Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 September 2011

MANA LEBIH BAYAHA - ROGOL ATAU BERBALAH!




ELLO - YOU BUNTING KE?




RAIS BIDAS PEMBANGKANG GEMAR PERBALAHAN RAKYAT - meloya

Rais Yatim hari ini membidas sikap sesetengah pemimpin pembangkang yang lebih cenderung mengadakan program yang membawa kepada perbalahan di kalangan rakyat.

"Banyak program pembangkang kini membawa kepada musibah perbalahan. Malah ia membawa kepada perbalahan besar di kalangan rakyat di negara ini.

Pembangkang seharusnya menganjurkan program yang boleh menggalakkan unsur perpaduan di kalangan semua kaum di negara ini sejajar dengan sambutan hari raya Aidilfitri dan kemerdekaan negara dan bukannya mengadakan program yang menjurus kepada perbalahan antara rakyat,” katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
hanya satu soalan
mana lebih baik buat program yang berbalah
dari merogol amah

hanya satu lagi soalan
mana lebih baik buat program yang berbalah
dari cakap cakap yang astro harga mahal
rupa rupanya anak malaon ini dapat lesen stesen tv

hanya satu soalan
budak kelantan yang dapat kamera itu
betul ke dah bunting?

kah kah kah

11 ulasan:

Jebat2 berkata...

Selepas kejatuhan suharto (zaman inflasi di Indon), kerajaan mereka sering menukar bapak presiden sementara rakyat menjadikan gurau senda sebagai wadah mengisi masa senggang. Kita kat malaysia berbalah untuk melupakan masalah negara sebab kita tak pandai bergurau dan bapak menteri kita jenis recycle. Err..Menteri menopouse nih penggal depan bertanding lagi tak?
wakakakaka... terbakar jambantan nampak berasap, terbakar hati siapa tahu..

komen komen jugak berkata...

kakakaka lawak yang amat.

pasaipa la bahaya pulak kalau nak berbincang, bagusla, rakyat nak berdebat. apa salah sangat?

salah nak bukak cerita?

banyak cerita hangat. jangan harap kami nak diam............

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

nasib baik laa rais yatim tak jaga kementerian kesihatan!! kalau tidak, mesti stok viagra selalu kureng. mcm CSL :)

Tanpa Nama berkata...

anak2 muda di kampong kemin dah sepakat nak tolak Rais di Jelebu.besarkan jalan bukan senangkan orang nak balik kampong tapi nak bawak keluar kayu balak.

Tanpa Nama berkata...

"ELLO - YOU BUNTING KE?"

ayat TERABAEEKKK!!!

Tanpa Nama berkata...

Untung merogol la TT, dapat RM300 ribu lagi...

Tanpa Nama berkata...

Budak dapat kamera?? Ni yg mana pulak...??? Aku ingat Robengah je kena amput dgn Rais, ada lagi yg lain ker...?? Bongkar, jangan tak bongkar...!!!

Aku smart berkata...

Ellooo... pak menteri, org kata barang indon rasa macam pulut... betoi ka?

Penal Code 409 berkata...

UMNO/BN sentiasa yg paling bahaya. WORSE than dying to live under Mahathirism sampai KIAMAT!!!!!!!
Jgn nafikan Si Gila masih puppet master di belakang segala percaturan politik UMNO/BN.

mek berkata...

ELLO - YOU BUNTING KE?

kah kah kah
tt,aku gelak guling2.
lawak terbaik hari ni.

Tanpa Nama berkata...

PAK MENTERI YANG PALING TOLOL,BANGANG,
cakap ikut BONTOT...BAHLOL PUNYA MANUSIA....
Dia ni selayak nya jadi Gembala BABI...