Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 September 2011

MAT INDERA ANGKAT SENJATA LAWAN BRITISH




NOTA:

betul kah tunku abdulrahman seorang nasionalis?

kalau tunku pejuang kemerdekaan
kalau tungku pembawa kebebasan
kakau tungku negarawan ulung
kalau tungku bapa kemerdekaan

kenapa

bila tungku mati
sekolah tak cuti?

kenapa bila tungku mati
tak ada cuti umum

masa tungku mati
mahathir muhamad yang menjadi pm
mahathir presiden united malay national organisation
tungku juga dulu presiden united malay national organisation

kenapa tak beri penghormatan kalau betul betul tungku ini
berjuang untuk kemerdekaan
pastilah rakyat bersedih dan berkabung
ini president parti yang pernah dipimpin oleh tungku
pun tak hormat pada tungku

kalau presiden parti tungku tak hormat pada tungku
jangan harap orang lain ambil peduli

ingat orang ramai ini tungku dapor
kah kah kah




MAT INDERA GERILA MENENTANG PENJAJAH


dari laporan ini jelas menunjukkan mat indera
mendapat sokong orang ramai ketika menentang british.

mat indera angkat senjata
perjuangan mat indera jelas

mat indera bukan kaki bodek british!


BACA INI - KLIK UNTUK BESARKAN










nota:

dah baca?
jelas siapa yang pengkhianat?


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapa makin hari aku nampak penulis blog ni makin jadi lagi bodoh dari lembu ya?? hmm

Tanpa Nama berkata...

“Tidak adil terus melabel Mat Indera sebagai pengkhianat kerana dia juga berjuang untuk menuntut kemerdekaan. Cuma kumpulan yang disertainya itu tidak sesuai, itupun disebabkan tiada kumpulan lain ketika itu. Kumpulan Melayu lain terlalu lambat bertindak” katanya.

"Kumpulan Melayu lain terlalu lambat bertindak".. ayat ini antara paling lawak pernah aku baca... dah la nama pun melayu.. mestilah lemau...

Tanpa Nama berkata...

Halo brader, jawablah apa Karpal Singh cakap!!!!!!! jawab jangan tak jawab..jawablah apa Kay Kim cakap ...jangan tak jawab.....jawab...jangan tak jawab...jangan ambil berita hairan punya sumber....kasi akademik sikit lah bro....apa sudah mati kutu ka? kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Pertanyaan untuk pencacai Umno....Kenapa Dato Bahaman, Tok Gajah ,Mat Kilau yang dulu tu digelar PENDERHAKA oleh British, sekarang ni kau orang anggap PEJUAMG?...Sejarah tidak menipu...orang yang mengajar sejarah yang pandai menipu.....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

wahai rakyat jelata!
dengarkan pernyataan ini!
mulai dari hari yang mulia ini,
barangsiapa yang nama keturunannya
bukan daripada salah satu berikut:
raja
tengku
tunku
tungku
engku
ungku (ya, professor aziz masuk golongan ni)

maka ketahuilah,
bahawa kamu yang lain2 daripada itu
adalah mulai hari yang mulia ini,
bergelar:
"rakyat melata"!

maka ketahui juga,
jangan nanti beri alasan tidak diberi warning terlebih dulu,
bahawasanya:
rakyat didulukan,
rakyat melata dipijakkan!

kahkahkahkah! (ketawa penyangak)

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
makan kecubung dua biji dah cukup dua hari tak sedar diri
tak payah ikat ngan lalangpun tak boleh nak gerak...
Laknatullah untuk pengkhianat perjuangan Mat Indera! Amin

Tanpa Nama berkata...

betul

Tanpa Nama berkata...

Jelas.. siapa sebenar nya penghianat... Mat Indera bukan penghianat.....

haq berkata...

asalkan tak bersetuju dengan apa yg dicacai oleh umngok,sosok itu pasti digelar pengkhianat....kah...kah..kah.
kepada anak2 malaysia...tolong humbankan pencacai ini ke gaung yg paling dalam...andainya kamu semua sayangkan masa depan negara dan anak cucu cicit kamu....jika tidak,jadilah anak cucu cicit kita nanti sebagai hamba kepada pencacai ini.
sekarang pun...kita sudah menjadi hamba kepada pencacai...CUKAI yg di bayar utk pembangunan serta urusan negara tak pernah cukup.
defisit memanjang... bila hutang itu nak di bayar....kemudian....SUKUK....jual kertas kosong....sampai masa kena bayar.....kalau negara belanjawannya defisit memanjang bila,siapa dan bagaimana nak bayar semua hutang tu....????????
MALAYSIA SUDAH TERGADAI.....TUNGGU MASA NAK MUFLIS......


SELAMATKAN MALAYSIA
NOW OR NEVER