Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 September 2011

JAWAPAN UNTUK TEKA TEKI




PANTUN HADIAH


duduk berteduh dengar seruling
minum kopi makan bahulu
kalau bodoh macam zainal kling
duduk di rumah cabut lah bulu



SILA HAYATI INI



kepada semua yang meneka
diucapkan tahniah
semua boleh berteduh
di bawah kopek bik mama
tapi hanya untuk semalam saja
kah kah kah




NOTA:
sila teka apa senikata
musik ini kah kah kah



jawapan teka-teki TT: 1) zainal kling adalah makanan TT dan 2 ekor kura2 nya. 2) zainal kling goreng belacan arr best bro. 3)zainal kling biaser tumbuh di tepi jamban hadiah gua taknak.. gua sedekah hadiah kat bro TT.. kah.. kahh.. kahh..
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

kah kah kah itulah kangkong
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

Salam TT, Aku rasa tau jawapannye...tapi tu lah hadiahnye ajer aku tak bekenan... jawab betul kang, mampusss aku!
By Aki Pahang on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

Teka-teki 1:- Z.K ni kegemaran kura2 tersebut. Mungkin ianya juga bagus untuk penghadaman kura2 (ni boleh suruh majlis profesor kaji) Teka-teki 2 :- Z.K masin... tak pernah test yg belacan punya... kalau tau resepi harap boleh kongsi Teka-teki 3 :- Tempat yg paling berhampiran dengan saya adalah dalam longkang besar tepi jalan Kg Baru...
By Hafizuddin on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11


Zainal kling boleh ditemui di longkang dan parit, lagi banyak tahik dan najis dalam parit lagi lazat dan berkerimlah zainal kling berkenaan hahahahaha
By ahmad on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

kangkung laaa
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

jawapan teka teki 1: nak masak kangkong goreng belacan. jawapan teka teki 2: kangkong kling tak sedap jawapan teka teki 3: zainal kling boleh didapati di tepi taliair dan parit. tumbuh meliar/menyemak.
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

TEKA TEKI SATU tujuan membeli Zainal Kling di Chow Kit untuk bagi makan kat kura tu..kura2 suka makan kangkong macam zainal kling ni.kahkahkah TEKA TEKI DUA kangkung(zainal kling) goreng belacan + ikan masim lagi sedap..kahkahkah TEKA TEKI KETIGA senag je nak jumpe Zainal Kling ni..cari je di tepi2 parit/longkang/tali air di kampung.nak lagi byk jumpe di Pasar Chow Kit..kahkahkah
By rakyatskodeng on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

zainal kling = lenggang kangkung kamunting
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

HAHAHA....... beli zainal keling, goreng dgn ikan masin atau belacan, ..........itu KANG KONG!!!!
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

SENGKEK la ini pee m, PR buka citer Bkt Kepong, dia ngan shahjilat sengih2 gi Bkt Kepong bagi sumbangan. Habis raya baru sampai sumBANGANG?? 54thn perintah malaysia takde pulak nak pegi bukit kepong.. CIKAI&CIBAI PUNYA PARTY
By SEMANgat meLAYU. on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11



1. dh jd makanan kura2 tu pn kalau sudi 2. ambe nk goreng ikan masin 3. tepi longkang wahaha
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

K A N G K U N G....walaupun menang tak maun hadiah, takut lemas...
By orangkasai on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

tuan tt, zainal kling tu kangkonglah!
By matstimketum on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11


Zainal Kling = kai Lan.. Betulke TT? Hahaha!!
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11
Publish | Spam | Delete

mampusssss aku tak nak menang.. hisss suwey 7 keturunan aku... blog ni best gak- http://gerai3abdul.blogspot.com/
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

tt, nak jawap tapi tak nak hadiah boleh? teka teki satu: marang & sepang suka makan zainal kling. teka teki dua: zainal kling goreng belacan lebih enak. teka teki tiga: di pasar & di universiti. kah kah kah lu memang tak boleh blah la tt. teka teki lu memang cool...
By mek on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11

1-KANG KUNG 2-KANG KUNG 3-KANG KUNG
By Anonymous on 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA on 9/23/11


JANGAN LUPA 30/9


4 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah

pantun hadiah pun best gak.

kalau dah bodoh macam zainal kling, cabut bulu sendiri dan bulu kucing sampai habis pun tak akan jadi pandai.

kah kah kah

KANDIS berkata...

kah..kah..kah..

Brader T.T..

Lu lah Brader paling cool gua penah jumpa..

Lu punya teka teki lah paling mengarut gua penah jumpa..

Lu punya hadiah pulak paling tobat gua tak nak jumpa..

Dan lu jugak adalah brader paling bengong gua penah jumpa..

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

mat kling belajar sampai bodoh....
apa itu bodoh?
bodoh itu bila makan nasi kangkang mah janda.....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

zainal kling!!!kau dekat universiti boleh nak berlagak buat muka serius konon2 cendekiawan..
dalam blog TT ni nama kau kat celah bontot jer.padan muka kena maki..cakapla kau nak title datuk.