Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 November 2011

ANAK ANAK MUDA BERSEDIA UNTUK BESIH 3.0





LEMBU CARI KONDO





PROJEK LEMBU: BELI KONDO UNTUK PELABURAN, KATA KHAIRY
- mkini

Ketua pemuda Umno, Khairy Jamaluddin mengakui bahawa syarikat National Livestock and Meat Corporation yang dimiliki anggota keluarga menteri kabinet, Datuk Seri Shahrizat Jalil telah membeli unit apartmen mewah One Menerung di Bangsar, dilaporkan dengan bayaran sebanyak RM9.8 juta.

Pembelian kondominium itu dibuat supaya NLMC mendapat pulangan pelaburan memandangkan projek lembu fidlot oleh National Feedlot Corporation mengalami kelewatan operasi, kata ahli parlimen Rembau itu dalam tulisan di blognya, rembau.net.

"Apabila kelewatan ini berlaku, pihak pengurusan NFC berdepan dengan keputusan penting. Apakah mereka hanya biar duit yang diberi kepada NLMC itu dalam akaun semasa yang tidak memberi pulangan yang besar sambil menunggu ladang-ladang satelit dan pusat penyembelihan antarabangsa dibangunkan?

"Kalau dibiar sahaja duit itu dalam akaun semasa, bukan sekadar ia tidak membawa pulangan tetapi dengan iklim ekonomi dunia yang melihat fenomena inflasi atau kenaikkan harga barang, nilai sebenar duit ini mungkin terhakis," kata Khairy lagi.

Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan yang ditimbulkan ahli parlimen PKR Saifuddin Nasurtion dan juga pengarah strategik parti itu, Rafizi Ramli berhubung pembelian hartanah yang disifatkan sebagai penyelewengan dana awam.

Pembelian untuk kondominium berkenaan telah direkodkan sebagai hutang NFC kepada NMLC, dakwa Saifuddin semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TAHU TAK KENAPA KHAIRY SOKONG ANAK MAMI.... kah kah kah...

kah kah kah...JAWAPAN PALING BODOH...PALING BANGANG...kah kah kah...

woit... HAIRAN KE... KENAPA KJ SOKONG ANAK MAMI?.... kah kah kah...

kah kah kah... INI KERANA PROJEK INI DI LULUS ZAMAM DOOLAAA ZZZZZ.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SAJE SABABNYA?..... kah kah kah..

kah kah kah...ADA LAGI TAK? kah kah kah..

kah kah kah.... ADA SATU SEBAB YANG PENTING.... kah kah kah...

kah kah kah...KHAIRY INI BERMINAT DENGAN ORANG GEDEBAB.... kah kah kah..



BERSEDIA BERSIH 3.0


17 ulasan:

mek berkata...

sebab kedua memang tak boleh blah
lu memang best la tt
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dia minat kat anak mamee saree kot, lawa, tinggi...

Tanpa Nama berkata...

Najib patut ' Korbankan' shahrizat dan sekeluarganya sebelum PRU13...sumbatkan mereka semua ni ke penjara !!

Tanpa Nama berkata...

bangang...lebih bodoh dari lembu

Jebat2 berkata...

Kenapa KJ sokong shajilat? Sebab mereka datang dari kandang yg sama.
So mentaliti pun sama level la..

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
antara sebab lain ialah tikam belakang,khairi sengaja mengiyakan pembelian kondo nak buktikan salah congak dan kronisme najib .ini meletakan najib bertambah serbasalah.salah tak sedar memang sah salah guna wang lembu beli kondo,agak pelik ngo ketuanan melayu senyap:ngo kepala lembu,perkasa,gaps,purkida,mulbarak dll,mana pergi,kata berjuang untuk rakyat tak pilih parti,konform memang puak lembu bee nd
anti lembu

dukun melayu berkata...

aku hanya nak jawab apa yg TT tulis

tanpa modal kerajaan tak boleh bergerak

modal ada 5: wang,pengusaha,orang,bahan asli dan masa

padang kelana jaya boleh tak boleh dirembat kalau 3 modal menang

sekali lagi,melayu mencirit melalak

http://www.townplan.gov.my/devo/download/Banner%20Page/Blog%20172%20Edisi%20Ketiga.pdf

apa pasal tak menelaah ini?

http://www.jpbdselangor.gov.my/Laporan/BuletinRancang/JPBDbuletin2010.pdf

dialektik-lah kamu sebelum kamu di-dialektik-kan

TT memangt betul2 whistle blower.terkini,ternow dan ter"cow"(since 1977).

albert magic berkata...

woit kj yang ditegur oleh audit tu termasuklah pembelian kondo tu. kan lebeh baik kau nasehatkan keluarga sharizat tu supaya menguruskan projek lembu tu agar mendatagkan keuntungan

Non-Governmental Individual berkata...

pundit di Malaysian Insider lambasted KJ kaw kaw! kah kah kah....

Non-Governmental Individual berkata...

kesian cowboy dari rembau... duk kena hentam ja...

Tanpa Nama berkata...

nak berternak lembu,
berternak lembu aje lah.
apa kena mengena dengan kondo.
haramjadah punya kj,
nak menipu lah tu.
punah ranah duit rakyat,
sampaikan idris jalal terpaksa
buat u-turn malaysia
tak jadi bangkrap.
kalau bangkrap juga
alamatlah rakyat takkan
undi bn/umno lagi.

Tanpa Nama berkata...

Mana Zul Lembu,Brahim Lembu. Ketuanan mamak sudah kuasai ketuanan melayu lembu.Pi mampos la kau orang semua..Pru ni mamat ni semua akan dijadikan macam lembu oleh rakyat...Kah..kah..kah.

Tanpa Nama berkata...

Kalau ini caranya Khairy menjawab,lebih baik tak usah pergi ngaji keOxford,sekolah menengah Rembau pun dah cukup.Padanlah tak dapat jawatan menteri,rupanya bengong.

Tanpa Nama berkata...

Bangang jugak budak oxford nie rupa nye. Kalu semuanya betul takyah la audit.
Dah sah silap. Bagi duit beli lombu, tapi kau boli kondo.
Kalu nak niago kondo boli la kondo bukan boli lombu. Lain la pulak kalu ekau ado idio best nak bukak landang lombu dalam kondo.
Bikin malu samo peserta felda palong 7 jo kau nie. Dorg lagi mulio dr shah rizat. Dpt bajo poie tabur kek pokok takdo la pulak dpt bajo diorg poie tukar dongan dapor gas.

Non-Governmental Individual berkata...

AKU RASA KJ NI SAJA NAK KENAKAN SHARIZAT! HAHA!

Tanpa Nama berkata...

sebab kj yg bawa projek ke rombau

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/11/forum-auku.html