mat bangla
kepada mat nigeria
kepada mat burma
keran hendak terus merembat harta negara



SURAT SATU

Salam TT, pagi-pagi ni syok cerita pasal undi pos. sekitar tahun 2004 sebelum pRU11,aku sempat berbual dengan seorang tentera laut yang aku tidak kenali. katanya masa dalam kapal mereka mengundi macam biasa.Tapi tu lakonan saja. sebenarnya ketua mereka di kem-kem tentera sudah pangkah untuk mereka.

Katanya peti-peti pos yang di bawa keluar oleh helikopter dari kapal semua dihumban kedalam laut. Jadi sahlah hingga sekarang,puak-puak gerombolan ni menipu dan mendirikan kerajaan haram sejak Mahatiew memerintah.

Sebab tu dia boleh kekal berkuasa selama 22 tahun. Aku harap suatu hari dia akan menerima hukuman bila Pakatan menang,dia akan didakwa seperti Hosni Mubarak yang hina itu,dibawa ke mahkamah atas pengusung.Harap doa ramai-ramai yang telah ditipu oleh PM paling bodoh Mahatiew akan terjadi seperti Presiden negara firaun tu.

Oleh Tanpa Nama pada KONPIRASI GEROMBOLAN UNTUK MENANG PILIHANRAYA pada 11/08/04




SURAT DUA


Hi TT Selamat pagi, Dalam program pemutihan pekerja asing, diberitakan ramai yang telah mendaftar dan kini tempohnya telah dipanjangkan lagi. Mungkin jumlah yang mendaftar nanti akan menceceah ratusan atau puluhan-ribu, kita tunggu sahaja pengumumannya.

Adakah mereka ini memasuki negara secara 'sah' hingga berjaya mendapat pekerjaan atau mendapat 'permit hantu' untuk membolehkan mereka bekerja. Kiranya mereka memasuki secara haram mungkin kita mahu ketahui dari jalan mana ?

Dari langit, atas air, bawah air atau terowong dari negara asal ke Tanah Melayu, kalau-kalau ada terowong ?. Sungguh menghairankan, kita punya Tentera Laut yang handal yang punya kapal-canggih, heli dan kapal-selam. Ditambah pula dengan kehebatan Polis Marine, Kastam dan Imigresen. Di darat masih ada Polis, tentera darat, udara, juga Rela. Malang sekali, tiada satu yang dapat menjejaki atau mengesan perjalanan masuk pendatang-pendatang ini ke negara kita.

Bagaimanakah agaknya ketua pihak berkuasa yang diamanahkan ini menjalankan tugas ?. Tolonglah, kalau pun tidak dengan didikasi sekurang-kurangnya perlu celik mata buat kerja dengan betul. Kalau seorang-dua mungkin juga tertutup mata tak nampak ~ ini beribu beb !!, Atau mereka guna ilmu silat yang boleh mengkaburkan mata pengawal kita. MER-BA-HA-YA.

KDN mungkin mahu bertanyakan majikan yang memiliki pekerja haram ini akan mana sumbernya. Mustahil tak ada siapa yang tahu atau mahu mengambil tahu untuk mencegah. Kini sempadan kita asyik dicerobohi. Ia bukan diceroboh tentera asing yang tentunya siap dengan kelengkapan, tetapi oleh manusia kerdil yang hanya berbekal pakaian dan sedikit makanan.

Kalau orang naik tongkang pun tak dapat kesan, apa lagi yang boleh kita harapkan?. Kut kalau ada apa-apa saja ?. Oh KDN !, OH Malaysia Tanah Air kita !. Siapa yang boleh kita harapkan sebenarnya ?. Pun masih baik kerana masih boleh mengesan Bot karam walaupun ditengah lautan.

Oleh Tanpa Nama pada SIAPA KENA NASI KANG KANG pada 11/08/04

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang celaka sungguh puak-puak ni. Tak ada satu benda yang dibuat dengan jujur dan ikhlas. Bermegah dengan ketuanan melayu dan beragama Islam. Aku berdoa puak-puak ni akan menerima balasan.

