Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 September 2011

SAEKOR LAGI EEE BUAT KACAU



SAHEH INI SAEKOR EEE









nota:
saheh atau fitnah
ini saekor eee?




PAKATAN : MAHKAMAH WAJAR PANGGIL SAHFEE JELAS KENYATAAN SENTUH KES ANWAR - minsider

Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat mahu Mahkamah Tinggi yang mendengar kes liwat i Anwar Ibrahim memanggil peguam Muhammad Shafee Abdullah berhubung dakwaan bahawa beliau berkonspirasi dengan pentadbiran Najib untuk memusnahkan imej Ketua Pembangkang itu.

Beberapa wakil rakyat memberitahuThe Malaysian Insider, mahkamah perlu menentukan sama ada peguam terkenal itu telah mengadakan pertemuan dengan ketua-ketua media bersama kakitangan Pejabat Perdana Menteri berhubung liputan media kes berprofil tinggi itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... SAEKOR LAGI EEE.... kah kah kah...

woit...KENAPA EEE SUKA BUIAT KACAU BILAU DALAMN NEGARA INI...kah kah kah...

woit...DARI ZAMAM KERAJAAN MELAYU MELAKA... EEE SUDAH BIKIN KACAU.... kah kah kah..

kah kah kah...ADA KITUL..ADA MENDELIAR.... kah kah kah..

NOTA:
masanya telah sampai
untuk kita semua berjaga jaga
negara kita sedang di kacau oleh eee


NOTA:
selamatkan malaysia dari eee
jangan eja malaysia – malaysiee
kah kah kah

11 ulasan:

ComOt berkata...

memang kut tugas mereka yang eeee ni datang nak huru harakan negara ni sejak zaman sultan melayu melaka. dasar keturunan yg disumpah-seranah. keturunan hina

checkmate berkata...

biasa la tok sepupu azeez eee pariah..

kalau bleh semua keturunan eee nak jadi hero mamak..

Amuraria berkata...

INGAT LAGI APA RAJA PETRA NAMPAK DALAM PEJABAT MUSIBAT NI ? TERPAMPANG AGENDA DAN PLAN UNTUK MUSNAHKAN DSAI DI PAPAN HITAM !

Non-Governmental Individual berkata...

Madey taiko EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe di malaysia..

dukun melayu berkata...

Pihak Ketua Pengarah Penjara telah memberitahu kepada saya bahawa kita kekurangan tali gantung. Baki tali hanya 5 dan itu hanya boleh dipakai kalau ada kes kecemasan. Saya tanya sebabnya tidak dibeli tali tambahan supaya cukup untuk dihabiskan urusan menggantung sekitar lebih 30 orang yang rayuan pengampunannya sudah ditolak. Dalam pertemuan saya dengan penyulam tali gantung di Hay-on-Wye, di sempada England dan Wales, dan berdekatan dengan Kampung Buku yang pertama di dunia, beliau telah menyatakan tentangannya terhadap hukuman gantung, kerana ribuan tali buatannya telah tidak mengurangkan jenayah di dunia ini. Bila saya melawat Penjara Pudu, sekembali dari Britain, mencari tali, saya bertemu lagi dengan Botak Chin. Dia tanya ‘ bila mahu gantung aku?’ Saya beritahu ‘sabarlah, belum ada tali.’ Botak Chin cadangkan penjara pakai wayar untuk menggantungnya. Bila saya jelaskan bahawa tali gantung yang dicari ialah yang disalut dengan baldu supaya tidak kesakitan bila lehernya terjerut, Botak Chin tanya ‘mana lu tahu sakit kah tak sakit kah… yang sudah mati kena gantung ada cakap sama lu?’ Selepas dialog inilah pihak penjara telah menukar tali gantung dari yang bersalut baldu dengan yang dianyam dari plastik yang dipakai sekarang.

http://syahrilkadir.files.wordpress.com/2010/02/botakchin1.jpg?w=163&h=242

ini baru betul2 pejuang!!!mati muda kerana BERANI!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ini bukannyer munkeee lg.... ini dah capai thp cheap-munkey lbh dasyat dr makhluk amphibeee...

koling karam berkata...

baca sejarah FIJI. bangsa keturunan keling ni memang suka huru harakan negara orang. ini wajib ditentang.

diorang ni macam yahudi. mula-mula menumpang, lepas tu conquer.

malaysia nanti pun akan sama macam fiji.

berkopiah berlebai berbaju melayu tapi mulut merah makan sireg pinang.. lagi teruk, kat rumah cakap TAMIL! hehehe.

Tanpa Nama berkata...

ini bukan EEE lah....ini keling jatii..masuk islam

Tanpa Nama berkata...

Bukan eee?
Bukan mamak?
Ini hindu pariah...
sebab belum bersunat
Kah...kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

Lirik Warisan Pokemak EEE (Anak Kecil Main Api)

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik EEE

Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa di antara kita dengan EEE
Harta lenyap di songlap EEE & Konconya

Indahnya bumi kita
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan EEE
Kita kan merintih sendiri

Jangan buang waktu lagi
Majulah raih sebuah mimpi
Hapuskan EEE
Teruskan usaha
Kita kan gagah di nusantara

Garam Halus berkata...

Skrg Presiden/Guru Utama Per. Seni Silat Cekak Malaysia pun daripada keturunan EEE jugak.. Mengaku lebih Melayu daripada Melayu.. Mengucap Kalimah Syahadah pun SALAH, kononnya lidahnya pelat..

Dia dah gulingkan Presiden/Guru Utama sedia ada yang sedang sakit tua..

Keturunan EEE tp konon perjuang bangsa dan budaya Melayu.. poorraaahhh..