Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Ogos 2011

SIAPA KENA NASI KANG KANG





MAT MONGOL SUDAH KENA



GADAI KESELAMATAN NEGARA - harakah daily

Keselamatan negara kita akan tergadai sekiranya rakyat asing boleh menjadi warganegara dalam masa beberapa jam sahaja, malah dibenarkan untuk mendaftar sebagai pengundi.

Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP Tony Pua berkata, berdasarkan bukti-bukti tentang penipuan yang sedang berlaku dalam senarai pengundi, pilihan raya umum ke-13 akan datang bakal menjadi pilihan raya paling kotor dalam sejarah Malaysia, lapor Roketkini.

Katanya, penipuan terbaru terbongkar apabila Malaysiakini melaporkan bahawa pemastautin tetap (PR) rakyat asing telah dibenarkan mendaftar sebagai pengundi.

“Malah yang lebih mengejutkan ialah dalam masa empat jam sahaja, status pengundi baru yang menimbulkan kecurigaan itu telah ditukar daripada pemastautin tetap kepada warganegara Malaysia, mengikut pangkalan data Jabatan Pendaftaran Negara (JPN),” katanya di sini hari ini.

Beliau mengulas laporan Malaysiakini petang semalam mengenai seorang individu bernama “Mismah” dengan kad pengenalan bernombor 640704-71-5238 yang mempunyai PR yang mendaftarkan diri sebagai pengundi. Dalam laporan yang dikemaskini kemudian, Malaysiakini melaporkan “Mismah” sudah menjadi warganegara, tidak sampai empat jam selepas laporan berita asal disiarkan.

Pua mendakwa penipuan itu membuktikan wujudnya konspirasi keji di antara Barisan Nasional, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan JPN untuk menipu secara besar-besaran dalam PRU akan datang.ai keselamatan negara demi secebis kertas undi.

NOTA:
telah sampai masanya
orang melayu berfikir secara waras
memikirkan masa depan tanah air mereka

satu ketika dahulu dizaman orang melayu kureng ada pelajaran
orang puteh telah membawa masuk buruh dari india dan china
yang mengubah lanskap tanah melayu untuk selamalamanya

ini fakta sejarah negara bangsa
ini lahir ketika orang melayu kurang ilmu pengetahun
ketika orang melayu dibuli oleh british

kali ini tidak ada sesiapa memberi tekanan
kali ini tidak ada british membuli
jadi kenapa bodoh sangat beri hak kerakyatan
pada mat indon
pada mat bangla
pada mat myamar

kenapa sempit kan negara ini
kenapa bawa masaalah
warga asal masih miskin dan terbengkali
warga asal masih jauh ketingalan
kenapa bawa pendatang haram

mana dia ngo melayu
mana dia pesilat melayu
mana dia wira melayu
mana dia ketuanan melayu

kenapa melayu jadi bodoh amacam ini
cukuplah mat mongol seoarang kena nasi kang kang'
tak kan semua bani melayu pun kena nasi kang kang
kang kang kang


18 ulasan:

binjaipenang berkata...

kita dah tau selama ni memang bn dok tipu ja... tapi bila menang 5 negeri, nafi 2/3 majoriti bn semua terus lupa pasai ni...

selamat ada bersih 2.o, jika tak terkangkang la PR n rakyat asal malaysia pru13 nanti

tapi apa langkah konkrit pemimpin2 PR utk boom kan isu ni???

----bila dah jadi pemimpin jgn jd bodo---

dari start aku baca blog ni, aku rasa TT dah lama pesan...kalau agong tak nak buat apa2, jln paling baik ialah bersih 3.o, bersih 4.0, bersih setiap hari.

Tanpa Nama berkata...

in the beginning the sultan needed the british and ceded penang etc. today the mlys need the instant aliens/pati and ceded the actual veto. so what's left is NKRA- nasi kangkang ros... altan.. apa punya tuurrr ini milayooooss!!! dei, posa daa..

Tanpa Nama berkata...

mula2
kang kang kang
akhirnya
kong kong kong

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Patut la bila buat lawatan ke negeri2, ajak rakyat makan sambil bersila

Sebab dah kena nasi kangkang...kah kah kah..kah kah

Kat rumah isteri makan nasi atas belakang...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aiii..ade lagi ke org makan nasi kangkang skang nie...huhuhu...
Hot Post...Malek Noor : Tak Pernah Puasa Sehingga Umur 46 Tahun

Tanpa Nama berkata...

