Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 September 2011

PARA CUKONG PATUT DI BERI PELAJARAN



NOTA:


para cukong
towkay judi
towkay lendir

patit dihantar mengadap
ayatollah khalkhali

NOTA:
siapa tak tahu hal ini
sila baca dan kaji sejarah
revolusi iran
jangan malas!


AYATOLAH KHALKALI



MCA CALLS MAT SABU THE NEXT KHOMEINEI - minsider

MCA has called Mohamad Sabu the next Ayatollah Ruhollah Khomeini in the making, taking a different tack from Umno’s offensive against the PAS deputy president for allegedly being a Communist sympathiser.

Khomeini was an Iranian religious and political leader who played an integral part in the Iranian Revolution that led to the overthrow of the Shah of Iran in 1979. He later became Iran’s Supreme Leader until his death in 1989.

The remarks about Mohamad, popularly known as Mat Sabu, were contained in an editorial contained within MCA party organ, The Guardian. Copies of the newsletter were distributed to participants of a conference organised here by the party’s think-tank.

“In a June interview... (Mat Sabu) found the late leader’s use of religion as a device of change refreshing seeing that, in his opinion, ulamas in Malaysia are keeping the powerful protected,” the editorial said.
“With such a revolutionary idol to look up to, Mat Sabu, if given a position of power, could easily follow in the path of the late Ayatollah and use religion as a platform for social change and dogmatic rule.”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MCA INI PARTI CUKONG... kah klah kah..

kah kah kah...TAK FAHAM APA MAKNA REVOLUSI IRAN.... kah kah kah...

kah kah kah...CUKONG TAK TAHU SIAPA AYATOLLAH KHOMEINI .... kah kah kah..

kah kah kah...CUKONG TAK TAHU GARIS POLITIK ALI SHARIATI.... kah kah kah...

kah kah kah.... CUKONG CUKONG INI KALAU DI TEHRAN ZAMAN REVOLUSI.... JADI LAUK OLEH AYATOLLAH KHALKALI... kah kah kah

JEMPUTAN BERSIH SABTU 30 SEPTEMBER


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CSL suruh ikut macam Revolusi Iran, tukar gerombolan. Kha...kha...kha,,,

Tanpa Nama berkata...

CHUA SOI LEK, PRESIDEN MCA BERBOGEL TENGAH BEROMEN DENGAN AMOI DALAM VIDEO SEKS.NAMPAK DIA BOGEL TENGAH HENJUT2 ATAS KATIL.DASHAT JUGAK APEK TUA NI.CHUA SOI LEK BOGELLLLLL..NAMPAK DAH DIA BOGEL.TAK MALUUUUU..PADAN MUKA KAU.

Anti UMNO dan Cukong berkata...

Shadeq Givi aka Shadeq Khalkali was the hanging judge of Iran Islamic Republic appointed by Ayatollah Rahullah Khomeini...

Bro TT,
Bukan cukong sahaja patut diberi pelajaran tapi pemimpin UMNO penjual bangsa juga patut "digantung" sama. Sebab merekalah yang membiakkan cukong demi untuk memboncetkan perut anak bini.

Tanpa Nama berkata...

MCA ni sebenarnya bukan reti sangat politik.Buka loteri kebajikan masyarakat bolehlah.

Tanpa Nama berkata...

ni lar syiah yg kununnye sesat org sunni kata...bodoh pnya melayu!

Tanpa Nama berkata...

idola ku ayatolah khomeini, pengerak politik islam

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
mca ni memang parti bengong tapi sayang umno 2 kali ganda bengong.mca dan umno sama=sama pertahan puak kroni mereka sahaja tak dak beza kerana 3 parti ini lahir dari perut yang sama iaitu british.rupa aje lain perangai semacam.

zmmy

Tanpa Nama berkata...

Modal politik sudah habis,Cari saham Mat Sabu pula oleh Presiden MCA ala Itali kaki perempuan.

Tanpa Nama berkata...

MCA tau Mat Sabu mencelikkan sejarah mereka yg bergayut ditangan British utk sama-sama rembat tanahair. mereka la yg pilih pemimpim barua melayu! dulu mereka ni anak chiang kai sek, tanya jepun atau kominis mengapa kepala mereka yg dicari? nak kenal talam dua muka sila hayati apa dan siapa cukong sebenarnya yg disebut tt selama ni... YG MESTI DIAJAR!!!! setiap pemimpin melayu ada cukong walaupun dia seorang yb kampong. MCA tau betapa mat sabu lebih mengancam drp khomeini. tak mustahil jika pakatan menang mereka akan bawa lari khazanah mereka ke luar negeri!!! tengok apa terjadi pd singapura yg kaya-raya. itu semua harta otg melayu dipindah dari kelumpur!!! tak caye??? ok la itu kisah lama, kisah melayu biol tapi hari ini kta tdk boleh biarkan lagi perkara itu berlaku. mat sabu lebih arif drp barua-barua ingeris berkulit melayu.
ada sekor tu nak sepak mat sabu...lu pegi sepak itu tunku dan soh lek lagi baik la. cakap dgn mereka oh lu org tipu gue ye. tapi kena la bermentor dulu dgn mat sabu tentang sejarah pejuang melayu tulin dolu dolu.
kawan, baik cina atau india, tolong baca itu interlok pelan-pelan baru boleh duduk ini malaya. milayoo cakap bumi itu lu pijak mesti kasi junjung itu langit. aya, ada mutut ka? maniam pun mau itu maciam lo. duduk baik-baik. jgn hamtam itu mamat sebuuu..itu baik munya olang, mukan komeini aiya!!

Tanpa Nama berkata...

mane barua2 wahabi yg memekak ckp syiah kafir????pendukung wahabi tu barua US!setan pnya wahabi duk pecah belahkan org!wahabi setan!

Libang Libu berkata...

Tuan TT,

terima kasih kerana memperkenalkan kpd saya nama Mat Indera, Ayatolah Khalkali dan byk lagi.

Tapi paling best dan gampang ialah Kavita SINGH!!!

KAH KAH KAH!!