Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 September 2011

MELAYU GEROMBOLAN KUREENG OXYGEN




SILA BACA JAWAPAN DIBAWAH INI


ada pelbagai jawapan
ada yang bangang
ada yang kelakar
dan ada yang menjawab tepat

baca dan cari apa jawapannya!



PERHATIKAN SEKALI LAGI




JAWAPAN DARI PEMBACA


Apa yg rak kena ngan gambo? Ha, FELDA Trolak Utara Sungkai Perak (seperti FELDA2 lain) adalah tanah2 Republik FeLDA yg x perlu lg diberitahu siapa President atau suaminya (selaku vice-President). X banyak org Msial tahu ngan rahsia REpublik ini. Jadi yg x kena ngan gambo itu ialah kerana makcik3 FELDA masih x paham2 ngan konsep Republik FELDA. Mereka masih mahu guna bendera Malaysia dan Perak (malah bendera cacing 1x pun) yg semuanya x boleh digunapakai lg dlm Republik FELDA. Nota tepi: Klu tt ingin berkunjung ke Republik FELDA (malah Malikil Sembah atau mana2 Rajagopal sekali pun) perlu mohon visa dari Persident memerangkap Menteri Dlm Negerinya. Nasihat saya - klu tt x mahu kes naya jgn mohon. pujangga bengong
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/5/11

satu bendera tegang mcm kulit bikmama satu bednera kendur mcm takubin
By momotarosan on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/5/11

Ringan sangat bendera BN ni takda angin pon leh berkibar :)
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/5/11

mana boleh bendera lain dikibar lebih tinggi dari bendera malaysia. yg gantung ni dah satu bangang, yg jurugambar lagi satu bangang, yg editor pun bahalol pegi bagi keluar akhbar.
By Abby Shahrin on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

ini teknik fotoshop. kahkahkah.. tolong lahh,, tolonglah jangan bodoh kan lagi makcik felda,, tolonglah,, kahkahkahkahkah,, ape pon takbolehhh..
By terberak gua john on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

tak masuk akal. langsung tak masuk akal, jelas fotosop. ini bangang bin bahlol. kahkahkah,,.
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

antara dua darjat
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

nampak isteri PM lebih tinggi kuasa dari PM.
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

super imposed daaa... maybe dapat idea misi apollo amerika ke 'bulan'... bendera amerika berkibar sedangkan x de angin kat bulan... mmm bijak bijak...
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

bendera ciplak dan bendera perak kuncup xdak angin.. yg bendera kati berkibar mcm ditiup taufan. cuba zoom in betoi2 kt tiang bendera kati.. nampak beza warna batang tiang atas dan bawah
By shahrul on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

Hahaha ....Bodoh punya photoshop. mau tipu sama orang.
By ImNeO on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

ANGIN HANYO BERTIUP KT BRA BIK MAMA! HAHAHA~XD super impose?atau kuase tuhan?~XD p/s:mano nk claim percutian tu..kek sayfool?
By Cik Bucken on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

gambar dacing tu nampak senget sebelah, mungkin helah photoshop
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

bendera umno tuan rumah sanggup guna kayu supaya nampak macam berkibar ditiup angin, sedangkan bendera malaysia tidak dibuat pekara yang sama, tuan rumah tu jenis tidak patriotik bertahit biru.
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

senang jerkk : warga felda ni penyelamat & tali hayat nyawa BN....kah..kah..kah..
By zulmas on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

bendera malaysia nampak lesu...tiada viagra, bendera BN nampak cantik terpacak...ini foto dia orang ada buat perubahan ala photoshop ka? sri hartamas
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

dacing berat sebelah!
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

lagi syok ada pla "bendera putih" mcm petanda nak menyerah kalah je... banyak kemungkinan ni......
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

Bendera dacing lebey tinggi Dr Malaysia...
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

sengal.. bendera dacing bukan main cantik nampak lambang.. tapi jalur gemilang.. bukan main layu.. biasala.. surat khbar kuat kencing..
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

bendera BEND tgh stim, jalur jembalang lembik tak stim stim!
By Anonymous on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

maaf ayat sey agak kasar,, dah nama er org felda, banggang sikit dari org dari Ghombau,, orgGhombau jgn marah ,, sey pun org Ghombau ... KJ buka or Ghombau tau hahahahhahahahaha
By Pak Oncu on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

mencadangkan bendera KL dibuat bendera kebangsaan,bendera MALUNYA.... dan bendera labuan diMANSUHkan(dah r huduh) dan semua wilayah2 persekutuan terus kekal dgn bendera wilayah http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Flag_of_Kuala_Lumpur_Malaysia.svg/800px-Flag_of_Kuala_Lumpur_Malaysia.svg.png
By dukun melayu on JADILAH MANUSIA YANG BIJAK on 9/4/11

NOTA:
akhbar ini nak bodek
tak ada rakyat pasang bendera
buat peraduan pun tak laku
maka diphotoshop gambar bendera ini

punya bangang teknik photoshop pun kantoi
bendera lain dah kuncup
bendera bn tegak macam di gam

woit... kalau nak bodek ..bodek betul betul
kalau nak tipu buat lah tipu betul betul
biar orang yakin kah kah kah

7 ulasan:

trolak selatan berkata...

mana ada superimposed tt!? lu tengok laa tempat dulu!!

gerombolan kat trolak memang kuat tenaga 'dalam' sampaikan bendera gerombolan pun sentiasa segar dan kekar :)

tiang bendera tu dari pokok tongkat ali. tapi kesian... tegang tak pancut-pancut!! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tu la hangpa suka pecaya benda khurafat

hahaha

ada pulak potosop hahaha

cuba tengok betui2 ada "hantu" dok tolong kibaq bendera biru tu

hahaha

sapa2 pandai pi tolong tangkap sat

hahaha

kelakar gile berkata...

kah kah kah, lawak sial

a'a betullah tt, aku tengok betul2, tiang bendera dacing sial tu berbeza kalernya... kah kah kah

lawak sial! bodek jangan tak bodek

ComOt berkata...

bendera dacing senget sebelah! hahahaha!!

Tanpa Nama berkata...

Ada hantu kopek pegang bendera tuh!!!

Tanpa Nama berkata...

baiklah, ini helah magik murahan.

caranya adalah dengan mengikat tali tangsi pada bucu kanan atas bendera bn itu dan ditarik ke kanan sebanyak 65 darjah dari paksi menegak.

dan kemudian diambil gambar nya dengan kamera yang ber pixer rendah agar tali tadi tidak kelihatan

jeng jeng jenggggg....

Tanpa Nama berkata...

Di felda tak jauh dr tempat ni semua pemegang IC merah dh dapat kelayakan mengundi...