Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Oktober 2011

KAH KAH KAH - LAWAK SEKALI




NOTA

malon seorang ini telah terbukti ganas
siapa malaon ini?
ada sesiapa yang tahu malaon ini?

klip ini jelas menunjukkan apa yang malaon ini lakukkan
apakah malaon ini akan di dakwa?





BERSIH :HANYA SEORANG ANGGOTA TAK IKUT SOP,KATA POLIS - minisider

Polis telah mengenal pasti anggota yang dipercayai telah mengambil tindakan di luar garis panduan operasi polis (SOP) ketika melaksanakan penguatkuasaan penyuraian perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata siasatan dalaman telah dijalankan dan anggota berkenaan sedang dalam proses untuk diambil tindakan disiplin.

“Kita telah mengenal pasti seorang anggota yang menutup mulut menggunakan sapu tangan di dalam video yang kita ambil dalam internet dan tindakan disiplin akan diambil terhadapnya,” katanya kepada pemberita.

Beliau berkata pada mulanya pihak polis Kuala Lumpur membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 352 Kanun Keseksaan dan telah memajukan kertas siasatan terbabit ke pihak pendakwa raya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KAH KAH KAH... kah kah kah..

woit... KAH KAH KAH.... kah kah ka..

woit...PUKRAK DUBRAK MUNGGKRAK.... kah kah kah

woit...LA LOM PIN TUM MA LIKUM TTUM TAK MALOOON .... jkah kah kah..

kah kah kah...MAK TAK SANGKA DATUK KU CING WAH PANDAI BUAT LAWAK.... kah kah kah

NOTA:
mana menteri?
mana lidah kontot?
kenapa biarkan apek ku ching bercakap?
kah kah kah



KALAU HANYA SEORANG - YANG LIAN ITU HANTU KE?



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, proses penggadaian tanah Kg Baru dah bermula.

http://www.malaysiakini.com/news/177847

Harap2 penduduk kg baru berjuang habis habisan menentang undang2 ni.

Amuraria berkata...

KU CIN KENCIN KUAT ! SOLANG MEN SOAP ! KAHKAHKAH ! APA PUNYA KOLOM PDRM !

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Jika PR dapat memerintah, aku akan cadangkan:

1) Semua gaji Kakitangan K'jaan dinaikkan 20%, kecuali gaji Polis di REVERSE 20%...KAH KAH KAH

2) Pencen Ismail Omar dan Khalid A.Bakar di susutkan 20% sebab berselimut dengan UMNO...KAH KAH KAH

3) Mahmud Adam KSU KDN, akan ditukarkan jadi Pengarah Rukun Tetangga, sebab dah mula berjinak-jinak nak jadi Tali barut UMNO...kah kah kah. Kalau datang ronda2 depan rumah aku, mesti kena perambat punya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apa2 pun, sebenar nya kita memerlukan Mat indera, seorg atau beberapa org mat indera, atau anak cucu Mat indera utk menyerang dan mengajar polis2 spt ini.....

Tak kira lah atas nama apa sekali pun, PKM atau apa saja.... biar lah mereka nak gelar pengganas atau penjahat... dan polis mengaku mereka org baik2... biarkan lah..... Kita memerlukan Mat Inera dan juga PKM.....

Tanpa Nama berkata...

pokemak punya polis, mentang-2 kau tutup muka dan ramai, dah tu bergari plak tu OKT, mmg sedap la kau balun, cuba kau kene balun mcm ni, apa kau rasa..??