Memang BANGSAT! Pukimak punya BNatang

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT.

Cukup hanya 'Mismah dan gerombolannya dapat memusnahkan bangsa, kebudayaan dan adat resam Malaysia. Hanya untuk mendapatkan sokongan dan undi untuk terus berkuasa, UMNO, SPR dan JPN telah menukarkan nama MALAYSIA KEPADA MAINKEBA = Malaysia+Indonesia+Kemboja+Bangladeshatau nama-nama lain ikut suka hampa lah.

Tanpa Nama berkata...

Hi TT Selamat pagi,

Dalam program pemutihan pekerja asing, diberitakan ramai yang telah mendaftar dan kini tempohnya telah dipanjangkan lagi. Mungkin jumlah yang mendaftar nanti akan menceceah ratusan atau puluhan-ribu, kita tunggu sahaja pengumumannya.

Adakah mereka ini memasuki negara secara 'sah' hingga berjaya mendapat pekerjaan atau mendapat 'permit hantu' untuk membolehkan mereka bekerja. Kiranya mereka memasuki secara haram mungkin kita mahu ketahui dari jalan mana ?. Dari langit, atas air, bawah air atau terowong dari negara asal ke Tanah Melayu, kalau-kalau ada terowong ?.

Sungguh menghairankan, kita punya Tentera Laut yang handal yang punya kapal-canggih, heli dan kapal-selam. Ditambah pula dengan kehebatan Polis Marine, Kastam dan Imigresen. Di darat masih ada Polis, tentera darat, udara, juga Rela. Malang sekali, tiada satu yang dapat menjejaki atau mengesan perjalanan masuk pendatang-pendatang ini ke negara kita.

Bagaimanakah agaknya ketua pihak berkuasa yang diamanahkan ini menjalankan tugas ?. Tolonglah, kalau pun tidak dengan didikasi sekurang-kurangnya perlu celik mata buat kerja dengan betul.

Kalau seorang-dua mungkin juga tertutup mata tak nampak ~ ini beribu beb !!, Atau mereka guna ilmu silat yang boleh mengkaburkan mata pengawal kita. MER-BA-HA-YA.
KDN mungkin mahu bertanyakan majikan yang memiliki pekerja haram ini akan mana sumbernya.

Mustahil tak ada siapa yang tahu atau mahu mengambil tahu untuk mencegah. Kini sempadan kita asyik dicerobohi. Ia bukan diceroboh tentera asing yang tentunya siap dengan kelengkapan, tetapi oleh manusia kerdil yang hanya berbekal pakaian dan sedikit makanan. Kalau orang naik tongkang pun tak dapat kesan, apa lagi yang boleh kita harapkan?. Kut kalau ada apa-apa saja ?.

Oh KDN !, OH Malaysia Tanah Air kita !. Siapa yang boleh kita harapkan sebenarnya ?. Pun masih baik kerana masih boleh mengesan Bot karam walaupun ditengah lautan.

pippo berkata...

Malangnya macik FELDA kat Felda tak tau pasal Bende2 ni...

Jebat2 berkata...

najis bising2 psl transformasi, kita bukak balik la citer reformasi 1998, black14.
DSAI dtg & pergi, tapi perjuangan tetap di teruskan.

Tanpa Nama berkata...

PUKI MAK PUNYA UMNO/BN...

MANA DIA PEKIDA(SEKARANG TUKAR NAMA PUKIDA)

MANA DIA PERKASA (SEKARANG PERKASAM KATAK)

MANA DIA OMAR DIN(MAHARAGU LA SGT)

MANA DIA KETUANAN MELAYU..

ORG2 NI SEMUA BLH JADI PUKI DALAM KAIN DOK SENYAP JA SAMBIL KEMUT2.. KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Tolonglah carik ini MISMAH. Sapa dia ni? Dan peliknya dia ni tak ada bapak ker? Kenapa satu nama saja?
Kalau dia dah dapat PR, laki dia pun tentu dapat sekali ni. Sapa laki MISMAH ni? Sapa anak-anak MISMAH?r
Apasal sampai sekarang tak tau dia ni kat mana????

