Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Oktober 2011

TERKINI TER NOW - PEMECAH BERITA




TER BARU - JAM 6.14 PETANG - BARU MASUK


malam ini jam 8.30 aziz bari
akan datang untuk bersembang
mesra dengan anak anak muda

di KELAB 50 BAGSAR UTAMA - UBU

semua anak muda di jemput datang
tempat amat amat amat amat terhad!




SALUT!





UCAPAN DARI AZIZ BARI


Salam. Tolong pass mesej ini
pada budak budak muda yang berani tu,
SMMM ke jumpa dimana mana. Atau impromtu
program di Taman Melewar ka?

Saya ada di rumah.

Berasa muda balik pula...

AAB



NOTA:
tukar tiub terime mesej ini
dari ronasina, wan ji dan eli wong




SALUT ANAK MUDA YANG BERANI!


10 ulasan:

budakbalun berkata...

terbaekkk!!

setting kat melewar..
deal dgn Pemuda PAS..

kita gegar semua cirit-birit UMNO di UIA tuhhh!!

dino.yp@gmail.com berkata...

kebodohan tak bertempat!

Tanpa Nama berkata...

Kita desak reaktor UIA tu letak jawatan . Beliau sewenang3nya menggunakan kuasa vetonya utk membuang pensyarah tanpa di adili.

Tubuh fakulti undang2 tapi tak ikut undang2. Apa punya reactor UIA ni?

Kenapa takut sangat utk di adili.

Harap AAB bawa kes ini ke mahkamah dan seret reactor UIA ke mahkamah.

Tanpa Nama berkata...

mereka ingat uia tu
mak bapak mereka punya.
jadi macam gaddafi baru tau.
takpa aziz, letak jawatan.
perkasakan unisel.

jebat2 berkata...

Prof, stadium Kajang setia menunggu.
Kita bakar sate sambil sembang pasal negara & pengkhianat negara.

Ahmad اكمل berkata...

Tukar Tiub Ada imbau sejarah UM dolo-dolo ke?

Tanpa Nama berkata...

Bila pakatan menang confirm professor aziz jadi Reaktor uia. Kita humban kangkong2 jaga tandas kat putrajaya, itu yg selayak nya.

Monster Globalisasi berkata...

terima kasih aziz bari.. kerana anda berani.. bukan macam orang yang petingkan diri tu.. manusia ni sama jer, raja pon manusia, lagipon raja ni bukan maksum..

Tanpa Nama berkata...

aku ingat lantik prof ganti peguam negara yg setahiltu ok kot...bila pakatan menang PRU13

Tanpa Nama berkata...

prof. prof ni apalah. memang la sedap jadi anak muda. darah panas ni. tengok pempuan masih berdebar debar. kalau orang tua dah kurang dah.