Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Ogos 2011

HARI HARI AKHIR SA EKOR NAJIB


HARI HARI AKHIR MAT MONGOL





PAS DAKWA ADA GERAKAN JATUH NAJIB DALAM UMNO
- mkini

PAS hari ini mendakwa wujudnya 'gerakan' dalam Umno untuk menyingkirkan i Najib Abdul Razak sebagai perdana menteri.

Setiausaha agung PASk Mustafa Ali berkata gerakan tersebut bagi
menjatuhkan Najib sebelum pilihan raya umum ke-13 kerana presiden Umno dan isterinya, Rosmah Mansor dilihat sebagai "liabiliti kepada BN".

"Ada gerakan serius yang meminta supaya Najib berundur daripada (jawatan) perdana menteri.

"Najib dan Rosmah dilihat liabiliti kepada BN kerana pada waktu ini ia memberi kesan negatif kepada pilihan umum akan datang," katanya dalam satu sidang media di Kuala Lumpur.
Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan wujudnya 'pertemuan sulit' antara Menter Besar Kelantan Nik Aziz Nik Mat dan ahli parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah untuk menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ketua

Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan wujudnya 'pertemuan sulit' antara Menter Besar Kelantan Nik Aziz Nik Mat dan ahli parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah untuk menggantikan Anwar Ibrahim sebagai ketua pembangkang.

Mustafa mendakwa isu pertemuan tersebut sengaja dibangkitkan bagi mengalih isu dalaman Umno iaitu gerakan menyingkirkan Najib sebagai perdana menteri yang disifatkan setiausaha agung PAS itu sebagai "agak serius".

Mustafa bagaimanapun enggan mendedahkan identiti gerakan tersebut walaupun dipujuk pemberita berkali-kali tetapi mengesahkan wujud 'gerakan' tersebut dan ianya "agak kuat".

"Ia bukan perang psikologi, tapi ia memang betul... Tunggu satu atau dua minggu lagi akan lebih nyata (kedudukannya)," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit... SEDIH... SEDIH... SEDIH... DAN PILU.... kah kah kah..

kah kah kah...HIDUP DI DUNIA INI TAK BERMAKNA LAGI... kah kah kah..

kah kah kah...JIKA BIK MAMA TAK ADA LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... DUNIA INI MENJADI RINGAN.... kah kah kah..

kah kah kah...GEMPA BUMI AKAN BERKURANGAN... kah kah kah..

woit... SEDIH SEDIH SEDIH.....JIKA MAT MONGOL TAK ADA LAGI... kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA LAGI LAWAK DAN KOMIDI.... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM MANA NAK KETAWA TAK KERING GUSI.... kah kah kah..

kah akh akh...MAT MONGOL TAK ADA... MANA ADA KOMIDI....kah kah kah...

kah kah kah... MALIKUL SEMBAB...ISTERINYA COMEL DAN SLIM ...kah kah kah..

kah kah kah...MALIKUL TAK RASUAH... ISTERI BELI BAJU KEDAI BUNDLE... kah kah kah...

kah kah kah...TUKAR TIUB AKAN TUTUP KEDAI.... kah kah kah...

nota:
najib akan tercatit sebagai pm yang paling suwei sekali
satu demi satu timbul
semua nya menunjukkan najib ini suwei
inilah nasib kahwin dengan mak janda
kah kah kah

inilah gerakan anti najib
inilah kumpulan tak suka rosmah
sila baca


PENAWAR DESAK NAJIB LETAK JAWATAN
- mso

Maklumat yang baru saya terima sebelum jam 12:00 tengah hari tadi agak menggegarkan juga. Berita ini memberi masalah baru kepada perdana menteri yang saat ini sedang sakit lutut dan kini sedang berihat di hospital.

Sumber ini sudah pun memberi bayangan beberapa hari lalu tetapi tidak menceritakan bagi mensuspenkan saya?

Lagi pun kejadian yang boleh menggeletarkan lutut Najib itu masih belum berlaku.

Berita yang dimaksudkan itu ialah mengenai persatuan dianggaotai bekas-bekas wakil rakyat Umno yang bernama Penawar. Persatuan ini dianggotai oleh bekas-bekas wakil rakyat Umno. Ia bukan Mubarak.

Bolehlah dikatakan Penawar ini sebagai persatuan kedua yang melibatkan bekas-bekas wakil rakyat. Ia agak kritis sedikit berbanding dengan Mubarak yang menjadi aji no moto kepada Najib.



Apa ceritanya? Ceritanya Penawar katanya tekah mendesak Najib Razak supaya meletakkan jawatan sebagai perdana menteri. Sebabnya mudah, Najib dikatakan lemah dan tidak dapat menyelesaikan beberapa masalah termasuk masalah negara. Isu kelembapan ekonomi dan kurang minat pelabor untuk datang melabur juga dijadikan penyebabnya.

