Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Oktober 2011

SOKONGAN UNTUK AZIZ BARI - DATANG BERDEMO





SALUT UNTUK ANAK MUDA






BERDEMO ESOK SESUDAH JUMAAT


berkumpul di Masjid UIA
besudah berjumaat tunggu
sial bersopan dan berbudi bahasa
tunjukkann kita adalah anak anak muda yang bertamadun
tunjukkan kita semua adalah anak muda berilmu

sila datang beramai-rami
untuk bukan muslim sila
tunggu di kawasan kawasan
berhampiran masjid

sila tunngu arahan seterusnya

selamat berjuang
salut untuk yang beranai



Malunya IIUM. diketuai oleh seorang rektor yg BACUL yg bernama Zaleha Kamaruddin yang sanggup menjadi ANJING dan BARUA kepada UMNO BN. Kalau kamu bacul, pergi letak jawatan lah. biar org lain yg lebih tegas untuk memimpin universiti kami yg tercinta. aku akn cuba sedaya upaya utk menghadirkan diri dlm rally esok. jumpa kamu semua di sana.. aku nk buat poster "Zaleha Kamaruddin, you are fired". ok x?
By shahrul on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/21/11

yang cak lanchau puak-puak gerombolan terutama si UMgNok tu..Yang madey derhaka kat raja-raja melayu lagi kurang ajar tak kata apa pun..Prof Aziz yg tak de apa-apa ni dok sibuk..memang cak lanchau..dah desperate lah tu si UMgNOk...pokemon..cilakak..tunggu PRU13 memang aku akan kempen habis-habisan..humbankan gerombolan sibangsat ni..
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

sistem undang2 Yang digunapakai sekarang ni sitem perundangan malaysia kah atau sistem perundangan gerombolah/UMNO/UPCO. bagi satu kesalahan yang sama contoh menghina raja melayu dipihak UMNO/UPCO tidak dikenakan apa2 tindakan tapi dipihak bukan penyokong UMNO/UPCO dikenakan tindakan paling keras. undang2 kepala kote apa mcm nie
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Selepas peristiwa yg menganiayai Prof Aziz Bari mari kita sama berjuang hapuskan Grombolan dan Freeloader di Malaysia..... kita kuburkan ke dua2nya. biar hanya tinggal sejarah sahaja raja sebagai ketua agama islam adakah raja itu islam?.... dalam ic mmg islam tapi hakikatnya korang pikirlah sendiri....
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11



Melihat karektor Prof. Aziz Bari, teringat pd Prof. Ungku Aziz lewat 70an. Biarpun ketika itu sy belum bersekolah & melihat gambar Prof. Ungku Aziz dari reader's digest milik abg, tapi rasa ada aura. Malangnya beliau pro umngok sekitar 80an. Harap prof. Aziz Bari terus berani berkata benar mcm allahyarham prof Shahnon Ahmad dgn 'SHIT'nya. AWAS!!! cibay trooper upahan united malay new orde mula masuk jarum. Bukan setakat ugama, pukimak diapon dijual...
By Hamba tuan on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Bro TT, Saya tabik spring kepada Aziz Bari atas mendaulatkan ilmu, bukan macam kangkong darat dan kangkong air. Pengulas 4.45 adalah seorang bodoh krn mengatakan Aziz Bari mendakwa dia setaraf dengan Almarhum Prof Ahmad Ibrahim. Sedangkan Aziz mengakui Almarhum adalah guru utamanya dalam bidang undang-undang!"Sarjana yang dimilikinya bukan saja untuk membolehkan dia lulus periksa kemudian mendapat wang, tetapi mendauluatkan ilmu itu untuk kepentingan semua. Bahkah itulah matlamat sebenarnya mempergunakan ilmu untuk hidup.(Petikan MSO)
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

tak apa tunggu pr13 kita buang professor professor sampah kat semua u supaya dapat merasa padi yang berisi dan bukan nya yang hampa seperti sekarang
By Anonymous on SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Salut Untuk Prof.Aziz Bari!!! Di Malaysia Orang Yang Bercakap Benar Akan Dihukum...Pemfinah Akan Diberi Sepenuh Perlindungan Dan Sanjungan...Ayuh!! Teruskan Agenda Selamatkan Malaysia...
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/2

We've lost Jomo, Azli Rahman & the likes. Not another scholar please... Mark Knopfler
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11



13 ulasan:

kedaiubatkuat berkata...

dah parah dah malaysia ni.....

