Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Oktober 2011

SENYUM PAGI KHAMIS






NOTA:

anda mungkin pernah melihat katak
anda mungkin pernah mendengar suara
anda mungkin pernah makan katak

tapi

pernah kah a
nda melihat katak tidooo?
kah kah kah


NYENYAK SAEKOR KATAK



28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia kepenatan panggil hujan...
Itulah pejuang melayu ...konon

Yong berkata...

Katak makan gaji buta!

Tanpa Nama berkata...

Pembela hak Melayu konon. Datang musuh tak sedar berdengkor. Pegi lah!

Tanpa Nama berkata...

Katak ni terlebih makan.Katak ni akan mampus selepas PRU13.Katak ini akan mati katak selama-lamamnya.Inilah dia ketuanan melayu mati katak.

Tanpa Nama berkata...

wow...

Tanpa Nama berkata...

nak tido pegi balik rumah le. ni mesti kes freeloader, nak tido dalam bilik aircond free.

Tanpa Nama berkata...

makan gaji buta..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

La... katak ke tu?? ingatkan munkee...

Tanpa Nama berkata...

cian pulak aku tengok sang pemanggil hujan tu tertidor cam gitu., mungkin kepenatan memanggil hujan untuk mengurangkan jerebu agaknya ... kah kah kah ... kalau tengah cam gitu kita ikat dia dan buangkan kat sungai kelang., biar dia berendam puas-puas kah kah kah (jahatnya)..

Tanpa Nama berkata...

Dia jugak satu-satunya katak yang boleh jadi MP.
Dia jugak satu-satunya katak yang takut bini.
Dia jugak satu-satunya katak paling besar dalam dunia. Kah kah kah kah!!

katak puru berkata...

Sia-sia je aku bayar cukai.

C++ berkata...

Bhai TT....

Err... itu gambar "Katak Kembung" ker.... dari spesis katak puru ker atau katak daun???? .... hahaha

Kelab peminat Tukar Tiub berkata...

Itu belom kira wakil rakyat yang suka tuang (ponteng) semasa persidangan parlimen.

Pakatan Rakyat patut buat semakan kehadiran setiap wakil rakyat pakatan rakyat ahli parlimen atau adun sama ada mereka ini suka ponteng atau tidak.

safaren berkata...

nyenyaknya putera katak tido..

Tanpa Nama berkata...

Good Morning Dear TT,

U R REALLY COOL!!!!

That's why we all love U.

Keep it up & take care.

Revolusi_Malaysia berkata...

kahkahkahkah... kahkahkahkah... katak tido...

p/s: SELURUH KETURUNAN ORANG UMNO BURET!

mek berkata...

hahaha...
kali pertama tengok katak tido.

terbaik la tt.

Tanpa Nama berkata...

baeekk punya layan katak ni..aoooonnggg..aaaooooonnngggg..gedek..gedek aaoooonnnngggg..

Tanpa Nama berkata...

Cehh..cabar sana,cabar sini,demo sana,demo sini..last2..tido je la senang!!

James Iha berkata...

kahkahkah..Serupa Kermit dlm Sesame Street..

Tanpa Nama berkata...

aku teringin nk tampar muka si katak tu semasa dia tgh tido camtu pki selipar 'tat sing' yg ade 'taik ayam candu'..aku harap dia tak 'padam' lepas kene tampar tu tapi aku sngat brharap dia menangis sedu-sedan (cengeng) pastu dia gi mengadu kt bini rosmah yg ade org tampar muka dia..

Apachee berkata...

orang pasir mas wakilkan katak ni nak pejuangkan nasib rakyat kat pasir mas tapi katak ni lelap la pulak terlebih makan ular jadi mengULARla..
bila sedar dari lelap terus melenting
oii orang melayu pertahankan ketuanan melayu,melayu mana nak dipertahankan pun tak tau,melayu kaya atau melayu miskin tapi mesti la melayu kaya,melayu miskin macam orang pasir mas pi mampos la,pergi bersidang baik aku tidor,bulan2 masyuk,bila kuasa nak terhakis mula la menyalak macam orang gila babi cakap merapu ketuanan melayu nak dihapuskan.nasib la orang pasir mas dapat wakil rakyat yang yang keje makan tidor macam ULAR

woit orang pasir mas tak sedor sedor lagi ke....

HAPUSKAN KATAK SEBELUM KATAK JADI ULAR LIAR

Tanpa Nama berkata...

aku kesian SIAPA2 yang undi katak berdengkor ini....mereka perlu disembahyangkan dulu...hahaha!!!

Tanpa Nama berkata...

Spesis katak betong jenis nih kuat bunyi lepas hujan...ongnya tarak kicik ongnya bass ada tinggi bunyi cam dlm tong...bikin sup memang umppph kata orang cina..

Tanpa Nama berkata...

ni mesti sudah manyak kuat konkek semalam, letih betul dia ni !!

Revolusi_Malaysia berkata...

lepas baca berita pasal kampung baru, katak ini lebih bagus dari pundek2 yg sokong akta baru kg baru dari PR! yang ponteng ada, yang cibai undi belah sana ada... BUTO la woiiiii!!!

Sekarang masa anak muda berevolusi... bukan harap anak-anak haram jadah kat parlimen!

macam cibai... macam lancau...

kecewaaaaaaaa!!!

Tanpa Nama berkata...

aku pulak berangan angan nak kencing dalam mulut berahim katak waktu sedap tido tu...mesti tersedak sakan..

Tanpa Nama berkata...

mlm ni katak yg tido tu akan bangun melompat ke rembau