"Mesyuarat itu diadakan beberapa hari lepas. Ianya dipengerusikan oleh Aziz Shamsuddin, bekas menteri pembangunan luar bandar di zaman Abdullah Badawi dan juga bekas setiausaha politik Mahathir Mohamad," cerita sumber itu.

Tambahnya hadir sama dalam mesyuarat itu ialah Aziz Yassin (abang kepada Muhyiddin Yassin), Mokhtar Hashim (bekas menteri belia dan sukan), Tamrin Ghaffar (anak Ghaffar Baba) dan beberapa yang lain.

"Biar betul?" tanya saya kepada sumber inginkan kepastian.

"Betul, you boleh chek.." katanya tegas dan penuh yakin.

Saya tidak meragui desakan berkenaan. Usaha untuk menyingkirkan Najib ini sudah lama berjalan. Sebelum ini satu perhimpunan veteran Umno yang dihostkan oleh Sanusi Junid turut menyatakan perkara sama. Sanusi Junid sendiri katanya mengatakan kekesalan kepada Najib apabila perdana menteri itu berlembut dalam soal Melayu kerana hendak menjaga kuasa.

Maklumat terbaru ini sudah pasti menganggui fikiran dan kesihatan Najib. Walaupun Penawar ini sebuah NGO nyamuk tetapi suara mereka tetap memberi kesan kepada pentadbir Najib dan juga wibawa Najib sebagai perdana menteri.

Kalau desakan nakal yang menyenakkan dada begitu dibuat oleh Ngo di luar Umno dan tidak ada kena mengena dengan Umno tidak menjadi masalah. Tetapi bila ianya disuarakan oleh Ngo Umno sendiri ini sudah ada masalah. Apakah desakan itu menjadi pencetus ke arah untuk menumbangkan Najib?

Sama-sama kita tunggu protes secara senyap ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau mat monggol sepakat menjatuhkan PM Sleeping Beauty dengan cara menjatuhkan maruah beliau, maka mat monggol juga akan jatuh tersungkur sepertimana beliau lakukan keatas PM kaki tidur tu. Ingatlah mat monggol, yang jahat akan di balas jahat, yang baik akan dibalas dengan baik. Kehidupan di dunia hanya sementara.Ingat bila bulan September depan apabila jantan ketiga diumumkan oleh mat Peranchis,ketika itulah kita akan lihat siapa yang akan jatuh tersungkur.kah..kah..kah.Padan muka kau.

apa apa pun okay berkata...

gambar lawa beb kah kah kahh

Lang berkata...

apa hal simangkok mustapa ni menyibuk hal rumah tangga org... dah takde keje kot... tumpu je lah parti sendiri... kalau dikatakan mangkok marah... tp perangai macam mangkok2 lawan dia jugak...

tt... org berparti ni mmg tak boleh pakai da... bagus mcm rakyat mesir... mereka bukan dari mana2 parti bertanding ttp rakyat yg bersuara untuk keadilan...

Tanpa Nama berkata...

Kalau benar Najib akan disepak keluar dari kerusi PM,dia dan sepunya boleh dihadapkan kemahkamah atas tuduhan "treason" kerana hendak mewarganegarakan hampir 2 juta PATI.Depa jangan ingat Malaysia ini bapak depa punya.Yang sudah menunggu selama lebih dari 20 tahun pun belum dapat kerakyatan,yang baru daftar semalam dah jadi warganegara dan sudah boleh mengundi.Ini kerja haramjadah.

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH WOIT!! NAJIB! DAH LAA KAU JADI PM BUKAN DARI MANDAT RAKYAT, LEPAS TU SEMUA DAH PAKAT_PAKAT NAK SURUH KAU BLAH!! MEMANG SUWEI LAA KAU NI.. BUAT MALU KETURUNAN TUN RAZAK JA!! TU LAA.. LAIN KALI KAWIN LAA DGN ANAK DARA!!

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Aku tumpang sedih bro..huk huk huk.. tapi seronok...kah kah kah!!

Tanpa Nama berkata...

PM Najib yang paling malang dalam sejarah:

1.lstiharkan "Bricfield Little lndia' setelah Batu Cave, Jalan lpoh,Jalan Gereja,Jalan Masjid lndia dipenuhi komuniti lndia...Poorahhh mana ada lndia miskin..Samy Blues sudah tipu dehhhh.
2.Beri jawatan dua menteri kpd lndia walau lndia kalah dan lemah dalam pilihan raya.Hee deh, kena pau kah?
3.Tanjung Pagar terlepas ke tangan Singapura.
4.Berlaku kes jenayah pembunuhan altantuya dan datuk sosilawati yang tragis.
5.Lembab atasi Himpunan bersih 2.0 yang timbul banyak masalah.
6.Asyik nak bisnes tapi rakyat menderita,takada bonus penjawat awam 2 bulan gaji.
7.banyak lagi deh.....

Tanpa Nama berkata...

Budak BOBOI APIS macam beruk ni ke...hehehe bukan gua maksudkan PM tahu...

Tanpa Nama berkata...