Tanpa Nama berkata...

malaon mane pulak cakap pasal tanah melayu ni. lu tau ka apa pasat itu anak laja jual temasek? takut sbb kuasa undi cina manyak power. ini hali lu tau siapa pula punya angkara? wa maaf latuk, itu anak bangsawan juga sbb veto power olg msia sudah menangancam dia punya power. tarak nampak ka bangla jadi patriot itu hali? ayo yo patriut yinna tamby? jika anda ada raja tanya la mengapa serah pulau mutiara? jika anda ada maruah tanya mengapa bangga jadi melayu? jika anda ada agama mengapa sanggup menduakan tuhan? ade faham ke ni? tanah sekangkang kera pun tak mampu jadi tuan. podah! masuk geng kapal layar lagi baik kah kah kah boleh pegi lanchow

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan BN memang bongok dan tak layak memerintah lagi. Dengan memberi kerakyatan kpd warga asing akan menjejaskan kualiti hidup rakyat asal negara ini yg masih rata rata miskin dan masih struggling to survive. Kualiti pembelajaran anak anak akan menurun dimana anak anak warga asal terpaksa berkongsi kelas dimana umpama nya di negara maju 30 murid satu cik gu, kita skrg satu kelas akan meningkat kpd 50/60 murid satu cik gu, sebab pertambahan anak2 warga baru. Katil katil hospital yg sedia ada tidak cukup akan terpaksa di kongsi/rebut dgn bertambah nya warga baru. Perhidmatan yg lain lain saperti pengankutan awam, sektor pekerjaan(employment) sektor perumahan(housing) dan lain lagi sektor yg melibatkan perhidmatan dan yg sewaktu dgn nye akan terjejas. Di Sweden, New Zealand dan contoh terdekat Brunei, jumlah rakyat kecil tetapi kualiti hidup tinggi dan maju dan rakyat diutamakan. Brunei, income tax tak perlu bayar, sebab ada mengeluar minyak, di Malaysia sepatut bleh ikut Brunei, minyak dan balak kazanah negara, patut di agihkan balik kpd rakyat. Dulu rakyat asal telah pun terpinggir disektor ekonomi dan perladangan dizaman british, sekarang lagi teruk dibelasah oleh ketuanan Melayu sendiri. Rakyat asal kojol, elek pocik.

Tanpa Nama berkata...

salam tt ,

aku ni kaki godam , godam punya godam ..
ada maklumat yang aku dapat ...

yang pati dapat ic , trus direct dari JPN - SPR - undi terus ..

tak percaya ??

cuba try link ni http://i.imgur.com/8PeHV.jpg

nama ada tapi tak ada binti ?

dalam masa 2 jam , lebih 200ribu ic baru di daftar kan ..

nt aku post ic2 rakyat malaysia yang generasi KE2 ...

from :
A for Anonymous

Aku Adalah Aku.

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Kawan selalu ngail di Kong Kong, Masai, Johor.

Tiap2 malam berduyun2 bot pancung keluar dan masuk johor.

Kastam, shahbandar, polis hutan, hitam putih ntah kemana pergi.....

Di beritakan, kalau ada bot peronda, bot2 ni bukan nya melarikan diri.... malahan terus menghampiri petugas, Beg bertukar tangan, apa nak di heran RM500/Bot 40 penumpang, kalau setakat RM6K-RM10K di aqiqahkan kepada penguasa........ Hancur Malaysia!

Hancur! Hancur!

Tanpa Nama berkata...

Kalau ditakdirkan PR memerintah Malaysia selepas PRU13 adalah satu kewajipan pihak berkuasa merampas kembali ic yg telah diberi oleh bangsat umno.

Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

kawan aku tentera laut jugak. Dia sahkan pada PRU sebelum ni, kertas2 undi pos diorang dah siap berpangkah BN. Tugas diorang hanyalah berlakon mengundi mcm orang biasa.