Tanpa Nama berkata...

apalagi anak muda! ini peluang keemasan, peluang tak selalu datang, bukan senang nak main isu rajagopal, nah peluang terbentang depan mata, tunjuk sikit sama rajagopal yg rakyat mmg dah lama meluat dgn diaoarng!

mampos umno, mampos rajagopals!

tapi kalu kena kejar lari, sembur air lari, tak yah berdemo lah, layan tv lagi baik.

Tanpa Nama berkata...

Bila PR berkuasa kita caj si Made pandi kutti tkt menderhaka pada rajagopal dan kita sula eeee.....

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa, kita patut jatuhkan raja gopal. Kalu nak beraja gopal juga... buat pilihanraya utk pilih raja2 gopal. Tak de la diorang nak berlagak sgt... kentut raja gopal ni pun busuk gak... derhaka kepala bana dia...

Amuraria berkata...

KEBANYAKKAN BARUA BARUA PROF KANGKONG DI IPPT HANYA PAKAI UNDANG-UNDANG UMPORNO DAJJAL PENGEROSAK !

Tanpa Nama berkata...

mana-mana orang yang datang untuk membuat kacau seperti menyamar,amik gambar diorang bagi kat tt...kita pergi secara aman....salute.

Tanpa Nama berkata...

adoi, diorg x baca TT ke? buat demo asyik asyik lepas semayang jumaat. tak cool. uncool.

Tanpa Nama berkata...

Datuk Zulkifree Nordin mencabar Prof AAB dengan 3 agenda:
1. Minta ampun pada Sultan Selangor.
2. Letak jawatan sebagai pensyarah UIAM dan
3. Berdebat dengannya (yakni dgn Datuk Zulkifree Nordin)

kah....kah....kah.... Ala lala latuk.Janganlah membisulkan otak sendiri pulak...orang Kulim BB dah tahu sapa latuk, mana mali latuk...
PRU13 mana latuk mahu lali?

-zunodeng xyz.

Tanpa Nama berkata...

bloggers UMNO bodo nak mampus... diorang guna kata "kangkong" utk prof-prof yang tak sealiran mereka sebagaimana kita label prof-prof yang sealiran mereka...

guna la perkataan lain...

BODOHHHHHHHHHH la bloggers pro UMNO!

gunalah bayam ker, kongkek ker, asparagus ker... bodoh la orang UMNO ni...

tiru je... dah la tiru bendera dan lagu... babi la UMNO ni, memalukan...

Tanpa Nama berkata...

pejuang sejati akan ketepikan pangkat...prof aziz bari nie bg aku sempoi je, xpanggil prof pun dia selambe je...jgn jadi mcm dato dan tan sri dlm PR...aku benci makhluk2 yg ada tittle depan nama, nak kena panggil tittle dulu....lain la tittle dari Allah...
To prof Bari, kalau awak di tangkap aku dan rakan muda akan penuhkan dataran dan putrajaya dan semua istana2...kami akan humbankan pemerintah zalim dan freeloader...

Tanpa Nama berkata...

Wahai pemimpin UMNGOK,BN dan FREELOADER....
Tolongla jgn jadi POSER,FAKE,FAG,DOUCHEBAG,BUNCH OF CORKY RETARTED IMMATURE PEOPLE WITH LESS THAN AN IQ of 50,LOW level of INTELLEGENCE and behaving ridiculously in front of RAKYAT with no sense of how MORONIC YOU APPEARS

Tanpa Nama berkata...

Wahai pemimpin UMNGOK,BN dan FREELOADER....Tolong laa jgn jadi
POSER,FAKE,FAG,LOSER,IDIOT,PREP,
DOUCHEBAG,BUNCH OF COCKY RETARTED IMMATURE PEOPLE with LESS than IQ of 50,LOW LEVEL OF INTELLEGENCE behaving ridiculously in front of RAKYAT with no sense of how MORONIC YOU APPEARS.

Tanpa Nama berkata...

bodoh korang ni. jangan nak buat himpuanan haram kat istana. aku sebagai bangsa melayu, sayang lah bangsa kita. Sultan kita tu lambang kekuatan org Melayu. jangan nak mencoret kedaulatan sultan. korang ni bodoh. pentingkan diri sendiri. kalau la org melayu sendiri yg membuat demo depan istana, apatah lagi cina yg sudah lama x puas hati. tolong la buka minda kita. Sultan ialah ketua agama dan ketua negara. hormat la kat dia