Lang 12:05,

Itu dinamakan reverse pysco....

golok perak berkata...

aziz shamsudin ( bekas ahli parlimen gopeng bant*t ) ni ... kah kah kah ... semua orang kenal siapa dia ... ( mungkin orang akan teringat siapa yang awal-awal kata sanggup menembak bos sendiri yang ketika itu bos yang sedia untuk ditembak kebetulan pula adalah DSAI) ... mokhtar hashim (huk huk huk ) ehemm ... pun dah jadi bintang popular tahun 81 - 82 dulu (sebut mantan speaker NS datuk taha (allahyarham) mana boleh ketepikan nama mokhtar hashim ni) tamrin ghafar ... orang akan teringat MARA ... kah kah kah ... dah ! dah ! teman dah meluat ngan cerita cerita orang umngok atau orang-orang 'bekas' umngok ni ... demer nak tumpor ke nak haup ke itu yang paling baik untuk demer .., cuma teman nak highlight kesah bekas pegawai tentera Guatemala yang dihukum penjara 30 tahun (bagi setiap seorang mangsa) mereka yang terdiri daripada orang awam yang teraniaya semasa perang saudara tahun 1982 (tahun 1982)- tahun datuk taha ngan tahun mokhtar hashim ... pasukan 'kabil army force' ni telah diarahkan oleh General Efrain Rios Montt untuk melakukan pembunuhan keatas orang awam ... tahu apa maksudnya berita ni ... adakah ianya suatu kebetulan ... ? tok ayah jib bakal di tendang (oleh para mangkuk juga) dan tentera Guatemala juga akan dihukum ... lihatlah betapa hukum karma tidak dapat di halang oleh sesiapa ... apco ... ngancok wak demer ... akan menerima nasib 'tuan penasihat kasim pantalon' dan bakal kena jual... hukum karma sudah sampai ... sebab tu la ramai yang dulunya adalah bapak pada segala malaon berpura-pura menjadi baik ... sebab dah tak laku ... dan takut akan balasan atas salah laku demer yang dulu ... bukan dah tersungkur lagi ... ni bakal jatuh dan tak kan bangun bangun lagi ... padan muka kau semua setan umngok ... komer boleh pura-pura baik tapi Allah tahu dan kenal saper komer dan kami pun kenal dan tahu latar belakang komer ... biasalah ... bila kapal dah nak karam, ghomah dah nak ghuntuh masing-masing bawak bundut laghi malam dan mula berjinak-jinak ngan orang kampung nak tunjuk baik... tapi oghang kampung dan segala isi alam kenal komer ... tunggu je ... hukum karma untuk komer juga akan tiba ... dan tunggu juga saper saper yang menzalimi para peserta perhimpunan Bersih 2.0 dulu dan lain-lain kezaliman yang dilakukan terdahulu dari itu bakal menerima hukum dari pemilik mutlak kuasa menghukum ... hancur binasa lah semua yang pernah menjadi sekutu penzalim-penzalim ini ...

serenity9260 berkata...

ala bro,gamba rosmah ni wat spoil aku nak gelak je la,wakakakaka

1.Pesawat Spy Yang Boleh Hack Wifi Dan Panggilan Handphone(Video)
2.Lumba Kereta Arked Yang Teramat Real!(Video)(Video)
3.Cool Aje : Gelanggang Tenis Tertinggi Di Dunia

Tanpa Nama berkata...

antiklimak? bila kita dah mampos khabarnya real episode lagi dramatik akan berlaku.mane buleh biar bro, firaun pun dibenamkan dlm laut!cukup la dgn suwei umno menakbakan milayoo. penawar ke, mubarak ke, mahaguru ke, patriuut ke - semua buleh pegi lanchow. itu semua masalah kekalutan ketuanan sendiri disebat oleh kuara rakyat dan diplomat yg cuba diderhamkan kpd si bini. ini la dia kebobrokan domestik minda milayoo citer politik dapur nikah kawin singkap kain gelang kemilau bincat gedang! maybe today or tomorrow is an ultimatum tapi esuk adalah karma menitip keadilan rakyat yg telah dizalimi begitu licik tanpa segan silu tanpa perasaan!imagine, the proselyte jews who turned christian were not even endorsed by other christians. sebab dia org paku itu anak mariam mcm binatang. lu, milayoo gua tau baik hati tapi jgn lupa bila lu dituduh bangsa yg mudah lupa, toleransi, taik subsidi, tak kenang budi padahal minyak yg melimpah lu sendiri mesti bayar dgn harga silap mata royalti tak tiba-tiba. geng, jika mat monggol nak mampos itu dia punya pasal. isunya sekarang menuntut keadilan! Justice to secure the right to bersih demand in its entirety!! ala,lu respon pd itu biometrik apa pasat? respond to bigger devils now licking at najis's bed. tt, bersiong's fang had been embedded too deep doping milayoo with fear and threat.. no, carry on toggling, ada episod lagi dramatik. apa dia? when big mama melamar u! jgn mare.. kah kah kah