Tanpa Nama berkata...

INi semua penangan 22 tahun Mamak Maddey.
Semua ni budaya dan cara kerja Mamak Maddey.
Sebelum tangkap orang lain, tangkap Mamak Maddey dulu.
dialah bapak hantu raya sebenar. Bapak kepada semau toyol yang ada sekarang.

Mat Indera junior berkata...

Bukan pendatang haram tu nak sangat mengundi dekat sini..(kat indon pun entah mengundi ke tidak?) Tetapi BN yang lahap sangat nak undi mereka tu supaya dapat berkuasa lagi (rosmah nak rantai berlian sebesar rantai beruk pula). Sepatutnya SPR..JPN...KABINET BN yang di sumbat masuk ISA dan ini memang sesuai untuk mereka kerana menghuru-harakan ketenteraman dalam negara. Mereka nilah sebenarnya PENGKHIANAT NEGARA DAN BANGSA. DI NEGARA CHINA MEREKA NI AKAN MENERIMA HUKUMAN TEMBAK DIKHALAYAK RAMAI...TEMBAK SAMPAI BERKECAI KEPALA ATAS/BAWAH DIA...KAH...KAH...HEE...HEE....WOOW. JUAL IC LAGI UNTUNG DARI JUAL PETAI...

serenity9260 berkata...

ni nk menunjukkan kebebalan puak2 umngok.sape yg setuju die le yg bebal

1.Adik Mark Zuckerberg Keluar Dari Syarikat Facebook
2.Robot Yang Boleh Berfikir Dan Berdikari(Video)
3.Bahagian Yang Tak Sepatutnya Didemamkan Oleh Angry Birds!

Tanpa Nama berkata...

Raja petra kata mly bodoh.. nuar pulak citer pasal korup dan buku jingga, tt pasal nasi kank kang. Actually these are but social quantities. Nothing tangible. Sheer info and promises. So queitly ketuanan uses fiscal power to serve the physical. tabur duit rakyat! The milayoo will never reject, the katak will naturally jump ship. No, rhetorically smart pr will never buy. Tt implied barking dogs will bark till kiamat. If u want to slaughter, slaughter the boss not the chicken la. wonder if dsai turned god-father he dare not shoot his enemies. That’s why. Since baling he only play with doves and roses. Bro, total honesty will only crumble in the fangs of devils. At this very hour, we’re invited to live in an utopian province of pakatanistan. Nuar, rizal don’t simply bark, he fucked the system. But he borrowed to buy price-tag mps, a cohorts of rogues whose compensation is his head. No, great men didn’t borrow pretence nor sincerity of cause to push their ambition, they fought by what they believe with proletariat not with bourgeoisie pest. With najis he tends to be a novice again. Unfortunately ngadu kat rakyat buduus ape dapat? A blow in the eyes won’t justified 50years of bloody cheat. That buku jingga cannot change the total aggregate of idiot he didn’t walk with anymore. The march of bersih only made mao laugh. Kah kah kah. Listen to what tt said that that should election defeat the regime there’ll be no election. Tak kan tak faham-faham. When he said woit, pi mampos laaa. It is meant to serve the factual criteria of our stupidity to undertake a political game. jika berani kerana benar, berani juga anda tidak dipermain-mainkan. setakat berani masuk penjara lebik baik mampos terus kah kah kah

otaklunyai berkata...

Ini sudah kira kes mendurhaka kepada Yang DiPertuan Agong dan pengkhianatanb kepada negara dan rakyat... takkan tak da undang2 nak tangkap pemimpin yg khianat. Mana polis, mana hakim, mana peguam, mana pendakwaraya, mana perkosa, mana pukidah, mana ketuanan meloyo, mana professor2... takkan takut kottt, takut tak naik pangkat, takut tak dapat projek, takut tak dapat komisen, takut tak dapat peruntukan, takut kena tukar, takut tak dapat pingat, takut tak dapat bertanding lagi... takutlah cuma dgn Allah.

acik berkata...

salam semua,

cakap banyak pun x guna. kenapa org yg ada info pasal benda ni x buat report? bising2 dlm blog je, x sampai ke pengetahuan macik n pacik felda.

p/s: bila lagi nk start bersih 3.0?