Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 September 2011

KANG KONG INI SAKIT INDENTITI KRISIS




SE EKOR KANG KONG






nota:

sila kaji selidik
kenapa tt anggap
kang kong ini ada masalah
identiti - macam riduan tee?

siapa tahu?
kah kah kah

JUMPA SAYA DAPATKAN BAHAN SEJARAH – KAY KIM - meloya

Tokoh sejarah, Khoo Kay Kim mempelawa Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berjumpa dengannya untuk mendapatkan bahan sejarah berhubung peristiwa Bukit Kepong.

Kay Kim berkata, ia bagi mengelakkan pemimpin Pas itu daripada terus mengeluarkan kenyataan yang tidak berasas dan terpesong daripada fakta sebenar.

Beliau juga meminta Mohamad atau yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu supaya melakukan penyelidikan terlebih dahulu sebelum memperkatakan perkara berkaitan sejarah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI SATU LAGI KANG KONG BANGANG.... kah kah kah..

kah kah kah...KES KANG KONG INI LAGI SEDIH.... kah kah kah...

kah kah kah...KANG KONG INI HADAPAI INDENTITI KRISIS... kah kah kah..

kah kah kah...NAK KATA INDIA TAK INDIA....kah kah kah..

kah kla kah..... NAK KATA CHINA TAK CHINA.... kah kah kah....

kah kah kah...NAK HIDUP ...TERPAKSA BODEK MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH KERJA KANG KONG CARI MAKAN....kah kah kah...

kah kah kah...MENGAKU AHLI SEJARAH.... kah kah kah...

woit...LANCHAU AHLI SEJARAH..... kah kah kah

woit...PUNDEK AHLI SEJARAH....kah kah kah...

woit...MAI REK AHLI SEJARAH...kah kah kah...

kah kah kah... KENA GUNA SEMUA BAHASA... KANG KONG INI TAK ADA IDENTITI...kah kah kah

woit... SEDAR LAAAA...23 FEBRUARI 1950 ... TANAH MELAYU DI BAWAH BRITISH... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU NAK BODEK.... BIJAK BIJAK LAAA BODEK.... kah kah kah..

nota:
tanya hal sejarah bola pun
tak pasti kang kong ini tahu
macam mana nak tahu sejarah tanah melayu
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini kankong gigi berkarat/berlumut.....
Tolong tanya sejarahnya kenapa gigi berkarat, berlumut dan berbengkang bengkok?....
sebab utama suka cakap menipu...
Tak ada duit nak buat scaling ke?...
pi mampos lebih baik...
boleh disamakan dengan zahrain sampah....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

TT, puok2 umNGOK memang camtu..sakit identiti krisis
mcm mamak kutty...pakai nama che det
rupa2nya ciplak
nama pemimpin PKM rejimen ke 10 abdullah che dat.
kah kah kah
inilah malapetaka negara ciplak

cicit ngah layor berkata...

Udah teghang tarikh 23 Feb 1950 Tanah Melayu dibawah penjajah.... ndak tunjuk buku sejarah aper lagi Apek Kampor ooii!!!!.Buter ker luper apek ni.Bior bebenor sikit apek......susah senang,untung ghogi,hidop mati di Tanah Melayu sebelom 31 Ogos 1957,itu dibawah tanggong jawab dan kekuasaan penjajah.Tanah Melayu dijajah waktu tu.kahkahkah......bender dah nyater....tapi buat2 buter.Munoh...

Tanpa Nama berkata...

woi kangkong...!!
lu lanchauuu ahli sejarah..ptuiihhh..!
muka mcm ayam..shit lu..!
kah..kah..kah..
~ptrjya~

Tanpa Nama berkata...

“Self-respect is the fruit of discipline; the sense of dignity grows with the ability to say no to oneself.”
Abraham J. Heschel quotes (Jewish theologian and philosopher, 1907-1972)

kah kah kah...KALAU NAK BODEK.... BIJAK BIJAK LAAA BODEK.... kah kah kah..

Sabu Ngok Ngek berkata...

aku wei bukan nk kata apa..mmg aku kata betulla...mmg pada tarikh tu..malaysia di bawah pendudukan british..tp mat sabu kata komunis hero..mmg la kena kondem..dah komunis pada waktu tu pun..sebuah entiti penjajahan..nk kata bodo mat sabu ni..masa nk kene interview..dia plak leh mengelak kata dah lupa..cammana tk kena kondem..nk pancing undi cina komunis pun agak2 la...tu yg dia kena bantai cukop2...adakah malaya pada masa itu merdeka jikalau komunis berjaya membentuk kerajaan di malaya??hero apakah sedemikian?adakah melayu malaya pada waktu itu mahukan komunisme?..sabu ni pun kadang2 melanchow!..harharhar

bunbinban berkata...

laaaaa...betul la tu, ko marahkan british ibarat ko marahkan umno la tt. tu kan kembar siam lain bapak lain mak. tp jgn risau, bila BN tumbang dia ni antara yg kedepan menyokong mat sabu plak. cari makan bang.

Tanpa Nama berkata...

sial punya TT....kahkahakhakah

lain aku tak der hal....tapi lu keluarkan perkataan mairekkkk...buat aku gelak....kahkahkahakaha

cunikkkkkkk.....kahkahakah

Tanpa Nama berkata...

kang kong ni sama dgn kong kang ridhuan tu. sakit identiti krisis kadangkala sampai nama sendiri pun tak tahu eja. dua-dua boleh peluk dan terjun ke dalam longkang sg gombak :p :p :p

Tanpa Nama berkata...

Kangkong-kangkong spisis inilah yang UMNO gunakan untuk seleweng fakta sejarah.54 tahun lamanya UMNO kencingkan rakyat tentang fakta sejarah yang betul, kangkong-kangkong spisis ini membisu dan tutup mata 2 belah.Dapat gelaran Dato dan Tan Seri dah tegak macam lalang,ilmu buang dalam tong taik.Spisis ini yang banyak merayap dikolam-kolam universiti tempatan sekarang berkawan dengan ikan puyu dan jentik-jentik.